Gooiers 113

Status
Niet open voor verdere reacties.
Surinaams vuurwerk....
408277_198300863597495_100002527488083_385334_740868268_n.jpg


Bin laden strijkers... :o
 
Laatst bewerkt:
CF, jij woont dan vast in een villawijk :+

gezellig gehad met een vriendin van me, filmpje gekeken.

Jup, enorme villawijk, helemaal met de auto 2 meter naar mn voordeur :P

Gezellig toch ;)

Net met mijn buurman begonnen aan de serie The Walking Death, nu al leuk!!

Tijd om de auto vol te gooien en op bed te gaan, morgen weer n dagje knutselen, vorige week n Peug, morgen n Porsche!! :9 :W
 
PP: 8-)

Gooiers gespot in 't durp (lees: gespot door Gooiers in 't durp :+ ) :W

GN: eigen tempo :Y

Uk: nice :9

Weer heerlijk geschaatst vanavond; laat die Elfstedentocht maar komen *O* :')
 
PP: dat wil ik ook kunnen!!

GN, gewoon rustig aan doen, 1 ding tegelijk :Y

Uk: gewoon proefrijden :Y

WB, goed bezig, heb je je sportschoolabo al on-hold gezet?

Nu lekker tukken :W Slaap lekker allemaal!!
 
:Z





De laatste dagen van het jaar nog ff afraffelen :)



@ PP: Mooie sjop man ;)
 
De winkel is gewoon nog open deze dagen? :)

WB: Sportief! :)

GN: Sterkte! :/

PP: _O-


Vandaag nieuw laptopje gehaald, kan er weer even tegenaan. Oude begon nu wel echt de geest te geven. Auto begon ook uit elkaar te vallen, maar dat is weer min of meer gefixt. Morgen eens kijken of die andere Honda het nog doet, en de accu van de Kawa maar aan de lader. :+
 
Alles gaat kapot dus Lank :X



Winkel gewoon open en druk, dus vermaak me wel :P
 
Neuh, valt wel mee. Laptop stond al vanaf het moment dat ik dat ding kocht op de nominatie. Was meer om de tijd te overbruggen. En achterschermen van de Civic beginnen wat te roesten. Nu liet het bevestigingspunt van de bumper in z'n geheel los. Tot m'n verbazing waren andere bevestigingspunten niet eens gebruikt, dus een kwestie van een boutje en een moertje en klaar...heb ergere maanden gehad. :+

Nu nog eens wat doen met die lekkende LPG installatie, en dan begint het zowaar ergens op te lijken... :')

Het is half drie...gaat de toko morgen later open? :+
 
Gisterenavond bij mijn ouders vroeg ik of ik met mn broer kon mee rijden naar het station om de trein naar Amsterdam te pakken. Zegt ie ineens: Je mag mij ook thuis brengen en de auto mee zodat je makkelijker naar Den Haag kan.

*O* :} Dus lekker in de auto :W
 
:') Volgende keer neem ik een woordenboek mee... Communicatie :')

Al mag ik niet klagen, want ik ga weer naar Amsterdam, even knuffelen met mn bed. Gisteren nog contact gehad met kantoor, was niks afgezegd, dus reken weer op een betaalde vrije dag :')
 
:') Volgende keer neem ik een woordenboek mee... Communicatie :')

Al mag ik niet klagen, want ik ga weer naar Amsterdam, even knuffelen met mn bed. Gisteren nog contact gehad met kantoor, was niks afgezegd, dus reken weer op een betaalde vrije dag :')
:')

Toch jammer dat je er telkens zo vroeg voor uit moet. Nja betaald uit/bijslapen dan maar ;)
 
Neuh, valt wel mee. Laptop stond al vanaf het moment dat ik dat ding kocht op de nominatie. Was meer om de tijd te overbruggen. En achterschermen van de Civic beginnen wat te roesten. Nu liet het bevestigingspunt van de bumper in z'n geheel los. Tot m'n verbazing waren andere bevestigingspunten niet eens gebruikt, dus een kwestie van een boutje en een moertje en klaar...heb ergere maanden gehad. :+

Nu nog eens wat doen met die lekkende LPG installatie, en dan begint het zowaar ergens op te lijken... :')

Ooooow dat valt wel mee dan ja :P



Het is half drie...gaat de toko morgen later open? :+
:N


Gister al verslapen, vandaag mocht dat dus niet :X



















Koffie -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan