Hyosung dat is het deel 2 van 9

mijn schakelrubbertje is na anderhalf jaar (nieuwe motor) zo goed als uit elkaar gevallen, vandaag bij Fcattier motoren een nieuwe gekregen. wat een top zaak. Gelijk mijn 2e motor zien staan. nu maar hopen dat niemand hem eerder koopt :P

Maar het is inderdaad een fijne zaak die Fcattier.
Heb daar ook mijn huidige Hyosung gekocht, ook al weer 4 jaar geleden.
De reden dat ik nu bij Bert Houkes zit is puur en alleen voor de uitleesapparatuur van mijn injectie, en de nazorg van mijn powercommander ;) ;)
Ik moet je eerlijk zeggen dat beide heren vakkundig, betaalbaar en lekker gewoon zijn. 8-) 8-)
 
Maar het is inderdaad een fijne zaak die Fcattier.
Heb daar ook mijn huidige Hyosung gekocht, ook al weer 4 jaar geleden.
De reden dat ik nu bij Bert Houkes zit is puur en alleen voor de uitleesapparatuur van mijn injectie, en de nazorg van mijn powercommander ;) ;)
Ik moet je eerlijk zeggen dat beide heren vakkundig, betaalbaar en lekker gewoon zijn. 8-) 8-)

ik vond F cattier toch een leuke ervaring, top motorzaak. echt nog eentje met klasse.
zie je helaas niet vaak meer.
 
Deze al helemaal niet :X :X
Iets over de datum :N :N
Jammer he dat er te weinig actief met Hyosung wordt gedaan.
Slapers........

Overzicht selectie Motoren, Crossmotoren, Brom en snorscooters

nieuw voor de prijs van een gebruikte... echt goedkoop zijn ze niet.
die xr125 gaat sws niet verkopen, deze 2 staan nogsteeds te koop,
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Wel een pluspuntje dat dit de eerste motorzaak is die ik zie die op maandag open is!

en ik weet niet welk bouwjaar die 2 comet's zijn maar duur zijn ze wel..
 
Laatst bewerkt:
nieuw voor de prijs van een gebruikte... echt goedkoop zijn ze niet.
die xr125 gaat sws niet verkopen, deze 2 staan nogsteeds te koop,
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Wel een pluspuntje dat dit de eerste motorzaak is die ik zie die op maandag open is!

en ik weet niet welk bouwjaar die 2 comet's zijn maar duur zijn ze wel..

Bouwjaar naked 2004 en Gt 650R 2006 denk ik.
Misschien kun je die van jouw wel inruilen.
Hij zal er toch een keer vanaf willen, denk ik :? :?
 
Bouwjaar naked 2004 en Gt 650R 2006 denk ik.
Misschien kun je die van jouw wel inruilen.
Hij zal er toch een keer vanaf willen, denk ik :? :?

De 125cc gaat naar Melissa :),
en ik heb al een veeeeeeel mooiere gt650r/ gt650p gezien (en stuk goedkoper..)
en zon dure / oude / nieuwe / motor ga ik niks inruilen, zon motor verkoop je gewoon niet meer voor zulke prijzen. zoals die naked ga je toch niet meer als 3duizend voor krijgen. ook al is die nieuw... 5000 voor zon overjarig model? 900 meer en je hebt de motor bij bert houkes...
 
Laatst bewerkt:
De 125cc gaat naar Melissa :),
en ik heb al een veeeeeeel mooiere gt650r/ gt650p gezien (en stuk goedkoper..)
en zon dure / oude / nieuwe / motor ga ik niks inruilen, zon motor verkoop je gewoon niet meer voor zulke prijzen. zoals die naked ga je toch niet meer als 3duizend voor krijgen. ook al is die nieuw... 5000 voor zon overjarig model? 900 meer en je hebt de motor bij bert houkes...

Mee eens.
Zeker omdat die Naked bij Bert Houkes de techniek heeft van ruim 10 jaar later, en er is veel veranderd in die tijd bij Hyosung.
Je krijgt er ook nog voor ruim 900 euro extra accessoires bij Bert;) ;)
 
Laatst bewerkt:
De 125cc gaat naar Melissa :),
en ik heb al een veeeeeeel mooiere gt650r/ gt650p gezien (en stuk goedkoper..)
en zon dure / oude / nieuwe / motor ga ik niks inruilen, zon motor verkoop je gewoon niet meer voor zulke prijzen. zoals die naked ga je toch niet meer als 3duizend voor krijgen. ook al is die nieuw... 5000 voor zon overjarig model? 900 meer en je hebt de motor bij bert houkes...


Maar je kunt wel 2500/ 3000 bieden, wie weet :+ :+
 
Doe je een bod van 2000/ 2500 euro, en laat je zelf de klepgeleiders vervangen.
Kost 400 euro....... geloof ik :? :?
Al hoewel ik denk dat de voorste kop wel vervangen is ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik eerder voor een blauwe O-) . Die rode GT650R is ook erg mooi al is het een oud model. :Y
Prijzen zijn idd erg hoog maar mocht je hem mee krijgen voor 2000-2500 dan is het een nette prijs en wat Marcel zegt de kosten zijn ongeveer 400 euro.
 
Ik eerder voor een blauwe O-) . Die rode GT650R is ook erg mooi al is het een oud model. :Y
Prijzen zijn idd erg hoog maar mocht je hem mee krijgen voor 2000-2500 dan is het een nette prijs en wat Marcel zegt de kosten zijn ongeveer 400 euro.

ja maar moet ook begrenst rijden dus dat word extra op extra op extra geld dus word mij dan te duur.
 
even een algemeen vraagje.bij import motor met andere demper? is een decibel killer in een andere demper genoeg of moet bij de keuring de originele uitlaat erop? zo ja is er iemand die een originele uitlaat uit zou uitlenen mits er bij de 2e handse geen originele demper meer zit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan