Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 3 alweer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar eens even gewassen dat ding...

GroteFoto-YGBGJV7A.jpg


GroteFoto-P3TRAWG8.jpg


O-)
 
me too, ff gewassen , emmertje sop, emmertje schoon water.
(ik hou niet zo van slangen) auto doek met 1 emmer sop. fuck 't naspoelen , is maar een auto he
 
Wegens plaatsgebrek, kan ik geen 12v aansluitingsbus en oplader bevestigen voor de gps.
Ga dan maar voor een zelf gefabriceerd model. :9
Gesloopte ladder (veel compacter dus) die 12v van een bestaande lijn in de fiets krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Toch nog wel iets gedaan aan d motor vandaag!

Heb de nieuwe stickerset voor m'n CRF uitgepakt. Mooi spul. En de van de week aangeschafte nieuwe Michelin voorband die achterin de auto lag eruit gehaald en weggezet.

8-)
 
Olie en kvs ingemikt en even naar temperatuur gereden. Zit helaas een lek in een van de kvs slangen (auw!) dus moet vervangen. Iemand enig idee waar je dat kan kopen? grote diameter en vrij lang stuk?
 
broertje geholpen een relais te zetten voor zijn handvatverwarming. Mijn schuur is groter en heeft een kacheltje :).
 
Vrijdag aan de druppllader gehangen. Zaterdag die weer afgekoppeld. Alles hant klaar om het over een hweek of wat nog eens te doen. Tijdschakelaar zou kunnen, maar heb niet zo veel aansluitpunten in de garage.

Hoop nog wel op heel af en toe mooi weer, maar als het nog even duurt start hij tenminste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan