NijmegenTopic 24: Prepping for upcoming season

Status
Niet open voor verdere reacties.
He wist je dat er de 12e febr, de wintercross weer is in groesbekistan, als het droog is ga ik even kijken. :}
 
Ey jongens,

Nou ik binnenkort een schuur heb waar de motor in kan wil ik hem ook leuk aankleden. Dus een Yamaha kleed eronder en een vitrinekast ofzo voor de helm. Berging is van steen en er liggen nu 30x30 tegels in.
Wat kan ik nou het beste op de vloer leggen zodat het er mooi uit ziet maar ook vocht tegen houd?
 
Ey jongens,

Nou ik binnenkort een schuur heb waar de motor in kan wil ik hem ook leuk aankleden. Dus een Yamaha kleed eronder en een vitrinekast ofzo voor de helm. Berging is van steen en er liggen nu 30x30 tegels in.
Wat kan ik nou het beste op de vloer leggen zodat het er mooi uit ziet maar ook vocht tegen houd?

verhoogde roosters niet iets? staat wel stoer
 
Ey jongens,

Nou ik binnenkort een schuur heb waar de motor in kan wil ik hem ook leuk aankleden. Dus een Yamaha kleed eronder en een vitrinekast ofzo voor de helm. Berging is van steen en er liggen nu 30x30 tegels in.
Wat kan ik nou het beste op de vloer leggen zodat het er mooi uit ziet maar ook vocht tegen houd?


Een lekker wijf...? :?
 
Een helm in een schuurtje leggen? Als je een schimmelig of zompig ding wil..
Ik zou een helm lekker in huis houden. Wel zo fris.
 
Een helm in een schuurtje leggen? Als je een schimmelig of zompig ding wil..
Ik zou een helm lekker in huis houden. Wel zo fris.

:^

Of het moet een inpandige garage zijn, dan is het nog iets anders.
 
Sorry, ik had met jou ff geen rekening gehouden
teletubbies-happypreview.png
Bejaarden sex :? :r
 
Ey jongens,

Nou ik binnenkort een schuur heb waar de motor in kan wil ik hem ook leuk aankleden. Dus een Yamaha kleed eronder en een vitrinekast ofzo voor de helm. Berging is van steen en er liggen nu 30x30 tegels in.
Wat kan ik nou het beste op de vloer leggen zodat het er mooi uit ziet maar ook vocht tegen houd?

Ik ben ook aan het kijken voor iets op de grond in de garage. Bij mij is het extreem vochtig ivm kleigrond. ik zit zelf te denken aan vinyl, is in duizend kleuren em patronen te krijgen, en op zich niet duur...ik weet alleen niet hoe dit houdt met vocht.
 
Ik ben ook aan het kijken voor iets op de grond in de garage. Bij mij is het extreem vochtig ivm kleigrond. ik zit zelf te denken aan vinyl, is in duizend kleuren em patronen te krijgen, en op zich niet duur...ik weet alleen niet hoe dit houdt met vocht.

waarom niet gebruik maken van zo'n vloer? Heb je toch de ventilatie voor de vloer, je kan er een opvangsysteem onder maken voor vuil, vloeistoffen en stof.

vloerrooster.jpg
 
Ik ben ook aan het kijken voor iets op de grond in de garage. Bij mij is het extreem vochtig ivm kleigrond. ik zit zelf te denken aan vinyl, is in duizend kleuren em patronen te krijgen, en op zich niet duur...ik weet alleen niet hoe dit houdt met vocht.

net zoals met laminaat kun je voor vinyl een ondervloer "zeil" leggen, die houd het vocht tegen.

daar hebben ze prima spul voor.
je kunt ook je vloer insmeren met zo'n mooie smeervloer, dan is die gelijk helemaal dicht, en komt er nooit meer vocht omhoog..

en als je olie lekt, dwijl je het er ook zo af! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan