Triumph Speed Triple topic deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen allemaal
even spammen

voor wie nog mooie nieuwe Triumph kleding zoekt voor een scherpe prijs.

Triumph motorkleding

Brabant Motors - 404

[afbeelding]

gaaf, deze wil ik :)
MENS LEATHER ALPINESTARS AS1 SUIT

deze heb ik. lekker jassie, maar zonder die witte streppen, lekker koel voor de zomer

MENS LEATHER VIPER JACKET

en dit is ook een top jas :)
MENS LEATHER HAWK 2 JACKET

moet daar wel nog een lere broek bij, welke is goed?

deze?MENS LEATHER COBRA JEANS


moet meer ff langs gaan :)
 
de dames zijn zondag open!
full
full
full



Toch eens kijken daar :Y ........niet voor mezelf hoor
full
, gewoon om te kijken wie er allemaal op af komen! O-)
 
Kijk, als ik moet kiezen tussen het decor in vliegen als ik een leuke bochtensessie zie en minder kilometers maken, is de keuze snel gemaakt. Kwestie van je prioriteiten stellen. Als er niet zoiets was als de MPR2/3 of wss de Roadsmart dan had ik genoegen genomen met de MPP of de Sportsmarts eens getest. Safety first.

BTW, de MPR2/3 kun je niet echt een sport-tourband meer noemen. Alleen het middenvlak is harder, de zijkanten hebben nagenoeg dezelfde zachtheid als de MPP. Merk je ook als je bijvoorbeeld een lange motorvakantie achter de kiezen hebt. Dan zijn de zijkanten een pak verder afgesleten dan het middenvlak.

En dat komt door de veel te lage spanning icm met het zachte karkas van Michelin, en geen normaal slijtagebeeld voor die band.

Achja, als je je er maar lekker bij voelt toch?

Mijn ervaring met de MPR2 was toch wel dat als ze gaat, ze het hard doet zonder aankondiging. Maar dat komt misschien door de toch wel zware VFR waar ik de MPR2 onder had gezet, verder wel een fijne band, later toch voor de Roadsmart gegaan en dat was echt een hele fijne band voor die motor en het gebruik.

Let's face it, de toersportbanden van tegenwoordig zijn eigenlijk meer dan genoeg voor op de openbare weg en sportief gebruik. Kwam daar een paar jaar terug achter toen we naar Noorwegen 'moesten' en een set Roadsmarts monteerde, een setje pipo's had dat nooit overleeft. die Roadsmarts wilden ook niet wijken in welke weersomstandigheden of rijgedrag dan ook. Was echt stomverbaast.
Ook de marteling van snelwegrijden gaat ze veel beter af.

Maar vaak sturen de hypersportbanden toch net even iets scherper en geven iets meer vertrouwen om te boederen zonder er bij na te denken. :]
 
Laatst bewerkt:
Kijk, als ik moet kiezen tussen het decor in vliegen als ik een leuke bochtensessie zie en minder kilometers maken, is de keuze snel gemaakt. Kwestie van je prioriteiten stellen. Als er niet zoiets was als de MPR2/3 of wss de Roadsmart dan had ik genoegen genomen met de MPP of de Sportsmarts eens getest. Safety first.

BTW, de MPR2/3 kun je niet echt een sport-tourband meer noemen. Alleen het middenvlak is harder, de zijkanten hebben nagenoeg dezelfde zachtheid als de MPP. Merk je ook als je bijvoorbeeld een lange motorvakantie achter de kiezen hebt. Dan zijn de zijkanten een pak verder afgesleten dan het middenvlak.


Zouden er dan veel straatrijders zijn die al verschillende jaren ( te ) veel geld uit hebben gegeven aan supersportbanden ?? :$
 
morgen allemaal
even spammen

voor wie nog mooie nieuwe Triumph kleding zoekt voor een scherpe prijs.

Triumph motorkleding

Brabant Motors - 404

[afbeelding]
Spam

Spam, oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL, is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben, denk bijvoorbeeld aan websites over gestolen motoren of sites over het importeren van motoren uit het buitenland. Commerciële of persoonlijke sites promoten is verboden tenzij er een duidelijk samenwerkingsverband is tussen de betreffende adverteerder en Motor-forum. Een andere uitzondering is als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context. Ook het gebruiken van de ondertitel of signature om reclame te maken voor een bedrijf, inkoopactie, bandenactie of voor verkoop is niet gewenst. Zo'n link of reclametekst wordt dan ook verwijderd door de crew.
 
Spam

Spam, oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL, is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben, denk bijvoorbeeld aan websites over gestolen motoren of sites over het importeren van motoren uit het buitenland. Commerciële of persoonlijke sites promoten is verboden tenzij er een duidelijk samenwerkingsverband is tussen de betreffende adverteerder en Motor-forum. Een andere uitzondering is als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context. Ook het gebruiken van de ondertitel of signature om reclame te maken voor een bedrijf, inkoopactie, bandenactie of voor verkoop is niet gewenst. Zo'n link of reclametekst wordt dan ook verwijderd door de crew.

context Triumph :Y

ik stem op zinvol *D

En tegen de laatste 2 zinnen wordt trouwens ook niet opgetreden, moet je eens zien hoeveel zich er niet aan houden, zelfs 1 van de mods houdt zich hier niet aan en maakt op deze wijze reclame voor zijn eigen handeltje.
 
Laatst bewerkt:
Gaat om een commerciële actie van iemand die werkzaam is bij betreffende dealer.

True, vind je het werkelijk bezwaarlijk?

Is Joris eigenaar? of werknemer en/of gepassioneerd Triumph rijder. Zie toch zinvolle bijdragen juist vanuit zijn professie waar dankbaar gebruik van gemaakt wordt. Vind de tips voor leuke deals toch ook best welkom.
 
Laatst bewerkt:
Jumping-Jack schreef op 25 januari 2012 @ 20:25:Lees dit bericht maar eens.

Joris Jansen in "Het Grote Triumph Topic"

Zit wel een kern van waarheid in maargoed wie wil niet zijn spullen slijten :? Maar het heurt niet nee :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan