MF Gooi en Vechtstreek * Deel 111 *

Wat moeten we gaan doe als uitje?

  • skiën en daarna apres ski en fondue

    Stemmen: 16 72,7%
  • raften/tuben en daarna drinken/mixed grill

    Stemmen: 0 0,0%
  • midgetgolf lage vuursche en dan pannekoeken eten

    Stemmen: 4 18,2%
  • avontuurfabriek arrangementje (wat nog te bepalen)

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
square20check.jpg
 
:W

Geleend van een ander forum maar wel lachen :P

Bellen op een openbaar toilet.

Het was niet zo'n goede dag geweest. Niet-meewerkend verkeer, problemen met de computer, onbekwame collega's en een zere rug stopten mijn hoofd al vol met woede. Wat echter belangrijker is in dit verhaal, is dat er toen ongeveer 48 uur voorbij waren gegaan sinds mijn laatste grote boodschap op het toilet. Ik was mijn dag begonnen met een kom cornflakes, daarna zes koppen koffie op het werk en vervolgens een met bonen beladen lunch bij Taco Bell.

Terwijl ik vanuit werk terugkeerde naar huis, lieten mijn ingewanden, met een subtiel gerommel en het af en toe loslaten van een kleine scheet, me weten dat 'Grote Dingen' snel zouden gaan gebeuren. Helaas moes ik eerst nog naar het winkelcentrum om een bestelling af te halen voor mijn verloofde. Na dit gedaan te hebben slenterde ik het winkelcentrum weer uit, en terwijl ik langs de winkels terug naar mijn auto liep, zag ik een groot reclamebord dat verkondigde: "Alles moet weg!"
Dit was een profetie, want mijn dikke darm deelde mij met een plotselinge hevige kramp en een nat, piepende scheet mee dat alles inderdaad weg moest. Ik haastte me naar de toiletruimte van het winkelcentrum. Ik onderzocht vluchtig de WC-hokjes, die ik voor het gemak even heb genummerd van 1 tot en met 4:

1. Bezet.

2. Schoon, maar het 'Toilet Gebod' verbiedt het gebruik ervan, omdat het hokje ernaast bezet is kan ik gewoonlijk niet......

3. Poep op de WC-bril.

4. Poep en WC-papier in de pot, plus spetters met niet-identificeerbaar vloeistof op de WC-bril.


Het leek me duidelijk, ik moest wel in hokje 2. Ik sjokte erheen, ging naar binnen, liet mijn broek zakken en ging zitten. Normaal gesproken ben ik een vrij schaamteloze schijter. Ik was niet bepaald tevreden over het feit dat ik naast een bezet hokje zat, maar 'Grote Dingen' waren onderweg.

Ik was me precies aan het klaarmaken om te gaan drukken toen plotseling de zoete klanken van Beethoven vanuit het hokje naast me te horen waren, gevolgd door gemopper en vervolgens het geluid van een stem die de mobiele telefoon beantwoordde . Zoals gebruikelijk bij een GSM-gesprek was het geluid van de stem precies 8 dB te hard.
Uit schaamte sloot mijn sluitspier zich. Het zinloze gesprek ging door en door. De heer Schijter was aan het klagen tegen mevrouw Schijter over de kutdag die hij had. Ik zat daar met krampen en ellendigheid, ik zat daar wachten tot hij klaar was. Toen het telefoongesprek door en door ging, werd ik bozer en bozer. Ik had ook een kutdag, maar ik was te beleefd om dat zo in het openbaar te roepen. Mijn darmen lieten me met onzekere termen weten dat, als ik niet snel zou gaan schijten, mijn dag dan alleen kutter zou gaan worden.

Eindelijk bereikte mijn woede het punt dat ik mijn schaamte overwon. Het kon me niets meer schelen. Ik greep de toiletpapier-houder met een hand, klemde mijn andere hand tegen de zijkant van het hokje, en perste met al mijn macht. Ik werd beloond met een scheet van kolossale omvang - een kruising tussen het geluid van iemand die een drijfnat laken doormidden scheurt en het geluid van triplex dat uit de vloer getrokken wordt. Het geluid ging geleidelijk over in een low-RPM toon, niet veel verschillend van iemand die een Harley opstart . Ik was er in geslaagd precies de juiste frequentie te bereiken die het hokje deed trillen.

Zodra mijn billen stopten met wapperen, werden 3 dingen duidelijk:

(1) Het telefoongesprek in het hokje naast me was opgehouden

(2) Het rommelen van mijn dikke darm betekende dat er meer aan zat te komen

(3) De badkamer was nu overmeesterd door een verschrikkelijke, griezelige stank.
Het was alsof er een poort naar de hel was geopend. De stinkende walm vond al snel zijn weg naar het hokje naast me en begon mijn poep-maat te verstikken. Deze eerste 'aankondigingsscheet' had zijn telefoongesprek in het midden van zijn zin afgebroken.

"Oh mijn God," hoorde ik hem roepen, na wat onderdrukte stikgeluiden. "Nee, schat, dat was ik niet (hoest, kokhals), hoorde je dat??"

Nu was er geen houden meer aan. Ik perste voor alles wat ik waard was. Ik zou kunnen zweren dat de daaropvolgende kakofonie van plonzen, spuiten, scheurgeluiden, ontploffingen en rukwinden mij lichtelijk van de pot af liftten. De hoeveelheid rotzooi in me was ongelooflijk. Het werd met enorme kracht tegen de pot gespoten. Later, bij controle van de schade, zou ik zien dat de vloeibare schijt erin was geslaagd om uit de pot te spetteren en over de vloer zou druipen. Maar alles wat ik voor nu kon doen was hangen voor de rit.


Naast me hoorde ik de man rommelen met de toiletpapier-houder terwijl hij wanhopig probeerde om zijn taak te voltooien. In zijn gesprek waren kleine stukjes over mijn pas losgelaten symfonie te horen: "Ik moet gaan ... verschrikkelijk ... kotsen ... in mijn mond ... red...het niet ... vertel de kinderen ... dat ik van ze hou... oh God ..." gevolgd door meer geluiden van onderdrukt kokhalzen.

Ach, het is blijkbaar moeilijk om je telefoon vast te houden en je billen af te vegen op hetzelfde moment. Net toen de hoge druk van mijn aanslag aan het wegtrekken was, hoorde ik een plons in het hokje naast me, gevolgd door een reeks van scheldwoorden en vervloekingen. Mijn poepmaat had zijn telefoon in het toilet laten vallen.

Er was een pauze in mijn productie, en in het toilet werd het doodstil. Ik kon me voorstellen hoe hij daar stond, zonder te weten wat te moeten doen. Een laatste anale aankondiging kwam aantrompetteren, kleine stukjes plopten luidruchtig in het water. Dat moet het laatste zijn geweest.
Ik hoorde in het hokje naast me doorspoelen, gerommel met het slot en vervolgens de deur die openzwaaide. Ik hoorde hem de toiletruimte uitrennen en de deur achter zich dichtslaan.

Na een aanzienlijke hoeveelheid geworstel met wc-papier, stond ik op en analyseerde de schade. Ik voelde medelijden met de conciërge die verplicht zou zijn om dit onder handen te nemen, maar ik wist dat doorspoelen geen optie was. Geen toilet op de wereld zou die godvergeten puinhoop aankunnen. Doorspoelen zou leiden tot een overstroming van smerigheid.

Toen ik vertrok, liep ik nog even het hokje naast me in. Er lag niets in de pot. Had hij zijn telefoon doorgespoeld, of had hij hem uit de pot gehaald en de badkamer verlaten met vieze ongewassen handen? De wereld zal het nooit weten.......

Ik verliet het toilet, voor een kort moment trots en schaamteloos, Ik keek rond of er niemand naar me keek. Maar ik zag niemand. Ik vermoed dat op een of andere bovennatuurlijke manier de schuld is overgedragen aan mijn anonieme poepmaat. Ik denk dat het nog een lange tijd zal duren totdat hij weer gaat poepen in het openbaar - en ik betwijfel of hij ooit weer zijn mobiele telefoon in het toilet zal beantwoorden.

En dit, mijn vrienden, is de reden waarom je nooit moet telefoneren op het openbaar toilet.....!
 
whahahahaha _O-
koning :}
:^

:^ ook al was ie al gepost


Zojuist mijn ontslag bekend gemaakt bij mijn collega's, nu ook hier.
Na 2 maanden toch erachter gekomen dat dit niet is wat ik wilde. Paar leuke dingen kunnen doen en mee kunnen denken/ontwikkelen :) Met trots weg :) Op naar iets nieuws! *O*
succes


Europa volgens Berlusconi

[afbeelding]
_O-

:')

Prima :Y
Wel met de eis die de PVV stelt inderdaad, dat het mag onder voorwaarde dat er ook aangifte wordt gedaan en de beelden als bewijs worden aangeboden. :)
prima eis

:W

Geleend van een ander forum maar wel lachen :P

Bellen op een openbaar toilet.
... Heel verhaal ...
_O- :')

:^

zo weer bijgelezen en aanwezig in nieuwe topic
 
B| Nog niet door de eerste pagina heen?


Ik kom net bij de sportschool vandaan; ja ja; ik was daar, maar nog belangrijker: ik heb ook meegedaan! Ok, ik kan er niets van, met een balans van een stokstaartje zonder staart en een lenigheid van een nijlpaard, maar ik ben trots op mezelf :Y Nu nog bedenken of dit een vervolg gaat krijgen 8-)
 
B| Nog niet door de eerste pagina heen?


Ik kom net bij de sportschool vandaan; ja ja; ik was daar, maar nog belangrijker: ik heb ook meegedaan! Ok, ik kan er niets van, met een balans van een stokstaartje zonder staart en een lenigheid van een nijlpaard, maar ik ben trots op mezelf :Y Nu nog bedenken of dit een vervolg gaat krijgen 8-)

Ff door spammen dan :9

Maar je bent wel goed bezig, hardlopen, sporten, dat evenwicht enzo komt vanzelf wel goed, go WB!! *O* *O*
 
Ook acte de presence.
Vanmiddag MW3 gehaald, paar uur later uitgespeeld. B|
Zojuist naar de film ' Real Steel' geweest met een vriendin,zij stelde de film voor. Heb me wel vermaakt :Y
Nu wachten op de trein naar huis vanuit utrecht, lang geleden dat ik met het OV ben geweest...

WB; zet hem op :Y




*edit*
B| B| B| B|
even helemaal klaar ermee voor vandaag... en dat houd ook deze woensdag in B|
 
Laatst bewerkt:
B| Altijd gezellig als je dus totaal niet kan slapen en je vroeg op moet. Heb max 1,5 uur geslapen en mag zo voor een 12 uurs dienst naar Den Haag. Vanavond 21 uur weer thuis en dan mag ik snel eten, brood smeren voor morgen en naar bed want Donderdag ook weer de wekker om 04:50 voor een twaalf uurs dienst -O-

Ach, we verdienen er geld mee :') :P

B| Nog niet door de eerste pagina heen?


Ik kom net bij de sportschool vandaan; ja ja; ik was daar, maar nog belangrijker: ik heb ook meegedaan! Ok, ik kan er niets van, met een balans van een stokstaartje zonder staart en een lenigheid van een nijlpaard, maar ik ben trots op mezelf :Y Nu nog bedenken of dit een vervolg gaat krijgen 8-)
:}

X, nachtbraker :P
 
Mogguh! :Z :Z :Z :Z

Tjeez, nog steeds 1e blz, al is het vorige deeltje eindelijk op slot :')

WB: Volhouden! Met de routine komt ook de lol! :Y O-)

B2,5: Ziet er goed uit *O* ook voor een leek als ik! :Y

Sterkte Stanley! 8-)
 
Check, topicje ook weer gevonden.... stelletje nachtbrakers.

SD.... what's up. Het komt over alsof je avondje toch niet leuk afgelopen is. :?

WB... zulke dingen moet je serieus over nadenken en daar gaat tijd in zitten O-)

X... man wat een tijden, hop je nest in en maffen ;)

Michel.... jij was toch nog van plan wat te gaan plannen voor het Gooi? Qua eten, of uitje ofzo? Aan welke maand zit je te denken?
Als je hulp nodig hebt, laat maar weten, ik wil wel helpen met dingen nabellen etc... no problem. ;)


Mistig ritje vanochtend naar het werk.... :Y
 
Etentje en activiteit, heel veel zin in *D


Haha.... ik ook wel, waarom denk je dat ik erover begin.... eigenbelang :+
(daarbij moeten we redelijk ver vooruit plannen met alle onregelmatigheden etc..)

Goh.... 't wordt nog mistiger in Groningen. Ik zie buiten alleen maar watjes. :z
 
Goedesmorgus !

Vanmorgen weinig mist gezien, lekker door kunnen rijden (A1/A9). Maar het begint wel fris te worden - binnenkort de zomerhandschoenen maar eens vervangen met iets dikkers ...
 
*O* *O* Shine and Rise! *O* *O*

WB: vandaag bij het opstaan weet je het antwoord wel denk ik :') :P

X: gaat lekker :')

Uitje: *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan