Het Grote ONK Supermono topic deel 2

Hoi,

Dat is ook het BMR blok, staat nog ergens te koop.

http://supermono.de/wp-content/uploads/IMG_2095-7.jpg

Neander Motors

Wim

Haha oké goed gegokt dus. :)
Hier Katja Poensgen in actie op de BMR Supermono, stoer vrouwtje. :Y
full
 
Geen Supermono, wel een mono, overgestapt van mijn GS frame naar een mito frame, vandaag eens flink aan de gang geweest met de ophanging van het blok. Eerst maar eens een mockup gemaakt. Blok hangt nu aan 2 stalen strips aan het frame. Ik kan het blok nu in hoek verstellen, in de foto's staat hij uiteraard nog te ver onderuit.

Blokje is van een SP370 uit 1978, reserve blokje, het goede blok hangt nog in het GS500 frame, maar daar komt weer een 2 cilinder in :+

2r47oli.jpg

v7fw5g.jpg


Morgen de voorste motorsteun maar eens vastzetten zodat het blok op z'n uiteindelijke plek terrecht komt.
 
Geen Supermono, wel een mono, overgestapt van mijn GS frame naar een mito frame, vandaag eens flink aan de gang geweest met de ophanging van het blok. Eerst maar eens een mockup gemaakt. Blok hangt nu aan 2 stalen strips aan het frame. Ik kan het blok nu in hoek verstellen, in de foto's staat hij uiteraard nog te ver onderuit.

Blokje is van een SP370 uit 1978, reserve blokje, het goede blok hangt nog in het GS500 frame, maar daar komt weer een 2 cilinder in :+

[afbeelding]
[afbeelding]

Morgen de voorste motorsteun maar eens vastzetten zodat het blok op z'n uiteindelijke plek terrecht komt.
Leuk hoor !!
 

Tja, nu kennen wij beide iemand die dit heel gemakkelijk met een YZF450 blok zou kunnen doen, maar helaas, het blijft ernstig stil uit die hoek :+ :+

Oja, ook sinds kort mijn rotor+stator van ignitech binnen, de inductieve sensor van de GSXR was opzich prima, maar ik vond deze mooier, deze sensor maakt een "vierkante" output, het is dus 1 of 0 output. De inductieve sensor output tussen 0v en 5v, waar je dus zelf een "cut-off" point moet vaststellen in de software.

Voor mijn injectie systeem wil ik deze sensor gaan gebruiken, ze hebben er ook al wat anti-storings componenten in gebouwd, erg mooi product voor weinig.

Pics or it didn't happen:

2mzayq8.jpg


2zrgdq1.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier enig idee waar je aluminium plaat van ~0.6-1CM dik kan bestellen ? Via ebay is het wel mogelijk maar dan moet het weer zo ver wegkomen + de verzendkosten die daar bij komen kijken. Ik wil graag de achterste twee ophangpunten van mijn monotje in een plaat alu hangen, word het geheel wat stijver van.
 
Iemand hier enig idee waar je aluminium plaat van ~0.6-1CM dik kan bestellen ? Via ebay is het wel mogelijk maar dan moet het weer zo ver wegkomen + de verzendkosten die daar bij komen kijken. Ik wil graag de achterste twee ophangpunten van mijn monotje in een plaat alu hangen, word het geheel wat stijver van.

bij de jond in Antwerpen (België) haal ik altijd mijn alu of anders eens bij startrick tuning horen, die hebben zonet dikke blokken alu gekocht in NL voor hun carters :9~ en ik heb vernomen dat je daar alles op maat kon krijgen

grtz
 
Laatst bewerkt:
Geen Supermono, wel een mono, overgestapt van mijn GS frame naar een mito frame, vandaag eens flink aan de gang geweest met de ophanging van het blok. Eerst maar eens een mockup gemaakt. Blok hangt nu aan 2 stalen strips aan het frame. Ik kan het blok nu in hoek verstellen, in de foto's staat hij uiteraard nog te ver onderuit.

Blokje is van een SP370 uit 1978, reserve blokje, het goede blok hangt nog in het GS500 frame, maar daar komt weer een 2 cilinder in :+

[afbeelding]
[afbeelding]

Morgen de voorste motorsteun maar eens vastzetten zodat het blok op z'n uiteindelijke plek terrecht komt.


ikheb nog wat mito onderdelen liggen, als je intresse hebt stuur maar een PM, ik hoef er niet heel veel voor te hebben.
 
Bedankt voor alle reacties, erg handige links ! vooral die aluminiumshop lijkt me wel wat !

@tz250. ik ga je nu een pb sturen :-)
 
@grotemarko ik denk dat het nu wel eens tijd is dat borrol een paar fototjes maakt van zijn 450 supermono. Zoveel yamaha blokjes in mito frames zie ik hier niet in dit topic, leuke afwisseling. :Y
 
Even een bericht crossposten vanaf de DSA-site

------------
Naar aanleiding van een oproep van de SMA, organisator van de ONK wegraces, wil ik iedereen verzoeken de inschrijving voor in ieder geval de Paasraces in orde te maken. Nu het seizoen dichterbij komt, zien ook de organiserende partijen graag dat de balans per evenement positief blijft. Voor de Paasraces heeft de SMA hiervoor de deadline op maandag aanstaande gesteld. Het is dus noodzaak dat er voor die tijd zoveel mogelijk inschrijvingen binnen zijn!

Als je wil rijden tijdens de Paasraces is het dus zaak om hier zo snel mogelijk gehoor aan te geven!
-------------

dus voor de rijders die hier ook meelezen.. tijd om in te schrijven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan