Triumph Speed Triple topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Zal eens kijken of ik van de week nog een mooie foto kan maken voor in de OP *D


:^

ff kijken of we een mooi plekkie kunnen vinden voor een feuteu

TheLittle zei vanmiddag al dat jij ookal overgestapt was naar een S3, hij heeft vast spijt van zn beemer tov een Tiger :)

*Edit; mijn lampje ging voor het eerst branden rond de 235km ongeveer, getankt bij 245 en er gingen precies 15 litertjes in.
 
Laatst bewerkt:
:W
Moggel @all


Nog steeds 2 deeltjes :? Dat gaat weer druk worden :P
 
ploaties van brommerts wil ik zien!!

full

full

full
 
Hallo allemaal,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een Triumph Speed Triple! 1050, 2007.
Het is een speciale versie met een ge-airbrushte Engelse vlag op de tank. Kent iemand deze motor?

Ik stap van een Kawasaki ZX-6R '98 af, waar ik 40.000 fantastische kilometers mee heb gemaakt.
Helaas ging het deze 'zomer' in zuid-Frankrijk mis en moest ik noodgedwongen op zoek naar een nieuwe motor.
Eindelijk is mijn zoektocht voorbij :D

Ik post bijna nooit, maar lees wel graag de berichten en (technische) vraagstukken.

Groet, Rens

PS: zal snel een foto proberen te plaatsen ;)
 
Hallo allemaal,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een Triumph Speed Triple! 1050, 2007.
Het is een speciale versie met een ge-airbrushte Engelse vlag op de tank. Kent iemand deze motor?

Ik stap van een Kawasaki ZX-6R '98 af, waar ik 40.000 fantastische kilometers mee heb gemaakt.
Helaas ging het deze 'zomer' in zuid-Frankrijk mis en moest ik noodgedwongen op zoek naar een nieuwe motor.
Eindelijk is mijn zoektocht voorbij :D

Ik post bijna nooit, maar lees wel graag de berichten en (technische) vraagstukken.

Groet, Rens

PS: zal snel een foto proberen te plaatsen ;)
:W Ola,

Ik heb zo'n Speed wel eens op het net voorbij zien komen. Volgens mij ook bij Axle's bikeshop.

Maar goede keus:
full


En welkom hier !!
 
Hallo allemaal,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een Triumph Speed Triple! 1050, 2007.
Het is een speciale versie met een ge-airbrushte Engelse vlag op de tank. Kent iemand deze motor?

Ik stap van een Kawasaki ZX-6R '98 af, waar ik 40.000 fantastische kilometers mee heb gemaakt.
Helaas ging het deze 'zomer' in zuid-Frankrijk mis en moest ik noodgedwongen op zoek naar een nieuwe motor.
Eindelijk is mijn zoektocht voorbij :D

Ik post bijna nooit, maar lees wel graag de berichten en (technische) vraagstukken.

Groet, Rens

PS: zal snel een foto proberen te plaatsen ;)
*O* *O* *O* WELKOM *O* *O* *O*
veul plezier ermee mien jong :Y
enne we willen pheuteu's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan