Triumph Speed Triple topic deel 25

Status
Niet open voor verdere reacties.
God! Het ken je maar bezig houden he.

Achterbok is inmiddels binnen (Bikelift RS-16): http://www.motorcorner.nl/paddockstands-paddockstand-bikelift-enkelzijdig-links-p-23485.html (112.50 incl. verzenden)

Goedkoopste site die ik vond.

De jacht naar de goedkoopste voorbok (Bikelift FS-11) is geopend.
Tot nu toe is dat deze site: Motorheftafel & gereedschap voor motor werkplaats - Motorlijn (136.00 euro incl. verzenden)

Als jullie een keer niets te doen hebben hou ik me aanbevolen :+

Ik ben door jullie op een aantal andere bokken gewezen, waarvoor dank, maar wil toch voor het merk "Bikelift" gaan.
 
Op het moment dat je voorwiel blokkeert is er in principe niks aan de hand als je maar vooruit blijft kijken
Maar als je dan onder een bepaalde snelheid komt breekt je wiel gewoon uit en dan moet je je hendel loslaten anders ga je gelijk onderuit dit is dan zonder abs
En met abs doet hij gwn los vast lis vast los vast maar hij blijft gwn rechtdoor gaan
Dus je zou dan misschien niet vallen maar je remweg vergroot wel
 
Tip uit het streettopic voor de mensen die met Engelse koplampen rijden :
Ebay.co.uk
$(KGrHqZ,!iQE6KfuHZ+nBOjbSDMk8!~~60_12.JPG
 
Op het moment dat je voorwiel blokkeert is er in principe niks aan de hand als je maar vooruit blijft kijken
Maar als je dan onder een bepaalde snelheid komt breekt je wiel gewoon uit en dan moet je je hendel loslaten anders ga je gelijk onderuit dit is dan zonder abs
En met abs doet hij gwn los vast lis vast los vast maar hij blijft gwn rechtdoor gaan
Dus je zou dan misschien niet vallen maar je remweg vergroot wel

Oke....en nu ga je sturen en vol op remmen om te ontwijken.......wat dan?
 
Met abs geen probleem lijkt mij ligt er denk aan hoe scherp je stuurt
Maar zonder abs ka. Je beter je rem loslaten als je gaat sturen anders ga je asfalt kussen :+
 
God! Het ken je maar bezig houden he.

Achterbok is inmiddels binnen (Bikelift RS-16): http://www.motorcorner.nl/paddockstands-paddockstand-bikelift-enkelzijdig-links-p-23485.html (112.50 incl. verzenden)

Goedkoopste site die ik vond.

De jacht naar de goedkoopste voorbok (Bikelift FS-11) is geopend.
Tot nu toe is dat deze site: Motorheftafel & gereedschap voor motor werkplaats - Motorlijn (136.00 euro incl. verzenden)

Als jullie een keer niets te doen hebben hou ik me aanbevolen :+

Ik ben door jullie op een aantal andere bokken gewezen, waarvoor dank, maar wil toch voor het merk "Bikelift" gaan.
En, past de pen van de achterbok? :?

Zo niet, zie mijn eerdere bericht:
......

De paddockstand van Bike-Lift heb ik zelf ook en ik ben er zeer goed over te spreken :Y
Echter, de as voor de Speed Triple past niet altijd :N , dat is niet de schuld van Bike-Lift, maar dat komt omdat Triumph verschillende achterassen gebruikt met andere binnendiameters '(
Dus in het slechtste geval moet je de as iets af laten frezen (is mij ook overkomen :/

[afbeelding]
;)
 
Met abs geen probleem lijkt mij ligt er denk aan hoe scherp je stuurt
Maar zonder abs ka. Je beter je rem loslaten als je gaat sturen anders ga je asfalt kussen :+

Dat lijkt je geen probleem?

Probeer het maar eens :+

Ik heb 2 jaar lang met ABS op een motor gereden in alle weersomstandigheden :')
 
En, past de pen van de achterbok? :?

Zo niet, zie mijn eerdere bericht:;)
:Y

Past perfect. Duurde een weekje voordat ie binnenkwam. Pen was op voorraad maar de bok niet.
Als meerdere mensen de voorbok willen wil ik wel bellen of er nog een groeps prijsje kan gerrogeld worden. Vraag je het niet weet je zeker dat ie niet goedkoper word. We blijven Hollanders he ;)
 
Laatst bewerkt:
:Y

Past perfect. Duurde een weekje voordat ie binnenkwam. Pen was op voorraad maar de bok niet.
Blij dat-ie past *O*

Ach, een weekje wachten is te doen toch? :)
Als meerdere mensen de voorbok willen wil ik wel bellen of er nog een groeps prijsje kan gerrogeld worden. Vraag je het niet weet je zeker dat ie niet goedkoper word. We blijven Hollanders he ;)
Ik hoef geen voorbok, want 't pleintje voor m'n schuurtje is nogal schots en scheef, daar durf ik m'n motor niet op 2 bokken te zetten '(
 
Er was hier is iemand die oordopjes kon aanmeten?
Bij ons in het bedrijf moeten er namelijk een stuk of 5/6 worden aangemeten... Is in Rotterdam! Wie op wie????
 
quote:
robbyvw schreef op 16 december 2011 @ 21:12:
Er was hier is iemand die oordopjes kon aanmeten?
Bij ons in het bedrijf moeten er namelijk een stuk of 5/6 worden aangemeten... Is in Rotterdam! Wie op wie????

Mmmm ik pas een keer, ik weet niet wat je in je vrije tijd doet maar zal moet alleen motorrijden zijn ;)
 
Oke ik neem het van je aan want jij hebt al veel meer rijervaring ik heb pas 2 jaar mn rijbewijs :9 Rookie

Dat zegt niks ;)
ABS is niet heilig onder gladde omstandigheden.

Hoe en wat er met de ongelukkige motorrijder is gebeurd had ook met een ABS brommer kunnen gebeuren.
 
Het is toch ANTI blokkeer systeem en ik dacht dat hij remde tot 90% ofzo en dan even los liet en daarna weer tot de 90% remt. Zoiets als ik t goed heb ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan