VTR1000 SP Topic 21st edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat?! uitslover.. meneer heeft er eventjes gewoon twee... :(

(waarom?)


jaloersie?? wat is dat??? :+

Was ook niet de bedoeling
Kwam de SP2 tegen en die wilde ik hebben en dus gekocht
Zou de SP1 verkopen maar de markt is nu niet echt goed voor de verkoop
Heb een paar keer een bod gehad maar dat ging nergens over
Nu staan ze gebroederlijk naast elkaar en ik vind het gewoon 2 geweldige fietsen
Mijn vriendin is er ook blij mee want die heeft haar eigen blade kort gereden
Maar de SP1 gaat wel weer in de verkoop zodra de markt weer beter word
Alle niet originele onderdelen zijn en nu vanaf en gaan los in de verkoop
De dempers zijn verkocht en nu alleen nog een carbon hugger en voor spatbord voor verkoop
Ik zie wel hoe het loopt en anders blijft de SP1 lekker staan waar die staat(word ook nog gewoon mee gereden)
Was ook iemand die een bod had gedaan op de SP2 maar dat was een lachertje hij kwam niet verder dan 4000 euro _O- _O- _O-
 
Dat is je bus toch??

Hij staat ook meer in de garage dan dat ik ermee rijd. De caddy rijdt toch iets voordeliger... -O-

Ja, mijn A-team Van. Staat nu in de achtertuin volgepropt met stookhout. Ehh, nou ja, de helft is al weer op. Als ik het goed heb uitgerekend is ie in April weer leeg.
 
Was ook niet de bedoeling
Kwam de SP2 tegen en die wilde ik hebben en dus gekocht
Zou de SP1 verkopen maar de markt is nu niet echt goed voor de verkoop
Heb een paar keer een bod gehad maar dat ging nergens over
Nu staan ze gebroederlijk naast elkaar en ik vind het gewoon 2 geweldige fietsen
Mijn vriendin is er ook blij mee want die heeft haar eigen blade kort gereden
Maar de SP1 gaat wel weer in de verkoop zodra de markt weer beter word
Alle niet originele onderdelen zijn en nu vanaf en gaan los in de verkoop
De dempers zijn verkocht en nu alleen nog een carbon hugger en voor spatbord voor verkoop
Ik zie wel hoe het loopt en anders blijft de SP1 lekker staan waar die staat(word ook nog gewoon mee gereden)
Was ook iemand die een bod had gedaan op de SP2 maar dat was een lachertje hij kwam niet verder dan 4000 euro _O- _O- _O-
bij de verkoop van mijn Bandit kwamen ze ook met 500 euro aanzetten (uiteindelijk verkocht voor € 2000) ik geef dan één formeel mailtje over dat de prijs veel te laag is, sturen ze me dan nog een onzin bod, dan ga ik ze uitlachen :P kan je een hoop lol mee hebben.
 
Laatst bewerkt:
bij de verkoop van mijn Bandit kwamen ze ook met 500 euro aanzetten (uiteindelijk verkocht voor € 2000) ik geef dan één formeel mailtje over dat de prijs veel te laag is, sturen ze me dan nog een onzin bod, dan ga ik ze uitlachen :P kan je een hoop lol mee hebben.

Ja heb ik ook gedaan
Soms komen ze met bedragen aan zetten waar je broek vanaf zakt
Weg geven kan ik altijd nog doen
Maar ze staan goed waar ze nu staan en ze zullen nog wel ff blijven
Heb er veel schik mee en mijn vriendin ook
 
Nadat ik mijn rode sp1 3 jaar geleden verkocht heb en daarna een R1 en harley gehad te hebben. Ben ik toch weer terug naar mijn oude liefde gegaan. Dus per vandaag ben ik in het bezit van een SP2 Castrol met powercommander en 2 brother eronder zie foto *O* *O* .
Heb al die tijd vaak de SP forum in de gaten gehouden, en ben blij dat ik weer terug ben.
Ik zal nog een mooie foto maken voor de openingspost.

sp2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nadat ik mijn rode sp1 3 jaar geleden verkocht heb en daarna een R1 en harley gehad te hebben. Ben ik toch weer terug naar mijn oude liefde gegaan. Dus per vandaag ben ik in het bezit van een SP2 Castrol met powercommander en 2 brother eronder zie foto *O* *O* .
Heb al die tijd vaak de SP forum in de gaten gehouden, en ben blij dat ik weer terug ben.
Ik zal nog een mooie foto maken voor de openingspost.

[afbeelding]
Hey Welcome back

en gefeliciteerd. hele mooie bike! (Ik zag m volgens mij niet nog op Marktplaats :P )

foto gaai in de OP,
 
Nog even en dan moet me circuitfiets weer alleen in de garage slapen. Vandaag heb ik me zwarte straatfiets verkocht. Enerzijds blij :) , anderzijds vindt ik het jammer ;( . Maar gebruikte hem zo weinig dat het geen zin had om hem te houden voor de 300km die ik afgelopen jaar er mee heb gereden.

GroteFoto-HTRQF6FI.jpg


Als het goed is komt hij hem volgende week zaterdag ophalen. Kan ik er nog ff van genieten als ik in garage bezig ben.

:W
 
Nog even en dan moet me circuitfiets weer alleen in de garage slapen. Vandaag heb ik me zwarte straatfiets verkocht. Enerzijds blij :) , anderzijds vindt ik het jammer ;( . Maar gebruikte hem zo weinig dat het geen zin had om hem te houden voor de 300km die ik afgelopen jaar er mee heb gereden.

[afbeelding]

Als het goed is komt hij hem volgende week zaterdag ophalen. Kan ik er nog ff van genieten als ik in garage bezig ben.

:W

Heeft nog lang zat geduurd ofnie??
Zij stond toch al een tijdje te koop
 
Te koop aangeboden: Remleiding Honda VTR remklauwen voor.

Kwam deze nog tegen bij het opruimen van mijn schuur. Zelf nooit gebruik maar ze zien er nog tip top uit. Wil er gewoon vanaf en iemand blij mee maken die er wel iets mee kan dus doe een leuk bod, zing een liedje, doe een dansje of vertel een mop.
 
bij de verkoop van mijn Bandit kwamen ze ook met 500 euro aanzetten (uiteindelijk verkocht voor € 2000) ik geef dan één formeel mailtje over dat de prijs veel te laag is, sturen ze me dan nog een onzin bod, dan ga ik ze uitlachen :P kan je een hoop lol mee hebben.

Ik vind het nogal ergerlijk. Die ik wil wel ruilen voor een kruiwagen vol met stront mailtjes.
 
Nadat ik mijn rode sp1 3 jaar geleden verkocht heb en daarna een R1 en harley gehad te hebben. Ben ik toch weer terug naar mijn oude liefde gegaan. Dus per vandaag ben ik in het bezit van een SP2 Castrol met powercommander en 2 brother eronder zie foto *O* *O* .
Heb al die tijd vaak de SP forum in de gaten gehouden, en ben blij dat ik weer terug ben.
Ik zal nog een mooie foto maken voor de openingspost.

[afbeelding]

Strakke fiets, welcome back. :)
 
Te koop aangeboden: Remleiding Honda VTR remklauwen voor.

Kwam deze nog tegen bij het opruimen van mijn schuur. Zelf nooit gebruik maar ze zien er nog tip top uit. Wil er gewoon vanaf en iemand blij mee maken die er wel iets mee kan dus doe een leuk bod, zing een liedje, doe een dansje of vertel een mop.

De klauwen? Heb wel interesse, if the price is right, voor mijn SP vork in Hawk ombouw, waar ik toch nooit niet eens aan ga beginnen. Maar dan heb ik het maar weer. :+

Heb je er ook 4 bouten bij?
 
De klauwen? Heb wel interesse, if the price is right, voor mijn SP vork in Hawk ombouw, waar ik toch nooit niet eens aan ga beginnen. Maar dan heb ik het maar weer. :+

Heb je er ook 4 bouten bij?

Uh nee sorry alleen de remleidingen zelf. De klauwen heb ik juist onder mijn ZZR zitten waarvan ik de leidingen zelf heb gebruikt.
 
Ik heb nog een superbike stuur ombouw setje in de aanbieding voor een VTR (iig sp1 weet niet offie op sp2 ook past), zat erop toen ik de mijne kocht maar heb ik er natuurlijk afgehaald en gewoon weer de clipons erop ^^.
Stuur en kroonplaat zijn van ABM, incl verzaagde topkuip en spiegels.
Zal straks wat fototjes online gooien als er iemand interesse heeft.

gr Albers
 
Ik heb nog een superbike stuur ombouw setje in de aanbieding voor een VTR (iig sp1 weet niet offie op sp2 ook past), zat erop toen ik de mijne kocht maar heb ik er natuurlijk afgehaald en gewoon weer de clipons erop ^^.
Stuur en kroonplaat zijn van ABM, incl verzaagde topkuip en spiegels.
Zal straks wat fototjes online gooien als er iemand interesse heeft.

gr Albers

How much?

SP2 gaat niet passen, bovenste lager is groter, kroonplaat heeft groter gat in't midden.
 
Laatst bewerkt:
Nog even en dan moet me circuitfiets weer alleen in de garage slapen. Vandaag heb ik me zwarte straatfiets verkocht. Enerzijds blij :) , anderzijds vindt ik het jammer ;( . Maar gebruikte hem zo weinig dat het geen zin had om hem te houden voor de 300km die ik afgelopen jaar er mee heb gereden.

[afbeelding]

Als het goed is komt hij hem volgende week zaterdag ophalen. Kan ik er nog ff van genieten als ik in garage bezig ben.

:W
Proficiat Janko met de verkoop van je mooie fiets! Kom je nu op de VFR naar de meeting?
 
ik ga mijn sp2 toch maar niet verkopen mag normaal niet rijden van de doktor
maar ge krijgt daar biedingen op waar u broek van afzakt
de mensen zijn voor niets verlegen deze tijd
dus hou ik hem en rij ik er mee door en de doktor pffffff heb dat net niet gehoord :o O-) :]
 
How much?

SP2 gaat niet passen, bovenste lager is groter, kroonplaat heeft groter gat in't midden.

Doe een goed bod zou ik zeggen, hier heb je iig alvast wat plaatjes.

full


full


full


Op de foto van de losse onderdelen ontbreekt alleen het kuipruitje maar dat zit wel bij de deal inbegrepen. En een spiegel is in goede staat maar de ander is afgebroken (verklaart de ducktape ;) ), mn pa was er een keer tegenaan gewandeld |( .
 
Hallo

ik heb al een tijdje bij jullie gekeken en nu mijzelf toegevoegd
Dit is mijn honda sp1 uit 2002
full

alvast fijne kilometers dit nieuwe jaar
Bakker1980
 
Doe een goed bod zou ik zeggen, hier heb je iig alvast wat plaatjes.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Op de foto van de losse onderdelen ontbreekt alleen het kuipruitje maar dat zit wel bij de deal inbegrepen. En een spiegel is in goede staat maar de ander is afgebroken (verklaart de ducktape ;) ), mn pa was er een keer tegenaan gewandeld |( .
-O- komt ie nu mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan