Honda CB700SC Nighthawk S '84-'86

Nee die van mij heb ik in 2009 verkocht in het altijd gezellige Colijnsplaat. :) Zelf heb ik hem gekocht in 2005 dus de kans dat het dezelfde is is klein ;)
 
Hey Braggus, dat is ff andere koek dan de originele looks.
Ik ben zelf wel fan van het originele kuipje, maar begrijp dat niet iedereen het tof vind.
Daarnaast sneuvelen ze ook vrij makkelijk bij een valpartij, vandaar dat er veel missen (denk ik)
 
Hey Braggus, dat is ff andere koek dan de originele looks.
Ik ben zelf wel fan van het originele kuipje, maar begrijp dat niet iedereen het tof vind.
Daarnaast sneuvelen ze ook vrij makkelijk bij een valpartij, vandaar dat er veel missen (denk ik)

Hey Marv,

Ik ben zelf ook wel gecharmeerd van het originele kuipje echter heb ik de bike zo gekocht.
Als ik zo de prijzen zie die voor een nieuw kuipje betaald mogen worden wordt dat hem voorlopig niet.

Momenteel twijfel ik of ik er iets aan ga veranderen. Behalve de vorkseals en een klein onderhoudsbeurtje wil ik er zo weinig mogelijk aan doen.
 
Zorg maar gewoon dat hij technisch in orde is.
Het is fijn als de boel heel blijft en het is natuurlijk een stukje veiligheid.

Cosmetisch is iets voor later ;)
 
wat een drukte, gezelligheid!
Braggus: ik zou Roukema (motorsloop) eens vragen, of op marktplaats kijken, en worden er op dit volgens mij 2 in onderdelen verkocht.
Verder ziet hij er origineel uit! (in de zin van zoals vroeger, maar ook als enige met deze kleurstelling)
 
wat een drukte, gezelligheid!
Braggus: ik zou Roukema (motorsloop) eens vragen, of op marktplaats kijken, en worden er op dit volgens mij 2 in onderdelen verkocht.
Verder ziet hij er origineel uit! (in de zin van zoals vroeger, maar ook als enige met deze kleurstelling)

Ik zal eens kijken bij Roukama. Vindt de originele look toch leuker echter niet tegen elke prijs. Volgens sommigen heeft hij nu een Mad Max look.
 
Ik vind dat nieuwe snuitje van die van braggus wel gaaf. Smaken verschillen he.
Mijn kuipje wordt binnenkort gespoten. Kan iemand op zn frame even kijken naar de kleurcode van het zwart? Bij de mijne is de sticker weg! Als je niet weet waar, hij zit onder de rechter zijkap op het frame.
Ik dacht dat de mijne origineel zwart was, maar toch niet. Hij is gewoon goed overgespoten. Dat verklaart ook dat ik nog nooit eerder een zwarte NH heb gezien. Ben er wel blij mee, zwart is the best wmb.
 
Eigenlijk vraag ik me wel af of ie tóch niet origineel zwart was. Want het tankembleem zit heel prachtig onder (volgens mij een paar lagen) blanke lak. Dan is er iig echt werk van gemaakt.
Én...ik zag net eerder in dit topic dat Kitta ooit een zwarte op MP heeft gekocht. Ook overgespoten?
 
Laatst bewerkt:
Nieuw achterbandje besteld. (Bridgestone BT45)
Helaas is ie 3 euro duurder dan vorige week |( en de verzendkosten zijn niet meer gratis (nu vanaf 2 banden).
Ik hoop dat ie straks weer lekkerder de bochten door gaat :)
Heb denk ik ruim 6500 mijl met deze band gereden
 
3 euro? schande! die van mij (ook bt45) was laatst precies 1 euro goedkoper dan die van een half jaar geleden! (112 meende ik)
hij gaat wel langer mee: ruim 10.000 mijl (want veel rustig woon-werk)
 
194122_10151418858713294_1405348573_o.jpg


deze sticker zit op mijn frame met kleurcode NH1ZH.
 
Terug
Bovenaan Onderaan