Het grote CRF topic deel IV

Net de CRF even goed afgespoten, staat nu lekker op de bok in de garage te wachten tot ie uit elkaar gaat voor onderhoud.
Denk dat ik pas in februari weer ga rijden, het volgende ga ik er aan doen:

Link systeem even nalopen, invetten
kettingrollen vervangen
ketting even lekker schoonmaken en invetten
Voorpoten en achterschokbreker eruit en naar Ultimate? denk ik..
Dik stuur plaatsen, moet alleen nog 2 klemmen hebben
Akrapovic uitlaat systeem opnieuw vullen en weer op de motor plaatsen, zit nu een 250x enduro systeem op.
Carburateur even goed schoonmaken, en sproeiers controleren
Kibblewhite inlaat kleppen en veren plaatsen

Verder alles lekker schoonmaken, en invetten waar dat nodig is.
Je kunt ook Osracing eens proberen...scheelt de helft met de gerenomeerde namen.... :z
 
Mannen, ik heb een perfect rood zadel voor de 2009 CRF450 te koop. Echt 100% gaaf.
Ik moet wel een inruiler terug hebben. Iemand?

Heb namelijk m'n nieuw overtrek binnen en vind het echt doodzonde om m'n huidige zadel te moeten slopen. Dus als er iemand een zadel met schade heeft, neem contact op?

8-)
 
Je kunt toch gewoon de nietjes eruit trekken, overtrekje opbergen en de nieuwe erop nieten?


Ja dat kan wel, maar als ik iemand kan vinden die ik er mee kan helpen, waarom niet?
En je weet zelf natuurlijk ook wel wat er met zo'n overtrekje dan gebeurd in de toekomst. Helemaal geen flikker meer, en dat zou zonde zijn.

8-)
 
Vandaag een CRF250 van '10 gekocht :) Moeten wel paar nieuwe stickers op, en van de week ff cilinder eraf halen, alles beetje controleren en nieuwe zuiger steken. Ook de vering maar meteen laten aanpassen denk ik bij OSRacing.
Zat alleen geen werkplaatshandboek bij, waar kun je die vinden?
Zal binnenkort hier ff foto's planten :)
En als er nog iemand interesse heeft in een '06, die heb ik nu over.... :)
 
Hoi, ik ben op zoek naar een kappenset voor men CRF450 (2004), ofwel een volledige (liefst OEM kleuren) ofwel een zwart voornummerbord, voorspatbord, voorvorkbeschermers.
Het is voor op een motor te steken die ik ga verkopen, dus liefst niet te duur, maar wel nog in verkoopbare staat :+ .


Zijn er al mensen die bij OS racing hun vering ehbben laten doen? Heeft die toevallig ervaring met supermotard?
 
Hoi, ik ben op zoek naar een kappenset voor men CRF450 (2004), ofwel een volledige (liefst OEM kleuren) ofwel een zwart voornummerbord, voorspatbord, voorvorkbeschermers.
Het is voor op een motor te steken die ik ga verkopen, dus liefst niet te duur, maar wel nog in verkoopbare staat :+ .


Zijn er al mensen die bij OS racing hun vering ehbben laten doen? Heeft die toevallig ervaring met supermotard?
Ikkuh.
 
Vandaag een CRF250 van '10 gekocht :) Moeten wel paar nieuwe stickers op, en van de week ff cilinder eraf halen, alles beetje controleren en nieuwe zuiger steken. Ook de vering maar meteen laten aanpassen denk ik bij OSRacing.
Zat alleen geen werkplaatshandboek bij, waar kun je die vinden?
Zal binnenkort hier ff foto's planten :)
En als er nog iemand interesse heeft in een '06, die heb ik nu over.... :)
Heb je de oude van perry nagelkerken gekocht?
 
Nee, stond in Balen, bij Lommel. Was van een (Engelse) vrouw geweest, Sofia nog iets.
Plaats vanavond wel ff foto's :)
 
Hoi, ik ben op zoek naar een kappenset voor men CRF450 (2004), ofwel een volledige (liefst OEM kleuren) ofwel een zwart voornummerbord, voorspatbord, voorvorkbeschermers.
Het is voor op een motor te steken die ik ga verkopen, dus liefst niet te duur, maar wel nog in verkoopbare staat :+ .


Zijn er al mensen die bij OS racing hun vering ehbben laten doen? Heeft die toevallig ervaring met supermotard?

Ik :) Mijn KTM crosser.
Rijd heerlijk :Y

Ervaring met supermotard weet ik niet, gewoon even mailen. boy@osracing.nl
 
Dit is hem geworden;
399776417.jpg

Hier met z'n voorganger, die te koop is;
399776428.jpg

Want de schuur wordt iets te vol zo...
399776459.jpg


Nu zou ik nog willen weten waar ik de stickers van de achterste kappen kan vinden, deze zijn namelijk niet geweldig meer. Net als de banden, maar daar heb ik er al voor liggen :)

Advertentie;
http://www.speurders.nl/overzicht/honda-crf250-2006-99829462.html?pc=4708pg&q=CRF250+2006
 
Laatst bewerkt:
Voornamelijk op Lommel zei die, maar ik denk inderdaad ook wel op een hardere baan.. of straat inderdaad, zijn echt helemaal weg. Heb er trouwens gisteren ook mee op straat gereden, en thuis nog wat op t erf, hoef er namelijk geen zonde meer van te maken ;)
 
Laatst bewerkt:
Dit is hem geworden;
[afbeelding]
Hier met z'n voorganger, die te koop is;
[afbeelding]
Want de schuur wordt iets te vol zo...
[afbeelding]

Nu zou ik nog willen weten waar ik de stickers van de achterste kappen kan vinden, deze zijn namelijk niet geweldig meer. Net als de banden, maar daar heb ik er al voor liggen :)

Advertentie;
http://www.speurders.nl/overzicht/honda-crf250-2006-99829462.html?pc=4708pg&q=CRF250+2006

Mooi ding, maar 2750 euro voor je oude motor uit 2006?
Redelijk positief.. ik heb in 2009 mijn crf 250 2006 verkocht voor 2500..
 
Weet dat ik aan de hoge kant zit, maar er is onderhandelingsruimte.
Verder is het gewoon een hele nette motor, die me ook niet perse in de weg staat. Wil nl. eerst de zuiger vervangen van de '10, nieuwe banden erop, en de vering laten afstellen. En.. wie niet waagt, wie niet wint.. ;) Als je hem voor 2500 te koop zet, wat een prima prijs is, gaat het onderhandelen al over paar 100 minder. Zo moet je deze prijs ook zien.
 
Hey mannen, ik heb effe snel een setje nieuwe witte zijkappen nodig voor mijn CRF450inj bouwjaar 2009.

Waar haal ik die voor een leuke prijs?

Heeft iemand een setje over? PM effe.

8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan