The Riding Game MF Style [Deel 7]

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze mis ik nog :+


http://img412.imageshack.us/img412/4277/20111102120801.jpg
Je motor bij een affiche dat een theatervoorstelling aankondigd
 
D'r staan wel een punt op het spel Kiki :o

Ja dus. :? Dan moet ie maar punten gaan halen zodra hij zn a-tje heeft ;)
Bij mij stond de motor ook al in de garage toen ik hier mee las, maar geen atje. Dus bleef lekker staan waar die stond.
 
Laatst bewerkt:
Ben weer weg, afvoertje omleggen (je neemt eens een vaatwasser voor iemand mee om minder werk aan de afwas te hebben, moet je compleet een afvoer omleggen)

BTW, deze school zal wel niet goed genoeg zijn he, wel een foto van vandaag trouwens:

img2971g.jpg
 
Ja dus. :? Dan moet ie maar punten gaan halen zodra hij zn a-tje heeft ;)
Bij mij stond de motor ook al in de garage toen ik hier mee las, maar geen atje. Dus bleef lekker staan waar die stond.

:?

Ik zit toch maar een beetje te grappen :z

Mag toch hopen dat diegene het verstand er wel voor heeft om dat ding gewoon te laten staan tot dat die alles rond heeft.
Heeft die dat niet en wordt aangehouden, tsja dan had die maar moeten nadenken voordat die opstapte...
 
:?

Ik zit toch maar een beetje te grappen :z

Mag toch hopen dat diegene het verstand er wel voor heeft om dat ding gewoon te laten staan tot dat die alles rond heeft.
Heeft die dat niet en wordt aangehouden, tsja dan had die maar moeten nadenken voordat die opstapte...

Zijn er helaas maar zat die het wel doen..
En alleen aangehouden worden.. Dan heb je nog mazzel hebben vind ik. Als je iemand invalide rijd, mag je de rest van je leven blijven dokken, aangezien je niet verzekerd bent :}
 
Hangt dus van je auto en aanhanger af.

Heel veel denken dat je met een B alleen tot 750 mag trekken.
Wij hebben thuis een relatief lichte auto maar wel trekkracht.
Dus caravan rijden mag ik met de combi die wij hier hebben.

Maargoed weer terug OT!


Zijn er helaas maar zat die het wel doen..
En alleen aangehouden worden.. Dan heb je nog mazzel hebben vind ik. Als je iemand invalide rijd, mag je de rest van je leven blijven dokken, aangezien je niet verzekerd bent :}

Klopt, maargoed,

Back on topic!
 
Laatst bewerkt:
Ben weer weg, afvoertje omleggen (je neemt eens een vaatwasser voor iemand mee om minder werk aan de afwas te hebben, moet je compleet een afvoer omleggen)

BTW, deze school zal wel niet goed genoeg zijn he, wel een foto van vandaag trouwens:

[http://img256.imageshack.us/img256/1754/img2971g.jpg (afbeelding)]
Ik weet niet hoeveel klassen ze hebben overgeslagen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan