ZXR 750 Topic deeltje 7: Seriously Easy Going....

Eindelijk kontje binnen...........................lelijk ziet er niet uit, slecht gespoten met een spuitbusje, slecht afgeplakt scheurtjes in de lak.....toch maar opknappen en te pas maken.

Heeft iemand hier mischien nog een stuk rubber o.i.d liggen wat in de rug komt?? hier zit namelijk een gapend gat.
 
welkom dan maar x..

als je wilt meld je hier ook maar ff dan :Y

zxr750.nl nog veeeel meer freaken.. *D


Thx! doe ik binnenkort =)

ik zal de boel hier maar eens wat opleuken met een mooi plaatje

SK0SU.jpg
 
Groot onderhoud!! Hij liep voor geen meter.. Retour gaskabel
Zat te strak waardoor het gas slecht reageerde en schommelde in toeren.
Luchtfilter vervangen schone olie en filter. En ik heb een lekke voorvork keerring. Voorpoten heb ik weggebrachtt.
Dus het valt mee! Gelukkig heb ik het wel klaar voor de SBK!!! (hoop ik)
 
het was even nodig, ik werd gek van die gashendel. :( En dan die keerring erbij :N , pak het dan groots aan. :N Dat rr kontje schiet ook al op wordt een soort scott russell replica alleen zonder nummer. Met de SBK moet mijn vriendin nog achterop maar daarna kan dat rr kontje erop. Mijn vriendin gaat straks toch niet meer mee.....ze is zwanger van de 2 e *O* *O* *O*
 
Gheghe bedankt!

Ik was even bij motorplaza in heerenveen, om de voorpoten weg te brengen. Die lui hebben alleen castrol olie voor in het blok....heb ooit gehoort dat motul veel beter is ,vooral bijgeluiden moet je minder kunnen horen. Wat gebruiken jullie??
 
Gister de voorpoten opgehaald. Ze hebben de afstelling veranderd van de demping.....kan iemand mij vertellen wat de ideale afstelling is... Ik weet niet meer waar hij opstond.
 
ik ga me diep schamen dat ik al een hele tijd niet meer op het forum ben geweest !!!!!! maar hij staat weer tussen de favorieten hoor.... ja het meissie gaat ff voor sorry boys... hahahaha
 
ik ga me diep schamen dat ik al een hele tijd niet meer op het forum ben geweest !!!!!! maar hij staat weer tussen de favorieten hoor.... ja het meissie gaat ff voor sorry boys... hahahaha


:W johan

welkom terug zeg maar ;)

dat andere forum ,ben je ook zeker vergeten ??? :+ O-)
 
Foto-8HEXKQF4.jpg

Foto-VPK6SJ7U.jpg

Foto-SAE7JQEM.jpg

Foto-3ZM7VNYN.jpg

Foto-W8MKJW3P.jpg

Foto-8E6XAVK8.jpg

Foto-SGUQCIMN.jpg

Foto-3WXZLJ8P.jpg

Foto-GNPY4LB4.jpg

Foto-RZHYYXJP.jpg


En zo nog vele foto,s

Verkoop in 3 optie,s anders teveel werk ! de 1 een schroefje en de ander een moertje

Optie 1 - Puur alleen de Kuipdelen. Links voor, Rechts voor, Topkuip, Rechter kont, Linker kont, Vleugel.
Optie 2 - Alles kuipdelen + Vele extra,s en in de zelfde kleur al zoals : Tank, Velgen icl nieuwe wiellagers + bestaande banden, Voorpoten icl nieuwe keerringen, Undertail, Spatbord voor en achter, Buddyseatcover.
Optie 3 - ALLES MEENEMEN !!!!

Hallo,

Ik zal even toelichten waarom ik alles weg doe.
Ik kwam op het idee om mijn motor op te knappen samen met een vriend. We begonnen heel actief met de motor uit elkaar te halen en op te knappen totdat er geen tijd meer voor was ivm de aankoop van een nieuwbouwhuis en een zwangerschap. Toen toch maar bedacht om een goeie 2ehands motor aan te schaffen namelijk een Suzuki GSXR1000 uit ’94.
Binnenkort is ons nieuwbouwhuis af en heb eigenlijk geen zin om alles te gaan verslepen naar het nieuwe huis.

- Frame en subframe is gezandstraald
- Frame en subframe is gepoedercoat in de kleur ZWART
- Kenteken is geschorst tot mei.

- Velgen zijn gezandstraald
- Velgen zijn gepoedercoat in de kleur WIT (zelfde kleur als de kuipdelen)
- Velgen zijn voorzien van nieuwe wiellagers en de bestaande banden zitten er weer onder.
- Alle kuipdelen zijn opnieuw gespoten in de kleur WIT plus 2 x blanke lak
- Onder de blanke lak zitten nieuwe Kawasaki ZXR750 stickers

- EXTRA SPULLEN DIE IN DE ZELFDE KLEUR WIT AL GESPOTEN ZIJN ALS DE KUIPDELEN =
- Undertail
- Buddy Seat
- Tank
- Voorvorkpoten. Deze zijn tevens voorzien van nieuwe keerringen.
- Remklauwen zijn gerenoveerd. Gezandstraald en opnieuw gespoten in de kleur BLAUW en voorzien van nieuwe rubbers.

- NIEUW AANGESCHAFT !!!
- Carbon look zijspiegels
- Witte handvaten
- Luchtfilter
- Carbon look hevels (koppeling/rem)
- Stepjes voor/achter, kleur Zwart
- Ketting + Tandwielen
- Wave Remschijven Voor + Achter
- Stalen RVS Remleiding voor (korte) + Achter (langer) in de kleur Zwart en de Koppellingsleiding ook in de kleur Zwart.
- Tankpad
- Double Bubble Kuipruit in de kleur Smoke
- Led knipperlichten voor voor
- Smoke achterlicht met geintegreerde knipperlichten

- Via marktplaats aangeschaft !!!
- Carbon race uitlaat
- Spruitstuk is nog kogelhard en dus niet doorgerot en opnieuw gepoedercoat in de kleur Zwart
- Beugel met koplampen en teller unitVerder heb ik alles nog liggen zoals

- Verder heb ik alles nog liggen zoals :
- Motorblok waarvan de 2 e versnelling stuk is, hij schiet er steeds uit.
- Cillinderkop die goed is en waarvan niks is ingesleten
- Dynamo
- Startmotor
- Achterveer
- Kabelboom
- Zijstandaard
- Enz... Enz... Enz.

Mocht je interesse hebben om alles over te nemen hoor ik graag wat je der voor wilt geven........
 
Laatst bewerkt:
en nog een nieuwe eigenaar!!!!, ook met een rooie

na een paar jaar op de 400 gereden te hebben was het tijd voor wat zwaarders.
nu 2 weken in me bezit, en hij rijd geweldig *O*
vandaag nieuwe achterband op gekomen (pilot power) en olie+filter
full

full


en van de week even me acculader ingebouwd
full


en een piccie van de 400 (niet meer onder de levende helaas)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan