Triumph Speed Triple topic deel 25

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit nog in mijn onvoorwaardelijke periode van 2 jaar .... ik rijd dus echt zoals het met geleerd is ... strak aan de max snelheid en voorwieltje meestal aan de grond ;)

Mooi, ga jij achteraan rijden :Y

:+

Maar ellendig, op naar het buitenland om daar lekker te vegen? :]
 
ik ook....


maar wel een mooie omgeving :Y
en redelijk centraal

uurtje rijden heeft mij nog nooit ergens voor tegengehouden sinds ik mn motorrijbewijs heb, trek r desnoods wat extra tijd voor uit om met een clubje uit dezelfde hoek binnendoor te knallen ;)

Ben er helemaal voor dat binnendoor!
 
quote:
LoSBoL schreef op 14 december 2011 @ 19:11:
verzamelpunt Meerkerk

waar ?

Jaaaaaaa meeten , mag ik mee op m'n street dan kunnen jullie mooi luisteren aan mijn akra :9~ :9~
full
 
triple-t schreef op 14 december 2011 @ 19:16:bij de mac

misschien binnenkort maar ff een 'waar is wat te doentje' openen

nu nog iemandmet een rit...

Meerkerk Mac is goed te doen ook voor mij als ik mag half uurtje 3 kwartiertjes langer kans op art 5 :)
 
Dat zoekresultaat is afhankelijk van je zoekgeschiedenis... _O- _O- :+



hahaha!


folder van Goedhart

speed triple R

€16.790,-

dat best veel



dat is duur


quote:
LoSBoL schreef op 14 december 2011 @ 19:11:
verzamelpunt Meerkerk

waar ?

Jaaaaaaa meeten , mag ik mee op m'n street dan kunnen jullie mooi luisteren aan mijn akra :9~ :9~
full


tuurlijk!


Volgens mij loopt hij meer te geilen op de nieuwe Street :/


haha, dat dacht ik ook al!
 
@ theo en Tripleklus: Blok doet het weer :) nu mijn rechter knietje nog en dan kunnen we weer vrolijk rond tuffen :) Maar voorloopig blijft de speedy lekker bij KAT staan. Hij staat daar droog en warm en heeft er geen last van vuurwerk met oud&nieuw.
 
Als het mooi weer is ben ik in maart ook van de partij in Meerkerk. Voor mij overigens anderhalf uur rijden dus het moet echt wel droog zijn.
 
@ theo en Tripleklus: Blok doet het weer :) nu mijn rechter knietje nog en dan kunnen we weer vrolijk rond tuffen :) Maar voorloopig blijft de speedy lekker bij KAT staan. Hij staat daar droog en warm en heeft er geen last van vuurwerk met oud&nieuw.


dat zijn goeie berichten! die knie komt vast ook wel weer goed


Als het mooi weer is ben ik in maart ook van de partij in Meerkerk. Voor mij overigens anderhalf uur rijden dus het moet echt wel droog zijn.


volgens mij wordt dat een hele mooie dag!
zien we die zilveren Triple ook weer eens!
 
Laatst bewerkt:
hoorde iemand nippels roepen :)
full


full


of bedoelde je wat anders

vind die uitlaat voor de street 2012 wel ff wennen :)
 
Laatst bewerkt:
Meerkerk is voor mij bijna anderhalf uur rijden.
Maakt mij bij goed weer niet zo veel uit.

Ik zie tieten. :o Daar hebben we in het R1 forum een tijd geleden behoorlijk wat bans mee verzameld.
 
Laatst bewerkt:
Meerkerk is voor mij bijna anderhalf uur rijden.
Maakt mij bij goed weer niet zo veel uit.

kijk das de spirit *O* Sua moet 9 uur vliegen :X


Ik zie tieten. :o Daar hebben we in het R1 forum een tijd geleden behoorlijk wat bans mee verzameld.

ik ook. Ook nippels dus niet draaien maar pompen O-) Heb ik net geleerd

dencoupe schreef op 14 december 2011 @ 20:02

Ik zit nog in mijn onvoorwaardelijke periode van 2 jaar .... ik rijd dus echt zoals het met geleerd is ... strak aan de max snelheid en voorwieltje meestal aan de grond

:o :o
Ach de vorige keer hield ik ze bij op het 25 jaar oude bankstel van mun Pa, op super rubbers :X Oke het optrekken was afzien maar kwam elke keer weer bij :z

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan