Triumph Speed Triple topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W met kuip is die inderdaad ook echt bruut :Y

waarom komt triumph niet met een 1050 racer? Of is t omdat naked rule *O* *O*
 
Zijn er nog mensen die met hum Metzeler M3 banden rond rijden?
En wat vinden jullie er van.
Ik heb gemerkt dat de M3 die er nu opstaan wat plaat(vierkant) gereden zijn door de vorige eigenaar,en waarschijnlijk aan vervanging toe zijn.
Ben gewoon geweest met Pirelli diablo rosso terijden met de Z750.
 
Zijn er nog mensen die met hum Metzeler M3 banden rond rijden?
En wat vinden jullie er van.
Ik heb gemerkt dat de M3 die er nu opstaan wat plaat(vierkant) gereden zijn door de vorige eigenaar,en waarschijnlijk aan vervanging toe zijn.
Ben gewoon geweest met Pirelli diablo rosso terijden met de Z750.

Op de speed kun je het best sportsmart steken. Top levensduur (+-10.000km) en plakt ook super.
 
Hallo allemaal,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een Triumph Speed Triple! 1050, 2007.
Het is een speciale versie met een ge-airbrushte Engelse vlag op de tank. Kent iemand deze motor?

Er heeft in april 2010 een witte met een union jack op de tank bij Gebben gestaan, maar die had ook een flyscreen met union jack erop. Volgens mij waren dat trouwens stickers en geen airbrush.. D'r zat geloof ik ook een zard-uitlaat op.
oh, en i-Accelerate heeft er op 2e paasdag 2010 nog een proefrit op gemaakt.

En de enig reden dat ik dat allemaal nog weet is omdat ik die dag de volledig witte S3 die er naast stond heb gekocht.. 8-)
 
Laatst bewerkt:
mag deze in de op :P

[http://i428.photobucket.com/albums/qq1/tripledude/Tiger5zijkantfotobewerkt.jpg (afbeelding)]

gaat nog wel het een en ander veranderen O-)

alvast dank :Y
Hé, helemaal gemist dat je nu een Tiger hebt! :?

Nice ding hoor!!! *O* *O* *O*
Hallo allemaal,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een Triumph Speed Triple! 1050, 2007.
Het is een speciale versie met een ge-airbrushte Engelse vlag op de tank. Kent iemand deze motor?

Ik stap van een Kawasaki ZX-6R '98 af, waar ik 40.000 fantastische kilometers mee heb gemaakt.
Helaas ging het deze 'zomer' in zuid-Frankrijk mis en moest ik noodgedwongen op zoek naar een nieuwe motor.
Eindelijk is mijn zoektocht voorbij :D

Ik post bijna nooit, maar lees wel graag de berichten en (technische) vraagstukken.

Groet, Rens

PS: zal snel een foto proberen te plaatsen ;)
full
*O* *O* *O*



Ik ken die motor niet :N
 
Meteen maar even een paar vragen.

Gister een toerritje gemaakt om even goed te wennen aan de Speed en vandaag in verband met een cursus ook de brommer maar gepakt. 8-)

Bij 240 kilometer op de teller brandde het benzinelampje nog niet en ik vertrouwde het toch niet helemaal dus toch maar even naar de pomp. De tankdop kwam met een plop los dus de ontluchting lijkt mij ook niet helemaal te werken. :X

Ging er 17,31 liter in. :X

Damn! stond ik bijna leeg aan de kant van de weg. B| Benzinelampje doet het dus niet...

Thuis de tank maar even losgehaald en de connector zat gewoon aangesloten... Ondanks dat de ontluchting niet goed lijkt te werken leverde dit geen problemen op tijdens het rijden.
Een aantal vragen dus... :X
*Kan het misschien dat de 2 ontluchtingsslangen verkeerd om zijn aangesloten?
*Is er überhaupt een effect bij het verkeerd om aansluiten van de ontluchtingsslangen?
*Zou het gebrek aan goede ontluchting invloed kunnen hebben op het benzinelampje?
*Bij welke stand zou het benzinelampje ongeveer moeten gaan branden?
*Hebben meer mensen problemen gehad met het benzinelampje? En zo ja, wat was de oplossing?

Ook kwam ik nog een losse grijze stekker tegen met geel/rood en bruin draad, heb in het WPHB gekeken, maar kan het zo snel niet vinden, iemand een idee waar deze voor dient?


:P

*

Hier wil ik meteen even op aanhaken:

- Bij mij ging het benzinelampje namelijk al branden bij 144 km! Toevallig was er een tankstation in de buurt (niet wetende hoeveel de reserve is) dus meteen heengegaan. 11,3 liter?! Vaag?
Of is dit ergens in te stellen wanneer het lampje gaat branden?
 
Er heeft in april 2010 een witte met een union jack op de tank bij Gebben gestaan, maar die had ook een flyscreen met union jack erop. Volgens mij waren dat trouwens stickers en geen airbrush.. D'r zat geloof ik ook een zard-uitlaat op.
oh, en i-Accelerate heeft er op 2e paasdag 2010 nog een proefrit op gemaakt.

En de enig reden dat ik dat allemaal nog weet is omdat ik die dag de volledig witte S3 die er naast stond heb gekocht.. 8-)

Klopt.....jij hebt de bellypan onderkant nog bekeken toch? :P
Volgens mij zat er een Remus uitlaat op

ik moet nog ergens een plaatje hebben van dat ding
full
 
Laatst bewerkt:
Hier wil ik meteen even op aanhaken:

- Bij mij ging het benzinelampje namelijk al branden bij 144 km! Toevallig was er een tankstation in de buurt (niet wetende hoeveel de reserve is) dus meteen heengegaan. 11,3 liter?! Vaag?
Of is dit ergens in te stellen wanneer het lampje gaat branden?
Ik heb ooit eens onder garantie een nieuwe sensor gekregen omdat-ie ook al na zo'n 10 of 11 liter op reserve ging :Y
 
Hallo allemaal,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een Triumph Speed Triple! 1050, 2007.
Het is een speciale versie met een ge-airbrushte Engelse vlag op de tank. Kent iemand deze motor?

Ik stap van een Kawasaki ZX-6R '98 af, waar ik 40.000 fantastische kilometers mee heb gemaakt.
Helaas ging het deze 'zomer' in zuid-Frankrijk mis en moest ik noodgedwongen op zoek naar een nieuwe motor.
Eindelijk is mijn zoektocht voorbij :D

Ik post bijna nooit, maar lees wel graag de berichten en (technische) vraagstukken.

Groet, Rens

PS: zal snel een foto proberen te plaatsen ;)

Dat ene % _O-

rensjonker in "KTM 990 Super Duke Hangout deel 6"
 
:W met kuip is die inderdaad ook echt bruut :Y

waarom komt triumph niet met een 1050 racer? Of is t omdat naked rule *O* *O*
Waren bezig met een 1200 racer te ontwikkelen voor het Parkin Go team. Uiteindelijk is dat plan afgeschoten wegens heden ten dage te weinig commerciële return voor een kleine constructeur als Triumph.

Met het 1050 blok zullen ze nooit meer een racer maken. Is te log (lees: te zwaar van gewicht) en je haalt er nauwelijks 160 à 170 betrouwbare paarden uit. En uiteindelijk wordt zo'n racemachine in de eerste plaats afgerekend op de specs...
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een Triumph Speed Triple! 1050, 2007.
Het is een speciale versie met een ge-airbrushte Engelse vlag op de tank. Kent iemand deze motor?

Ik stap van een Kawasaki ZX-6R '98 af, waar ik 40.000 fantastische kilometers mee heb gemaakt.
Helaas ging het deze 'zomer' in zuid-Frankrijk mis en moest ik noodgedwongen op zoek naar een nieuwe motor.
Eindelijk is mijn zoektocht voorbij :D

Ik post bijna nooit, maar lees wel graag de berichten en (technische) vraagstukken.

Groet, Rens

PS: zal snel een foto proberen te plaatsen ;)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan