Triumph Tiger 1200 Explorer

Tjesusmina, wat een uitlaat, geen gezicht. Konden ze geen grotere vinden? Maar vind het wel een mooie machine!
 
Tja... Weinig nieuws te melden hè. Zelfs d dealers kunnen nog niets vertellen. Heb wel gehoord dat er bij de dealer bij mij in de buurt al twee zijn verkocht. Prijs nadert te bepalen...
 
:+ restwaarde van de Triumph gaat ook omlaag zodra je er de deur mee uitrijdt. :W

Maar met alle nieuwe modellen die eraan zitten te komen gebeuren er weer leuke dingen. Ook goed voor de gebruikt markt, voor wie niet op de nieuwste fiets hoeft te rijden.
 
Als je de verkoopcijfers leest kun je motorverkopen op 1 hand tellen...
Zou niet graag nu een nieuwe motor lanceren... wel?

Kom op met dat ding!!!! :)
 
Hey ajv jij wel? Ik heb nog niets mogen ontvangen. Terwijl ik wel mezelf daarvoor heb opgegeven. Is het via de dealer binnengekomen? Sucks....
 
in nieuwe Triumph magazine staat stukje over Explorer (en de SpeedR :9~ )
ben benieuwd hoe de 1200 in het echt is
 
Laatst bewerkt:
had die filmpjes al gezien via advrider, maar ja een toejoeb filmpje is ook niet echt. ;)
Maar zal wel de Motorbeurs worden volgend jaar februari voordat ik em irl kan zien.
 
ik denk het ook. Er schijnt daarvoor nog een beurs in België te zijn waar d motoren ook komen te staan en dat willen ze ook meten de prijzen bekend maken.
 
Swype gaat toch niet echt foutloos zie ik. En en bericht aanpassen zit er ook niet in op de Tab... Excuses! :$
 
ik denk het ook. Er schijnt daarvoor nog een beurs in België te zijn waar d motoren ook komen te staan en dat willen ze ook meten de prijzen bekend maken.
 
ik heb begrepen dat de eerste 25 explorers uitgeleverd gaan worden met een plus pakket, inhoudende, aluminium carterbescherming, andere ruit, handvatverwarming,handkappen,mistlampen, valbeugels,bandenspanningssysteem,,,,, winkelwaarde € 1350 nu € 1000.
dus degene die eind maart willen rijden kunnen hier niet omheen
 
ik heb begrepen dat de eerste 25 explorers uitgeleverd gaan worden met een plus pakket, inhoudende, aluminium carterbescherming, andere ruit, handvatverwarming,handkappen,mistlampen, valbeugels,bandenspanningssysteem,,,,, winkelwaarde € 1350 nu € 1000.
dus degene die eind maart willen rijden kunnen hier niet omheen

MOOIE RECLAME.. :')

Zelfstandige uit zaandam :W
 
tja. het zijn barre tijden ;)

ik overweeg ,m evengoed wel zonder die sluikreclames...iets wat goed is krijgt vanzelf de aandacht hier die het verdient... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan