VTR1000 SP Topic 21st edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook mooi om te zien was hoe stoner door "stoner corner" heen ging, wat een controle en wat een snelheid :9~

Jammer dat de man na dit seizoen stopt, ik hoop hij in de toekomst toch weer op een motogp fiets stapt :)
Hij moet BSB gaan rijden, dat zal een super race worden *D
 
Ik heb zo'n setje en bij een juiste afstelling op de Dynojetbank gaat ie als een raket met een geluid alsof het een Ducati is
Das nie best, een duc redt het niet bij de vtr :N

Zou het iig niet fijn vinden als mijn vtr als een rammelkast van een duc zou klinken... :P
 
Laatst bewerkt:
Haha das waar.. SP1 staat momenteel al op 42xxx, een jaar geleden op 27xxx. Hij gaat lekker 8-)

Mijne is net dit gepasseerd:
427959_512247448788535_1773705944_n.jpg
 
Ik net geen 500km, maargoed, ik heb hem nog niet zo heel lang, en ik mag offisjeel gezien ook nog niet rijden :$
 
Hey Jongens,

Is er iemand hier die met een ohlins fg43 voorvork rijdt?
Heb pas een vork gekocht voor mn sp-tje
Maar de voorwiel spacer is een verkeerde die erbij zit
Dus nu zoek ik iemand die ook zo'n vork heeft met het orginele voorwiel erin
En dan zou ik graag de maat van de spacer willen weten :Y

Grtzz,

2t-lex
 
Ook mooi om te zien was hoe stoner door "stoner corner" heen ging, wat een controle en wat een snelheid :9~

Jammer dat de man na dit seizoen stopt, ik hoop hij in de toekomst toch weer op een motogp fiets stapt :)

Ja, het is wel een beetje een huiler... maar ik denk dat zijn vrouw er achter zit uiteindelijk...

Zijn grote voorbeeld is Doohan, maar die klasse heeft ie niet naar mijn mening. En dan bedoel ik spirit en niet talent...

Maar ja, zo gaat dat met mensen die het "aan komt waaien" die kunnen niet doorbijten.
 
Hey Jongens,

Is er iemand hier die met een ohlins fg43 voorvork rijdt?
Heb pas een vork gekocht voor mn sp-tje
Maar de voorwiel spacer is een verkeerde die erbij zit
Dus nu zoek ik iemand die ook zo'n vork heeft met het orginele voorwiel erin
En dan zou ik graag de maat van de spacer willen weten :Y

Grtzz,

2t-lex

_O-

Grapjas. Dat gaat een stormvloed aan reacties opleverren denk ik.
 
Leuk joh, dat ding elke keer terugduwen naar de dealer -O-


:+

Jullie weten niet veel van de huidige Ducs. Serviceintervallen zijn groter dan die van Japse motoren. En ze zijn heel betrouwbaar tegenwoordig. Mijn 1198S had nooit wat. Van mijn 1199 Panigale S kon ik niet echt lang genieten, omdat ik een keer ging liggen. Maar een nieuwe komt in maart. Dit is geen bashing op een SP. Vind het prachtige motoren en gelukkig een twee pitter.
 
ge moet gewoon geluk hebben met uwe motor of auto


Jullie weten niet veel van de huidige Ducs. Serviceintervallen zijn groter dan die van Japse motoren. En ze zijn heel betrouwbaar tegenwoordig. Mijn 1198S had nooit wat. Van mijn 1199 Panigale S kon ik niet echt lang genieten, omdat ik een keer ging liggen. Maar een nieuwe komt in maart. Dit is geen bashing op een SP. Vind het prachtige motoren en gelukkig een twee pitter.
 
kan iemand mij helpen met een geschikte paddock stand
ik heb al een tijd bobbins erop,maar nog steeds z'n paddock met die rubbervlakken, is een gekloot zo..

maar de meeste paddockstands met die haken voor de bobbins eraan, zijn maar tot 36cm verstelbaar, en ik had gemeten en kwam uit op +-38cm breedte?

iemand een ideetje?
 
je kunt die haakdingen er los bij kopen. klik

Als het niet helemaal past, even er aan trekken en een beetje uitbuigen.
 
Laatst bewerkt:
Jullie weten niet veel van de huidige Ducs. Serviceintervallen zijn groter dan die van Japse motoren. En ze zijn heel betrouwbaar tegenwoordig. Mijn 1198S had nooit wat. Van mijn 1199 Panigale S kon ik niet echt lang genieten, omdat ik een keer ging liggen. Maar een nieuwe komt in maart. Dit is geen bashing op een SP. Vind het prachtige motoren en gelukkig een twee pitter.

De service interval zit nu toch op 24.000km voor een grote beurt? Ik houd bij de SP1 zelf altijd 1 seizoen aan voor de olie+filter, rem/koppelingvloeistof en het luchtfilter ff opnieuw in de olie zetten. Kleppen stellen was nog niet gebeurd sinds 37dkm, stond alles nog binnen de toleranties 8-)
 
beste SP1/2 bezitters

Na enig twijfelen heb ik besloten dat ik donderdag wil gaan kijken naar een SP1 als nieuwe fiets. *O* ( o.a dat geluid :9~ )
De fiets die ik op het oog heb komt uit 2001, heeft nu rond de 45000 gelopen en staat bij een dealer, mijn vraag is heeft de SP1 enige aandachts punten waar ik op moete letten??

Alle info is welkom :W
 
De stekkers durven wel eens problemen geven

beste SP1/2 bezitters

Na enig twijfelen heb ik besloten dat ik donderdag wil gaan kijken naar een SP1 als nieuwe fiets. *O* ( o.a dat geluid :9~ )
De fiets die ik op het oog heb komt uit 2001, heeft nu rond de 45000 gelopen en staat bij een dealer, mijn vraag is heeft de SP1 enige aandachts punten waar ik op moete letten??

Alle info is welkom :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan