MF Gooi en Vechtstreek * Deel 111 *

Wat moeten we gaan doe als uitje?

  • skiën en daarna apres ski en fondue

    Stemmen: 16 72,7%
  • raften/tuben en daarna drinken/mixed grill

    Stemmen: 0 0,0%
  • midgetgolf lage vuursche en dan pannekoeken eten

    Stemmen: 4 18,2%
  • avontuurfabriek arrangementje (wat nog te bepalen)

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarna mantelpakjes *O*

Dat hoeft voor mij dan weer niet :N

mannenrok-vivienne-westwood.jpg

:/
 
PP: Ieuw! :X


Noosie: bijjjjna!! *D



Hier nog ff hangmodus, vanaaf half uurtje zingelarette *D ...... in Leeuwarden :')
 
:Y
Mogen ze hier ook wel invoeren...maar hier ben je als helper de klos, evenals de agenten die zouden schieten eventueel :X
Zoals het in de VS (soms) gaat is ook niet goed hoor :P Maar in een geval als dit, gewapende overval en daarna nog om je heen gaan prikken, pak m dan maar goed aan inderdaad :}
 
Zoals het in de VS (soms) gaat is ook niet goed hoor :P Maar in een geval als dit, gewapende overval en daarna nog om je heen gaan prikken, pak m dan maar goed aan inderdaad :}

Ja niet in alle gevallen inderdaad, maar soms hebben (criminelen) hier echt teveel rechten ;)
 
Zoals het in de VS (soms) gaat is ook niet goed hoor :P Maar in een geval als dit, gewapende overval en daarna nog om je heen gaan prikken, pak m dan maar goed aan inderdaad :}
Dat zeg ik ook niet. Maar vind het heel terecht dat je de dader neermept omdat hij/zij aan jouw spullen/lijf zit.

Hier in NL mag je zelfverdediging toepassen, maar dan moeten ze eerst naar je uithalen. En daar wacht ik niet op.
Ik vind het zeer goed van politie, want hier geven ze ook een signaal mee af naar andere potentieele daders.
 
Ik kom ook maar even zwaaien! Heb 't een beetje te druk, ff gas terug. Vandaag ook naar de fysio geweest voor m'n rug.. Vanaf volgende week intensief trainen daar (naast m'n normale fitness rooster) om m'n onderrug sterker te maken.


:P *O*
 
Dat zeg ik ook niet. Maar vind het heel terecht dat je de dader neermept omdat hij/zij aan jouw spullen/lijf zit.

Hier in NL mag je zelfverdediging toepassen, maar dan moeten ze eerst naar je uithalen. En daar wacht ik niet op.
Ik vind het zeer goed van politie, want hier geven ze ook een signaal mee af naar andere potentieele daders.
Laatst bij wegmisbruikers; meneer de motorrijder werd na een wilde achtervolging staande gehouden. Was de 2e keer al voor hem. Echt levensgevaarlijk, gevolg bij staande houding: motor mee voor technisch onderzoek en rijbewijs in beslag genomen. Na afloop van OvJ 1000 eu boete en 4 maanden rijontzegging gekregen.

Nou zijn die 4 maanden nog te discussieren, maar waarom mag meneer door zijn vrienden opgehaald worden en mag ie niet ff mee naar het bureau?


Over gezag uitstralen gesproken?.. -O-
 
PP: Ieuw! :X


Noosie: bijjjjna!! *D



Hier nog ff hangmodus, vanaaf half uurtje zingelarette *D ...... in Leeuwarden :')

Kom je nu mee. :/


:+


Ah, goed begin van het weekend. Bijna een Marokkaan omver gekegeld...meneer vond het nodig om even opzij te stappen toen ik door de straat reed, was een beetje verdrietig dat ik niet op de rem trapte, gooide een aansteker tegen de auto...toen trapte ik wel op de rem. Hoop gebrabbel....eerst had ik hem bijna aangereden, toen was ik over z'n voet heen gereden, ik raakte hém...blabla. Afijn, geen schade, dus het zal wel. :P

Had eigenlijk een stukje achteruit moeten rijden om het verschil tussen bijna raken en helemaal raken te demonstreren. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan