The Riding Game MF Style [Deel 7]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, die semi's zoals op de foto van net kan je zo op rijden.
De chauffeurs met echte diepladers hebben altijd bokken bij zich om er op en eraf te komen.

ik heb veel met die chauffeurs samen gewerkt, ik denk niet dat het een probleem is als je het vriendelijk vraagt! zijn altijd wel in voor een geintje namelijk, vandaar dat ik ook specifiek erop wilde ;)
 
succes B|

Ik heb geen zin om eerst een half uur te wachten tot ie uitgegeten is en dan te smeken of ik achterop mag.. '(
 
Nah ze had al opgehaald moeten worden, vind het prima... Den haag is maar 10minuten rijden vanaf hier :+

Deze opdracht is gewoon niet voor mij bedoeld, geen zin in een bedel actie :Y
 
Hrmf, ik zit even te denken waar ze hier met asfalt bezig zijn, kan zo ff niets bedenken. om een voorbeeld te stellen ;)

De semi dieplader op mn oude werk kom ik niet op, ding is veel te hoog// te weinig bokken om erop te komen :+
 
Ik zie de laatste tijd veel foto's met maar een klein deel van de motor. Persoonlijk vind ik de foto's mooier als de hele motor er op staat. Net of even afstappen voor de foto te veel.moeite is.
 
Zometeen nog maar eens een stukje gaan rijden denk ik. Verveling :') Weet alleen niet zo'n ding te vinden :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan