Het grote CRF topic deel IV

HM CRM F450 R: foto della moto - Dueruote

Ik heb dus exact deze koplamp unit, dus lijkt mij origineel:
34a-CRM_F450_R_08_303.jpg


Maar ook in dezelfde gallerij;

fro-CRMF450r.jpg


Maar dat lijkt 2009 model, kijkend naar plastic en uitlaat:
HM CRM F450 R 2009 | Schede tecniche id 713 | Motoinfo.it

Een 160 bandje achter past trouwens goed?
 
Laatst bewerkt:
Ja 160-60-17 zit erbij mij op. Maxxis supermoto band met wegkeuring.

De koplamp zal wel zijn omdat de jouwe op een 450R gebaseerd is en de mijne op een 450X.
Zoek enkel nog eens nieuwe stickers voor op het frame.

Die ben ik nog niet tegen gekomen.
 
GoedenAvond allemaal,

ik heb nog een crf450 kappen set,
waar ik niks mee doe hij is alleen zonder voorspatbord en kapje daarboven

Graag bieden via pb !

Groetjes
 
Iemand die een 450x blok heeft en wellicht wil verkopen / ruilen tegen een R blok? :P

Wil eigenlijk een langere vertanding in de mijne, zo'n wide ratio kit. Maar dat wordt me allemaal vrij prijzig. Een X blok is dan makkelijker dacht ik zo :D
 
Al bij Bel geïnformeerd. 1500 euro voor een kaal blok...

Vind ik wel aan de dure kant. Bij veel crosszaken koop ik een compleet gereviseerd 450r blok voor dat geld.
 
Hou Marktplaats maar in de gaten. Daar komt er ook wel eens een blok voorbij.
 
Helaas nog niet veel spannends.

Nu wil ik het liefst de wide-ratio kit kopen, alleen zijn de verzendkosten + inklaringskosten zo hoog dat er meer dan 200 euro bijkomt...

Misschien kunnen ze iets met de prijs doen als we een groepsaankoop doen? Voor enduro / sm rijders is dit een zeer interessante set :D
 
Nee maar je kunt hem wel langer door laten lopen. Dan trekt ie onderin wel wat minder hard maar dat lijkt me niet zo'n ramp met een 450.
 
Ik heb ook maar weer een Honda aangeschaft. CRF250 van 2010. Zoals jullie misschien wel zien heeft er een meisje op gereden. Het uiterlijk heeft nog wat aandacht nodig. (nieuwe zwarte plastic set is al besteld)
28we6as.jpg
 
Ik heb ook maar weer een Honda aangeschaft. CRF250 van 2010. Zoals jullie misschien wel zien heeft er een meisje op gereden. Het uiterlijk heeft nog wat aandacht nodig. (nieuwe zwarte plastic set is al besteld)
[afbeelding]
Je hoeft je niet te schamen en je anders voor te doen hoor, we zijn heel ruimdenkend. :+

Nog een stickerset op het oog voor de nieuwe kappenset?

Ja 160-60-17 zit erbij mij op. Maxxis supermoto band met wegkeuring.

De koplamp zal wel zijn omdat de jouwe op een 450R gebaseerd is en de mijne op een 450X.
Zoek enkel nog eens nieuwe stickers voor op het frame.

Die ben ik nog niet tegen gekomen.
Op deze site nog mooi overzicht en vergelijking tussen de HM 450r en 450x:
http://www.motorbikes.be/en/compare/6856/6883/
 
Je hoeft je niet te schamen en je anders voor te doen hoor, we zijn heel ruimdenkend. :+

Nog een stickerset op het oog voor de nieuwe kappenset?
Haha, ik heb de stickers er al afgehaald. Ziet er al een stuk beter uit. Komen ook nog andere wielen in.

rrm35c.jpg


Voor de stickerset had ik zoiets in gedachten. (met eigen nummer)
2cf86fp.jpg

Maar als iemand nog suggesties heeft voor een mooie stickerset op zwart plastic dan hoor ik het graag.
 
Haha, ik heb de stickers er al afgehaald. Ziet er al een stuk beter uit. Komen ook nog andere wielen in.

[afbeelding]

Voor de stickerset had ik zoiets in gedachten. (met eigen nummer)
[afbeelding]
Maar als iemand nog suggesties heeft voor een mooie stickerset op zwart plastic dan hoor ik het graag.

Netjes :)
Suggestie en eigen belang :+ ik heb nog een badboy stickerset liggen, fout binnen gekregen voor mijn '05 450. Mag weg voor 75,- incl. verzenden *D
 
Leuk ding.

Tld kitje vind ik ook super op een CRF

Meisje bereden is natuurlijk altijd goed :)
Ja TLD is ook mooi maar ik heb nu al een zwarte set plastic besteld.
Heb wel nog even aan deze gedacht:
9hnlua.png


maar dat gele is neon dus dat word wel heel flashy :+

Netjes :)
Suggestie en eigen belang :+ ik heb nog een badboy stickerset liggen, fout binnen gekregen voor mijn '05 450. Mag weg voor 75,- incl. verzenden *D
Die stickerset ken ik maar past volgens mij niet op een '10. Vind hem verder ook niet heel mooi O-)
 
Laatst bewerkt:
Ja TLD is ook mooi maar ik heb nu al een zwarte set plastic besteld.
Heb wel nog even aan deze gedacht:
[afbeelding]

maar dat gele is neon dus dat word wel heel flashy :+Die stickerset ken ik maar past volgens mij niet op een '10. Vind hem verder ook niet heel mooi O-)

Ik heb wel eens een honda gezien met die stickerset. Dat is dus echt wel gruwelijk dik!
 
Ja TLD is ook mooi maar ik heb nu al een zwarte set plastic besteld.
Heb wel nog even aan deze gedacht:
[afbeelding]

maar dat gele is neon dus dat word wel heel flashy :+Die stickerset ken ik maar past volgens mij niet op een '10. Vind hem verder ook niet heel mooi O-)
Ik had de set verkeerd binnen gekregen omdat de set juist voor het jongere model was en dus niet op de mijne paste ;)
Maar over smaak valt niet te twisten :)
 
Zwart wit is sowieso mooie combo, maar flashy geel TLD vind ik ook niet slecht.

Om de originele kappen van de HM te bewaren ga ik ook nwe set bestellen. Ik overweeg Repsol stickerset erop. Kappen worden Honda rood/wit, maar omdat ik losse SM snavel erbij moet kopen denk ik eraan die oranje te doen om meer bij repsol kleuren te passen.

CRF-XR-CRM-125-250-450-650-Team-Graphics-Backgrounds-Decals-Stickers-Repsol-Fit-Motorcylce-Dirt.jpg_640x640.jpg

1028904470_814.jpg


Maken of kraken?

Waar bestellen jullie stickers? Ik heb deze alleen via aliexpress kunnen vinden.
 
Die repsol is echt 3x niks

die flue TLD kit is gewoon het mooiste.

Outlaw racing kan gewoon TLD setjes leveren
 
Zwart wit is sowieso mooie combo, maar flashy geel TLD vind ik ook niet slecht.

Om de originele kappen van de HM te bewaren ga ik ook nwe set bestellen. Ik overweeg Repsol stickerset erop. Kappen worden Honda rood/wit, maar omdat ik losse SM snavel erbij moet kopen denk ik eraan die oranje te doen om meer bij repsol kleuren te passen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Maken of kraken?

Waar bestellen jullie stickers? Ik heb deze alleen via aliexpress kunnen vinden.
Voor een crossmotor vind ik het sowieso niks. Voor een supermoto zou ik het me nog kunnen indenken maar het blijft een kwestie van smaak. Stickers kun je gewoon op de normale motocross sites vinden. 24mx, outlaw racing. van die aliexpress/ebay setjes hoef je niet te hoge kwaliteit te verwachten over het algemeen.

Die repsol is echt 3x niks

die flue TLD kit is gewoon het mooiste.

Outlaw racing kan gewoon TLD setjes leveren
Oke, ik zal eens informeren. Ik heb het officiële stickersetje namelijk gevonden op 24mx Stickerset TLD Limited Neon - Kwaliteitslevering - 24MX - 24mx.nl
Dan hoeven er alleen nog maar een paar nummers op.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan