Triumph Speed Triple topic deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
dencoupe schreef op 26 januari 2012 @ 07:02:Vinden jullie het normaal om nog voor 7 uur te posten

Goedemorgen iedereen

Je hebt ook mensen die niet op ambtenaren tijden beginnen. Half 8 beginnen is uitslapen man :) ik ben tijden om 5 uur t bedje uitgegaan ;)
 
Thx, is ook geen straf er op te rijden!
Maar doordat ik m'n baan verlies kan ik ze niet beide aanhouden. Druk op zoek naar een leuke job!
Kut man, jij ook al! ;( ;( ;( .......Good luck! :Y
Pina, nog een chauffeur nodig ;)
Dat is ook geen 'boost' voor je inkomen hoor '( ......maar wel gruwelijk leuk om te doen! :Y
Kijk eens in je onderbroek! :+
_O- _O- _O-
Dat zijn toch wel erg leuke prijzen... :9

Het is dat ik net een nieuw pak gekocht heb, kan het niet maken om nog meer kleding aan te schaffen. O-)

[afbeelding]
Looks good! :9~
Zo.....

Net ffe voor et eerst de triple getest na de volgende mods (naast de Remus Powercone welke al op de triple zat):

- nieuwe mapping (20213 Arrows 3-1). Er stond nog een hele oude originele op.
- K&N luchtfilter
- pre-cat verwijderd uit de middenpijp (zonder te boren/flexen welteverstaan ;) )


AL met al kan maar een conclusie trekken:

loopt als een kogel!!!!

Het is net alsof de speed veel beter kan ademen en daarmee is er
duidelijk verschil merkbaar onderin...loopt veel soepeler/vloeiender
Daarnaast merk ik over de hele curve een vermogenstoename.

Ik ben nog aan het denken om de SAI mod ut te voeren, maar ik heb niet veel last van klappen in de uitlaat bij deaccelereren....en de SAI mod zou hier juist goed voor zijn.

Ook ga ik eens proberen de o2 sensor uit te schakelen om te kijken of ik hier iets van merk. Als dit ook beter is haal ik em der helemaal vanaf.
*O* *O* *O*
enige opmerking:
Hij viel bij de testrit alleen twee keer uit nadat ik em even op et achterwiel trok......Bleek het benzinepomprelais te zijn dat niet helemaal goed contact maakte op de een of andere manier.Nadat ik er op drukte deed ie et weer. Is er iemand die hier ook al eens last van heeft gehad?
Tot nu toe geen last van gehad :N
pisvlek :?
maar dan wel in de kleur van goede ochtendurine :+
full


Waar! Maar "onze" Joris is een goede gast met het Triumph hart op de juiste plek!
Vanmijmagie!
full


zo net ff spulletjes bij de coater gebracht, kwam langs mijdrecht dus ff bij Roke gestopt
mooie bikes in de showroom, maar geen kleding in de aanbieding
wel een zwarte Speed triple uit 1996 met 12000km voor 6950,-
denk dat ik de mijne maar hou want ze worden geld waard, want als je je 2005 inruilt moet je nog bij leggen :)
vind de 2012 zwart nie zo mooi, niet ff zwart maar met een blingetje er in, metalic :(
die rode uitvoering met die opties is ook vet
en dat er nu een 190 achter zit zie er ook dik uit :)
toch ff een 2011 achterwiel scoren, of pas dat nie???
heb nog een 2007 achterwiel ter inruil :)
speed triple 1050 2007 velgen set
en anderspul :)
Hallokidoki in "speed triple 1050 2007 diversen onderdelen"
Die van jou is ook never nooit helemaal 'af' hè? :+
Goed nieuws toch? O-)
blimey ,spilled some tee on my best suit :P
Who cares? ;)
zo is dat, het is weer heel wat anders als jij hier met aanbiedingen komt van lekkere wijn (of het moet Triumph wijn zijn, als die al bestaat)
Ik heb ooit in de jaren negentig van de vorige eeuw eens een fles 'Triumph-wijn' gewonnen tijdens een RAT-meeting :Y ......zal binnenkort eens een foto maken van de fles (is tegenwoordig kaarsenstandaard in huize Pina) ;)
 
Ik heb ooit in de jaren negentig van de vorige eeuw eens een fles 'Triumph-wijn' gewonnen tijdens een RAT-meeting :Y ......zal binnenkort eens een foto maken van de fles (is tegenwoordig kaarsenstandaard in huize Pina) ;)


ha, dat is toevallig!


Ik mag ook graag een bakkie thee drinken, maar mijn koffiedame heeft niet 't flauwste vermoeden dat ik weleens gay zou kunnen zijn! :+~[/quote]


je moet ook niet alles vertellen
 
Goedenavond allemaal! :W

Nog 1 nachtje slapen en dan begint de horror-winter. -O-
Maandag koekblik inleveren bij het vrouwtje, moet ik met de motor naar het werk. -O-
Brrr....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan