Hyosung dat is het deel 2 van 9

Nou, wat die jongens op youtube laten zien is dat je meer nodig hebt dan alleen heel veel pk`s.
Die ZX 10 heeft 200 pk en ik meen 115 nm koppel
De Hyo heeft 80 pk met 68 nm koppel.
En toch kan hij hem bijbenen, ondanks al dat vermogen van die ZX.
Mocht het nog bochtiger worden dan ben ik bang dat de ZX druk is met het bijhouden van de Hyosung.
Dan is de Hyo toch meer een brommertje die je alle kanten laat zien en elke hoek in drukt. 8-)
Dus een 1000cc is alleen leuk op "het lange eind" ;)
Da`s mijn ervaring ;)
 
zou het kunnen dat beide motoren harder/sneller kunnen dan dat beide rijders op deze weg voor veilig/doenbaar houden?

de zx is niet alleen sterker maar ook nog lichter (20kg). Waar het echt om gaat is kracht en vermogen per kg. En dan is het voordeel van de zx dus nog groter.

(F=m.a of te wel: de versnellling is gelijk aan de kracht gedeeld door de massa )
 
Weet je wat ik doe.
Zodra ik een zx10 tegenkom vraag ik of hij met mij samen door de achterhoek wil rijden.
En dan mag hij zijn 200 pk/ kg op de bochtige landweggetjes gaan gebruiken.......
Die hij volgens mij niet kan gebruiken, hooguit een vierde ;)
Doe ik het allemaal filmen en op motorforum zetten.......................... :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ grapje................. :]
 
Weet je wat ik doe.
Zodra ik een zx10 tegenkom vraag ik of hij met mij samen door de achterhoek wil rijden.
En dan mag hij zijn 200 pk/ kg op de bochtige landweggetjes gaan gebruiken.......
Die hij volgens mij niet kan gebruiken, hooguit een vierde ;)
Doe ik het allemaal filmen en op motorforum zetten.......................... :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ grapje................. :]
het gaat dus om het eerste regeltje;beide kunnen harder
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat ik doe.
Zodra ik een zx10 tegenkom vraag ik of hij met mij samen door de achterhoek wil rijden.
En dan mag hij zijn 200 pk/ kg op de bochtige landweggetjes gaan gebruiken.......
Die hij volgens mij niet kan gebruiken, hooguit een vierde ;)
Doe ik het allemaal filmen en op motorforum zetten.......................... :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ grapje................. :]

Kunnen we ons beide vinden in lol /euro?
Komt de Hyo er goed uit toch *O*
 
;) Wie weet....
Eerst nog een ander voorbandje :9

Maar ik ga ook voor de lol/ euro _O-
Wat moet ik met een biefstuk van 2 kilo op mijn bord als ik maar 300 gram op kan.

Ben benieuwd naar je voorbandje: gaat het een 110 of een 120 worden?

120 is standaard, maar na overname van een motor met 110 voorband, had deze ook erg goede kwaliteiten in de bochten, vandaar.
 
Nou Toby, het gaat zeker een pilot road 3 worden _O-
Ik heb toen op mijn gele Hyosung een pilot road 2 laten leggen, en de Hyosung was ineens een heel andere motor :]
Stuurt wel 10x beter :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Kan ik eindelijk weer mijn kleine teen uit de schoen rijden :9

De 110 is idd een nog scherpere band, waarmee je nog hoekiger, sneller en platter de bocht kunt pakken.
Maarrrrr ik ga volgend jaar naar Macedonie en Albanie met de brommert 8-)
Natuurlijk doorkruisen we landen zoals Oostenrijk, Slovenie, Kroatie, Bosnie, Servie en Montenegro.
Ik verwacht dat de wegen in Albanie te vergelijken zijn met Roemenie, dus dan is een iets bredere en dikkere voorband denk ik wel lekker. 8-)

Zie ik je nog op de beurs??

En ja.............. ook dan ga ik weer filmen ;)
Zodra ik daar een zx 10 zie zal ik de camera aan mijn kont hangen :+
 
Laatst bewerkt:
Ik wou dat ik zoveel lol had..
Mooi mannen(en vrouwen) met de hyosungwatisdatveureending..
Nog even en ik ben om!
 
Ze staan op de beurs.
Dus ga maar passen zou ik zeggen ;)

Niks mis mee, toch?

full

en dat voor nog geen 6000 euro
 
Laatst bewerkt:
De website van de Hyosung-motorclub is aangepast. Onder andere staat onder toerritten de eerstvolgende toerrit vermeld en een meeting in Duitsland.
 
Vandaag op de motorbeurs geweest en even langsgegaan bij "Hyosung"
Een kleine impressie:
Foto-N86ZNOID-D.jpg

Foto-QBFYPPXP-D.jpg

Foto-LHUEWIDW-D.jpg

Het viel niet mee om een foto met enkel de stand te maken, het was erg goed bezocht en mensen waren erg nieuwsgierig.
 
Ik ben vanavond ook nog op de motorbeurs geweest. Even kennis gemaakt met Fred en zijn monteur. Leuk gesprek gehad, dus wie weet... wordt het toch nog een Hyosung.
 
De 650 racer zag er errug goed uit zeg!!! :9~
Zit was perfekt en de voorvork en remmetjes zagen er ook profi uit :}

Spijt dat ik zn japanse kloon ooit gekocht heb.
 
Ik ben donderdag met mijn vader en vrijdag met de "toerclub" op de motorbeurs geweest. :9 :9
Natuurlijk ook even (een paar keer) bij onze nieuwe importeur geweest ;)
Er was veel, heel veel belangstelling.
Ziet er goed uit allemaal :] :]

Toen ik mijn Hyosung bij de beurs parkeerde zag ik toch een paar motorrijders erbij staan
Er is best wel belangstelling voor Hyosung, en niet alleen om de prijs. :}
 
Totaal niets mis mee met hoe die hyos eruit zien... kheb mijn fiets maar weer eens opgepoetst en vandaag lekker op zijn staart getrapt :] , kiek um glimme 8-)

i5u34y.jpg


w1va0k.jpg
 
Was Vrijdag met de Fischer. Het duurde even voordat ik weer de parkeeplaats af was, erg veel nieuwsgierigen. Ook doordat de fiets op een podium bij korteland-motoren staat, erg veel mensen die de fiets ook leren kennen. Als dan het woord "Hyosung"erbij word genoemd, word het pas echt leuk.

Ik denk dat de beurs het merk erg goed heeft gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan