2012 bmw maxi scooter

Ik heb de mijne in het zwart besteld op 24 januari.

Op de bestelbon staat:

basisprijs: 11.450 euro
highline pack: 850 euro (LED dagrijlichten, verwarmd stuur en zadel, bandendrukcontrolesysteem)
antidiefstalsysteem: 225 euro

De levering is wel pas eind juni.

Dit zijn wel de prijzen in België :-)
 
Laatst bewerkt:
Proficiat! *O*

Laat ons hier eens over een tijdje weten hoe hij je bevalt.
 
Ik heb de mijne in het zwart besteld op 24 januari.

Op de bestelbon staat:

basisprijs: 11.450 euro
highline pack: 850 euro (LED dagrijlichten, verwarmd stuur en zadel, bandendrukcontrolesysteem)
antidiefstalsysteem: 225 euro

De levering is wel pas eind juni.

Dit zijn wel de prijzen in België :-)

Gefeliciteerd, laat weten hoe die bevalt met veel foto's.
 
Proficiat!! Een beest van een scooter, ik ben echt benieuwd naar je bevindingen en ik geloof dat ik niet de enige ben :)

Eind juni, dat gaat nog vaak kriebelen tussen april en juni.. Ach, des te groter gaat de voldoening zijn als je hem ein-de-lijk hebt.
 
Ik heb de mijne in het zwart besteld op 24 januari.

Op de bestelbon staat:

basisprijs: 11.450 euro
highline pack: 850 euro (LED dagrijlichten, verwarmd stuur en zadel, bandendrukcontrolesysteem)
antidiefstalsysteem: 225 euro

De levering is wel pas eind juni.

Dit zijn wel de prijzen in België :-)

waar in België als ik vragen mag ??

Thanks en veeeeel plezier er mee en veel geduld.
 
nee nee....ik bedoel welke dealer.

Bij mijn dealer kon je nog geen bestelling plaatsen.

Grapjas.....hou je goed.
 
balen van die wachttijd voor je. Bijna een half jaar is wel heel erg lang. Wens je sterkte tot die tijd.
 
Ben ook razend benieuwd naar je bevindingen van de BMW ook qua onderhoudskosten en zo.
Heb ooit een motor gehuurd bij winge motors te Rotselaar, waren zeer gedienstig en komen afspraken na, meer kan ik er niet over zeggen.
Hopelijk duurt het wachten niet te lang....

grtjs
 
@ dré en @stormbringer

Blijkbaar heb ik de juiste keuze gemaakt door bij Winge Motors te kopen. Ik woon zelf op slechts een paar km van Motorhuis Hasselt, maar had ook reeds het advies gekregen eerder naar Winge Motors te gaan.
Ik heb beiden bezocht en werd op beide plaatsen goed onthaald, maar toch had ik het gevoel dat men bij Winge Motors iets beter hun best deden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan