NijmegenTopic 24: Prepping for upcoming season

Status
Niet open voor verdere reacties.
Patrick (gsxr 1000 daarna FZ1 en XTX660, Rossi (echte naam kwijt, reed ZX-6R), Rob (ZX-9R), René (ZX-6R) en nog een hoop anderen. Ook mee op vakantie geweest naar Tsjechie :]
 
Vond nog een piccie van mijn ouwe Mille ergens in een Nijmegen topic

600mfmm0720716ds6.jpg
 


Hmm die heb ik niet tot de beschikking... en een retourtje maas en waal leuth is nou ik ook niet echt te doen :P

Zit wel even een krikje onder het blok... ben alleen bang dat ik niet genoeg hoogte krijg om de vork eruit tehalen met wiel en al... Misschien dat ik hem aan de garagebalk kan ophangen met spanbanden?

Of gewoon het wiel demonteren...
 
Laatst bewerkt:
Hmm die heb ik niet tot de beschikking... en een retourtje maas en waal leuth is nou ik ook niet echt te doen :P

Zit wel even een krikje onder het blok... ben alleen bang dat ik niet genoeg hoogte krijg om de vork eruit tehalen met wiel en al... Misschien dat ik hem aan de garagebalk kan ophangen met spanbanden?

Of gewoon het wiel demonteren...

gewoon de slijptol erop... heb je zo genoeg ruimte gemaakt



:+
 
gewoon de slijptol erop... heb je zo genoeg ruimte gemaakt



:+

Nee dat doe je maar in die uitlaat van je! :P

Ik heb iig wat te doen morgen... wil eigenlijk meteen de remblokken en remleidingen voor vervangen... aangezien de klauwen er toch af liggen is het handig dat meteen maar te doen.
 
Laatst bewerkt:
Nee dat doe je maar in die uitlaat van je! :P

Ik heb iig wat te doen morgen... wil eigenlijk meteen de remblokken en remleidingen voor vervangen... aangezien de klauwen er toch af liggen is het handig dat meteen maar te doen.

jammer dat ik morgen laminaat moet leggen, anders had ik je graag geholpen
 
Patrick (gsxr 1000 daarna FZ1 en XTX660, Rossi (echte naam kwijt, reed ZX-6R), Rob (ZX-9R), René (ZX-6R) en nog een hoop anderen. Ook mee op vakantie geweest naar Tsjechie :]

ik ken die gasten wel...
Rossi... met z'n paars witte ZX
mocht van z'n vrouw geen gifgroene.....die gaan harder :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan