Triumph Speed Triple topic deel 25

Status
Niet open voor verdere reacties.
:P
full
 
dencoupe schreef op 12 december 2011 @ 21:49:kijk liever hier naaruit

[afbeelding]

Dat soort dingen moet je niet tevaak posten want anders worden we depressief :(

@azvictory superstrakke speed zeg :) tankcover van THE herminator overgenomen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik (nu nog koekblikker) kom ook weer mee lezen.
Hoop snel uitsluitsel te krijgen van het CBR dat ik mag gaan lessen en afrijden.
En wanneer dat zo is dan komt er zeker een Triumph, en bijna zeker een speed triple.
 
speed heeft huisarrest ;(
alles goei met de rug verre vriend ,volledig hersteld?

Een speed breekt toch alle regels, rije mot tie })


Ik heb mijzelf al 2 weken terug gezond verklaard :P Kun je zien dat ik geen dokter ben. Nog steeds thuis, maar up & running. Laatste nog niet. Overmorgen naar de neurochirurg op de koffie komen. FF kleppen hoe het (verder) gaat.
Ongeloofeloos dat het zo snel is verbeterd *O* *O* Na de operatie viel me het bukken erg zwaar (onmogelijk). Ook rekken over een tafel ,kont afvegen en veters strikken, sokken en schoenen aantrekken was erug moeielijk. Maar het laat de tijd wel voorbijgaan...
Nu geen probs meer. Alleen bij inspanning ben ik wel snel kapot, grrrr. Dus waarschijnlijk nog ff rustig aan doen. Nu heb ik wel geduld maar niet zo veel. Dat is dus weer een oefening in geduld.....
Al met al loop ik wel en mun triple nog niet ;( Sua heeft een soort van huisarrest


Flyfisher7 schreef op 12 december 2011 @ 23:09:


Ik (nu nog koekblikker) kom ook weer mee lezen.
Hoop snel uitsluitsel te krijgen van het CBR dat ik mag gaan lessen en afrijden.
En wanneer dat zo is dan komt er zeker een Triumph, en bijna zeker een speed triple.

Welkom
mogen lessen :?

ff onder ons, de speed is toch de mooiste, alhoewel niet iedereen dat inziet. Vooral speedies met koeleur :9~ :9~

:W
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dr ook weer
Net de 2 triumph's op tv gespot
een daytona en een speed triple met noppenbanden :Y
Moet niet gekker worden :N
 
Jep, alhoewel lessen wel zal mogen maar afrijden een probleem kan zijn.
Ben door een ongeval een oog verloren.
Dus eigen verklaring en die van de huisarts zijn nu in behandeling.
 
:W Ik lees ook weer mee :)

:W

volgende week staat r weer een ritje langs hans op de planning, ff s s s slap ouwehoeren :)


hoe is het met je motorblok?

dat wilde ik net vragen....


@azvictory superstrakke speed zeg :) tankcover van THE herminator overgenomen ;)


dat wilde ik net vragen :X
om eerlijk te zijn vind ik m zonder mooier.... :$

Ook weer gevonden.

:W

long time no see ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan