Triumph Speed Triple topic deel 25

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W


Iemand interesse in een leuke carbon demper voor een 05-06?

Ziet er kek uit en komt een heel leuk geluid uit, verkoop hem toch maar omdat er geen E-keur op zit.

GroteFoto-UCQUYZCX.jpg

GroteFoto-GHI43TS6.jpg
 
goedemorgen .... Pff was ff schrikken, zit namelijk op mijn werk en zie ineens tetten voorbij komen O-)


zie je eens wat leuks!


Man man het gaat los in de frans/zwitserse alpen. Dat wordt morgen wat als in de richting die verse poeder ga. })

goeie reis morgen en veel plezier!


Dré vond het huidige ros niet goed bij zijn nummerplaat passen, dus heb ie maar een andere gekocht. Weer Speed Tripleaar dus :]

3523io6.jpg

Om alvast wat beeldmateriaal te hebben en gezien het feit dat het krek dezelfde is dan de mijne heb ik een fotootje van iemand anders gepikt...


dat is een mooi kleurtje!


:N Wij rijden allemaal keurig :Y


zo is dat
 
Pina en Brumby: volgens Blom zou de R 3000eu duurder worden als de gewone


Volgens ' mijn eigen ' dealert 2500 euri.

Voorlopig word ik nog van geen enkele voorbij gekomen prijs vrolijk
:$


gelukkig schijnt nog niemand het echt te weten

dat scheelt dan weer ! :)
 
is er trouwens al iets bekend over de ohlins achtershock voor de nieuwe speed? of/wanneer de los leverbaar is?
 
skôn cameraatje ...... gebruik je zo'n ding nu vaak ... sta er ook heel erg aan te twijfelen om er 1 te gaan monteren :?
Gé ruim best vaak, in het begin was voornamelijk testen. Deze winternga ik een mooie vaste beugel maken voor de Cam en een vast laadpunt op de brommer. Volgende zomer is ie er helemaal klaar voor. Laat de meetings maar komen !!!!!
~MDS schreef op 15 december 2011 @ 18:50:[/Hier een filmpje als bewijs:


Bekijk deze video op YouTube:




Daar gaat het Hooligan imago van de Speed Triple. :P

;)

-O-
de Speed is ook gewoon een hele rustige en gemoedelijke fiets, geen hooligan O-)
 
Laatst bewerkt:
haha, ik hield de boel een beetje op, denk ik...

Nou dat zal best geholpen hebben. Trouwens aan het gas geven bij mij heeft het niet gelegen. De kabels waren aardig langer geworden en de carbs scheef getrokken in de rubbers '(

Maar nog bedankt

Denk er ook overna om een camera op de bikes te zetten. Alleen al om bewijslast te kunnen indienen bij de verzekering als je wordt aangereden :X Als ik zelf wat veroorzaakt dan stond de camera uiteraard uit O-) O-)

:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan