Het Grote ONK Supermono topic deel 2


Klopt, bij hem heb ik deze zit ook vandaan. Volgens mij is de zit die hij nu verkoopt een andere.
De zit die ik zoek loopt in een punt, op de site van ukroadandrace is rond aan de achterkant (zelfde als Sebimoto, zie foto) . De zit bij ukroadandrace is van slechte kwaliteit, zwaar en veel werk om hem strak te krijgen.
Hoop eigenlijk dat iemand hier in Nederland deze levert.

Sebimoto Seat
full


Dank je voor het compliment!
 
Hallo Thegreenery,

Ik bestel zelf hier de kuipdelen en zitjes, nette prijs en een goeie kwaliteit.
Volgends mij ben jij op zoek naar dit zitje:

http://www.motorrad-racing-onlinesh...erkleidungen/Hoecker-677/Honda-688/-9899.html

Een complete kuip koste mij 17euro aan verzendkosten, dus voor een zitje betaal je vast een stuk minder.

Voor Dunlop slicks kun je eventueel terecht bij Race Lines uit engeland:

http://racinglines.co.uk/tyres

Banden zijn met een recente DOT het enige wat wel prijzig is, is het verzenden. Maar daar kun je altijd over mailen met die gene van de website.

Ps: Zeer gave minimono!!
 
eindelijk men frame compleet dus even snel gemonteerd

0257_zpse29dade7.jpg


en kon het niet laten om ook de kuipen even te monteren

0253_zps22b65d5f.jpg


0252_zps197e4e39.jpg
 
Gaaf geheel hoor !
Ik ben benieuwd naar je vorderingen. Ik las ook dat je de krukas weer terug had gehad.

Hebben jullie de nieuwe supermono van JSB Racing al gezien ?

full
 
mooie foto's hier! En die kuip is wel erg speciaal hé gino, ben benieuwd wat dat gaat geven met een kleurtje op!
 
Wij hebben nog een aantal onderdelen voor de Yamaha 5 klepper te koop

102mm cilinderkit, wiseco zuiger
100mm Prox zuiger
Raptor krukas met carillo drijfstang
En heel veel orginele onderdelen



HTS Racing Team
 
Is er al iets bekend van de inschrijvingsprijs voor Oss?
Wat is de deadline om in te schrijven?

Ik heb al een hoop mails naar iemand van de knmv gestuurd om men geld van assen terug te krijgen (ik kan niet in september) maar ik krijg zelfs geen antwoord :X Ik heb moeten bellen om te weten hoe het nu zat maar dat is ook al weer bijna 2 weken terug :? .
Ik ben niet van plan om me al in te gaan schrijven voor Oss als ik de 400 euro van assen nog niet terug heb eigenlijk.

Ik ben nog nooit op Oss geweest en vraag me af hoe het daar zit met geluidseisen? Is het daar niet minder streng mits het slechts een tijdelijk circuit is?

grtz en bedankt

MJ
 
Laatst bewerkt:
typisch dat ik na weken vandaag er iets over zeg op MF en dat het geld net vandaag overgeschreven blijkt te zijn :P . Bij deze dus: knmv doet het wel maar stuurt gewoon niet terug op mails...
 
oohh maar dat heb ik met een bepaalde dealer van stukken ook hoor dat ik hier paar keer men mening gaf en ineens schoten ze wakker _O-

morgen krukasje gaan halen se , en de prijs was ook lekker
 
oohh maar dat heb ik met een bepaalde dealer van stukken ook hoor dat ik hier paar keer men mening gaf en ineens schoten ze wakker _O-

morgen krukasje gaan halen se , en de prijs was ook lekker

Ja ik denk dat het toevallig was dat ik het net nu kreeg. zou anders wel erg snelle overschrijving geweest zijn ;)

foto's van de krukas volgen uiteraard?! *D
 
nee gaat direct het blok in , huis tuin keuken geheim he _O-

blok ligt nu al 3 dagen in de verfafbuit

verf = gewicht :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan