Het grote CRF topic deel IV

Ik heb ook radiateurbeugels en bij mij staan de kappen ook flink onder spanning.
Maar ben wijs en laat ze zitten.
Bij een beetje goede valpartij flikker je altijd op een radiateur en die krengen kosten een paar centen.
 
idd.. ik moet ze ook nog aanschaffen.

alleen dat komt volgend jaar denk ik pas... heb me rekening al teveel moeten plunderen voor de crf _O- en de fazer en falco willen ook nog een beetje liefde :+
 
Begin is gemaakt om de tellers mooi weg te werken *O*

380156_10150966366900074_651970073_22130736_289307648_n.jpg
 
Is ie half 40?

8-)

Nee volgens mij is hij jonger. Ofja rond de 35/40.
Maar wat is het verschil dan tussen een engelse en een gewone CRF??
Ik heb zijn CRF wel gezien. Hij haalt er de orginele kappen altijd af en zet er andere op zodat de orginele niet beschadigen......
 
Nee volgens mij is hij jonger. Ofja rond de 35/40.
Maar wat is het verschil dan tussen een engelse en een gewone CRF??
Ik heb zijn CRF wel gezien. Hij haalt er de orginele kappen altijd af en zet er andere op zodat de orginele niet beschadigen......


stuur aan de andere kant ;)
 
Ik moet nog ff wachten op wat spulletjes om de comp netjes weg te werken... dus net maar ff geklooid met LED koplamp...

best goed gelukt :) ... stukje bij beetje vordert t wel...

306456_10150970352455074_651970073_22144490_1380519810_n.jpg
 
Ik heb gietsren een markeringslampje voor een aanhanger gescoord. Die ga ik aan de voorzijde maken, naast de nummerplaat. De (xenon?) verstraler aan de andere kant.
Het is het idee dat ik altijd met m'n licht aan kan rijden, en wetend dat er niet teveel stroom afgenomen word. Heb hier en dar gelezen dat er maar een beperkt aantal Watts beschikbaar is voor verlichting. Dat markeringslampje heeft LED's dus neemt bijna niets af. Achterlicht is ook LED trouwens.

Foto's volgen wel.

8-)
 
Laat je die dwarsstang van je twinwall gewoon weg?!

inderdaad ja,zou het zelf nooit doen. :N
is wel mooi weggewerkt zo,komt je plastic wat bij het schuim zat er nog overheen?(uiteraard ook netjes aangepast)
koop dan een orgineel fatt bar stuur zonder die dwarsstang.(krengen zijn wel prijzig).
 
Laatst bewerkt:
zo! tis nu echt nog ff afwachten op de lichtspoel van frank... ben benieuwd wanneer die binnenkomt... en dan nog setje mini knippers en draadboom shizzle en dan kan ie weer helemaal in elkaar gezet worden :)

vandaag luchtfilter gereinigd en opnieuw in de olie gezet... wat een smerig spul die blauwe luchtfilter olie zeg :X
 
Net de CRF even goed afgespoten, staat nu lekker op de bok in de garage te wachten tot ie uit elkaar gaat voor onderhoud.
Denk dat ik pas in februari weer ga rijden, het volgende ga ik er aan doen:

Link systeem even nalopen, invetten
kettingrollen vervangen
ketting even lekker schoonmaken en invetten
Voorpoten en achterschokbreker eruit en naar Ultimate? denk ik..
Dik stuur plaatsen, moet alleen nog 2 klemmen hebben
Akrapovic uitlaat systeem opnieuw vullen en weer op de motor plaatsen, zit nu een 250x enduro systeem op.
Carburateur even goed schoonmaken, en sproeiers controleren
Kibblewhite inlaat kleppen en veren plaatsen

Verder alles lekker schoonmaken, en invetten waar dat nodig is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan