Triumph Speed Triple topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemiddaags! :W


waarom de muziek via de navi?

ik heb een 220 dus dat gaat niet, maar mn Scala Q2 doet de radio prima, en eventueel kan je zo een MP3 spelertje direct aansluiten.
ik rijd iig al ruim een jaar niet meer zonder muziek.. heeerlijk beetje oude rock muziek op de achtergrond als je een dijkje over knalt.
Omdat het kan! *D (volgens Garmin tenminste)

De radio functie van de Cardo heb ik nooit geprobeerd (ik luister amper radio) en de reden dat ik de scala Q2 set gekocht heb was onder andere omdat ik geen gekloot met kabels wou hebben, dus een mp3 spelertje inpluggen wordt hem niet.

Maar heel eerlijk: Ik kan gewoon niet zo goed rijden, zonder muzikale afleiding heb ik het al druk genoeg! ;)
 
:? dacht echt dat die groter is geworden dan die was zelfs iets groter als die van de olanders :+
Nah, valt goed mee. Is 21cm op 14cm. De Nederlandse 21cm op 14.3cm :P

Hier de vergelijking oude plaat met de nieuwe:

j0zcy8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goeiemiddaags! :WOmdat het kan! *D (volgens Garmin tenminste)

De radio functie van de Cardo heb ik nooit geprobeerd (ik luister amper radio) en de reden dat ik de scala Q2 set gekocht heb was onder andere omdat ik geen gekloot met kabels wou hebben, dus een mp3 spelertje inpluggen wordt hem niet.

Maar heel eerlijk: Ik kan gewoon niet zo goed rijden, zonder muzikale afleiding heb ik het al druk genoeg! ;)

Tja en ik heb gekozen om mp3 te luisteren ivm de niet altijd even heldere ontvangst van de radio. En nu kies ik mijn muziek ipv een of ander mannetje van de radio :+

Mooi dat ieder zo zijn eigen voorkeur heeft en dat de techniek ons daarin vrij laat. Overigens geeft het inpluggen van een bedrade mp3 speler wel weer een nadeel, dacht dat de vox optie dan niet meer werkt :?
 
Is er verschil tussen het zadel model 2005 en 2006?

Ik kreeg vandaag mijn tweedehands ebay zadel binnen ter vervanging van mijn kapot zadel op mijn 2005. Ik twijfel of de onderkant anders is...
Er zou geen verschil in mogen zitten :N , want volgens mij waren de zadels van mijn 2005- en 2007-Triple identiek, dus zal er ook voor 2006 geen ander zadel op hebben gezeten :)
Ooops, verbannen van de OP, zal ik wel iets niet goed gedaan hebben . . . . . O-)

. . . . of :$ ik zal wel te weinig langskomen de laatste tijd
Droef! -O- -O- -O-
Goedemorgen,


kan iemand met een 2005-er eens een foto posten van de onderkant van het zadel?

mercikes
Sorry, maar die heb ik niet '(
 

Mooie fiets ja. Het zal wel een limited editon zijn. Gel zadel en ook al een flyscreen. :)

Is dat rijden met muziek op dan zo chil ofzo want ik rij zonder muziek metmoordoppen in en dan kan je teminste een beetje horen wat er allemaal om je heen gebeurt. Of zien jullie dat anders?
 
pjotr1050 schreef op 01 november 2011 @ 09:45:
zei er iemand pheuteu's???

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik vind wel dat bij die eerste foto de radiateur erg ver naar voren staat. Hoort dat of lijkt dat zo omdat hij rond loopt?
 
Mooie fiets ja. Het zal wel een limited editon zijn. Gel zadel en ook al een flyscreen. :)

Is dat rijden met muziek op dan zo chil ofzo want ik rij zonder muziek metmoordoppen in en dan kan je teminste een beetje horen wat er allemaal om je heen gebeurt. Of zien jullie dat anders?

Rijden met een lekker muziekske is echt wel een extra dimensie aan het motorrijden. Natuurlijk moet je hem nie zo hard zetten dat je niets meer hoort. Ik heb de mijne op zo'n volume staan dat ik de standaard uitlaten van mijn speed nog steeds kan horen. Hoop hiermee ook het getoeter te horen als dat er is.
 
Rijden met een lekker muziekske is echt wel een extra dimensie aan het motorrijden. Natuurlijk moet je hem nie zo hard zetten dat je niets meer hoort. Ik heb de mijne op zo'n volume staan dat ik de standaard uitlaten van mijn speed nog steeds kan horen. Hoop hiermee ook het getoeter te horen als dat er is.

:^ je moet je natuurlijk niet afsluiten van de buitenwereld. ik moet zeggen dat het bereik van de radio prima is tussen Zwolle en Utrecht. dus meestal weinig problemen mee, behalve als ik richting DLD ga, maar dan heb je met 1 druk op de knop ook zo weer een andere zender.
 
Rijden met een lekker muziekske is echt wel een extra dimensie aan het motorrijden. Natuurlijk moet je hem nie zo hard zetten dat je niets meer hoort. Ik heb de mijne op zo'n volume staan dat ik de standaard uitlaten van mijn speed nog steeds kan horen. Hoop hiermee ook het getoeter te horen als dat er is.

Geen voorstander van. |(
Motorrijden is voor mij dan, 100% bezig zijn met het rijden, bochten nemen, het verkeer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan