2012 bmw maxi scooter

Bij wegliggingsproblemen kan dat helpen.
Veel scoots hebben bij het monteren van n topkoffer al snel n lichte voorkant.
Bij de mijne kan ik dan t stuur niet loslaten.

Zwaardere gewichten gaan dit tegen heb ik geleerd
 
Hier in de Bergen met een GT, hoge ruit, topkoffer,
zelden knallend naar boven en lekker laten gaan naar beneden,
Kom ik 1:21-22
 
Laatst bewerkt:
ik rij veel door amsterdam en hou er een pittige rijstyl op na.
hoge givi ruit en topkoffer en zelf 95 kilo
 
Laatst bewerkt:
iemand nog meer brief gehad over modeficatie voorrem?
iets met de slang?
 
Laatst bewerkt:
iemand nog meer brief gehad over modeficatie voorrem?
iets met de slang?

Yep. Remslang kan beschadigd zijn en moet daarom vervangen worden. Als de dealer constateert dat er niks met de slang aan de hand is, wordt er een afspraak gemaakt om deze alsnog op een later tijdstip te vervangen, Dit ivm de voorraad remslangen die beschikbaar is.
 
De nieuwe bmw sport is echt magisch mooi in het echt wat een bruut ding. Helaas ook te wijd aan de voorkant daarom laten liggen want ik denk dat die paar cm aan de zeide me in praktijk zwaar gaan benadelen.
 
Ik kijk naar het meest uitstekende stuk en niet gehele breede en hij steekt een goede 4 cm uit meer dan bijv een tmax aan beide kanten.
 
4cm meer bescherming is top toch,mensen doen ook altijd moeilijk over meer gewicht vind ik ook niet altijd erg op de snelweg met veel wind.
of je moet de hele dag door amsterdam centrum rijden?
 
Nou is n tmax weer erg smal heb ik t idee.
Zou me niet verbazen als mn aprilia nog breder is dan de tmax.

En idd, de windbescherming is bij mij dan ook top.

Even gegoogled

Breedte
Aprilia SR 300. 780 mm
Yamaha Tmax. 775 mm
BMW C650 775 mm ex spiegels
877 met spiegels
 
Laatst bewerkt:
Heb je in het echt gezien ? Want op papier zit er al een grote verschil tussen, ben wel iemand die zich altijd door het verkeer Slingert. Rij nu elke dag 40km binnen de steden en 60 snelweg op een xmax 250 uit 2006 en dat zijn echt smalle scooters tussen 2 bussen door en vrachtwagens duitsers die alles blokkeren? Geen problem want duitsers zijn echt een probleem hier. Snelweg is wel beetje iri 130 echte km haal die net.

Maar ik ga na oud en nieuw ook proef rijden dan zien we het wel want zon nieuwe bmw sport gaat wel van 0-100 echte km! In 5.5 sec
 
wat jij er mee doet doe ik ook elke dag en geloof me ik ben ongeduldig en ik kom er mee weg in amsterdam.
ik overweeg mischien overstap naar ze grote broer de tourversie
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan