ZXR 750 Topic deeltje 7: Seriously Easy Going....

Hoi, thanks.

Ik had me daar al aangemeld. Alleen denk ik dat mijn account weg is. Ik kan namelijk niet meer inloggen. Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met een moderator. Maar mijn e-mails komen steeds terug als niet afleverbaar.

Mijn naam daar was RobertZXR.

Thanks voor tips btw. Ik ga over een paar dagen terug. Dan ga ik het eens onder de loep nemen.
 
Hey allen,

ook ik heb inmiddels al weer langer dan een jaar een zxr 750 :)
Kom hier eigelijk veel te weinig, maarja doe je niks aan he?

Zal binnenkort eens foto's maken.
 
En dan nog een vraagje. Waar kan ik het beste sliders halen voor mijn pak. Ik kan ze wel bij de motorsport gaan halen, maar wil ze eigenlijk via het net gaan bestellen. Wil misschien wel iets anders dan gebruikelijk. Uiteraard voor een geschikte prijs :p ;)

Ik heb intussen een paar nette sliders gekocht. Mooie alpina star sliders. Wit met een rood logo
 
Ben intussen ook begonnen met het reinigen van mijn motorpak. Ben niet zo'n regenrijder, dus afgelopen weekend mooi de tijd voor. Mijn jas en broek waren grijs geworden ipv wit.

Benodigdheden, potje driehoek groene zeep, emmertje koud water voor het spoelen. Doek voor het schoonmaken en een doek voor het afdrogen, een pot ledercreme en een lijsttrekkers debat :)

Heb mijn jas al af, nu mijn broek nog even... Vanavond weer even er tegen aan.
 
Heb nog even een technisch vraagje. Wat voor accu zit er in mijn zxr. Ik wil graag een druppellader kopen, maar moet daarvoor weten wat voor accu het is.

Thanks
 
weinig te melden zeg je...????

en die giga antene dan op je dak :? :+

Ja ok, dat dan weer wel.
Hij werkt ook als.een speer. Verste afstand vogelvlucht is nu 16.750km...

Verder weinig nieuws. Nieuwe auto gekocht, vectra station uit 98 op lpg. Dat wil je eel nu, de tank vol voor 35 euro...
Gelijk verlaagd en brede velgen eronder, audio ingebouwd en. Zendapparatuur ingebouwd.

Vandaag met t vrouwtje wezen rijden in midden limburg, en er toch weer an herrinnerd wat een leuke motor de zxr wel niet is...
 
Een auto op lpg is nu idd geen overbodige luxe. Ik ben zelf ook soort van km-vreter. Heb de tank vandaag nog weer voor 80 eurie vol gegooid met diesel. Belachelijke prijzen. En dan die wegenbelasting. Maar goed, je moet toch maar je werk he...

Ik geloof graag dat het in Limburg mooi rijden is. Daar wil ik ook nog eens heen op 2 wielen. Ik heb vorige week een rondje drenthe gereden. Ik heb mijn engeltje mee gehad onderweg en ben hem nodig geweest. Bijna van mijn donder gereden door een automobilist in een Jeep met behoorlijke snelheid. Ik kwam van rechts en hij Zag mij over het hoofd. Ik kon gelukkig nog aan de kant. Anders zat ik dit denk ik nu niet te typen. Oh oh wat een mafkees... En gewoon doorrijden die #@*#$ Gelukkig goed afgelopen.
 
goede afloop gelukkig.. *O*

je heb er malloten tussen zitten,en denken dat de weg van hun is...bleh... :r

(nog niet aangemeld he..zag ik ) :? :+
 
sorry jongens ik ben vreemd gegaan..... :$ :X
Naar al het gesleutel aan de kawa ben ik het beu.... :N ben een rijder :] geen sleutelaar! :N haha
Onlangs weer problemen gehad krijg het niet voormekaar dat de kawa eens een keer lekker loopt, altijd rauw alles geprobeerd, carbs reinigen, syncroon stellen, klepstellen, motor gereinigdt met forte schone olie niks hielp. Toen brak de gaskabel, begon de koppeling te slippen en het olieverbruik was fors.... -O- -O-

Daarom wat anders gekocht een jongensdroom een dikke V-TWIN!! *O* *O* :9~ :9
full
 
Ik heb een vraag. Wat is de aansluitdiameter van de demper. Voor een slip on demper. Ik heb namelijk een Laser uitlaqtdemper liggen. Weet alleen niet of hij past. Ik heb gezocht op het net, maar kon niks vinden.
 
ik kijk meerdere keren hier...
maar als er nix word gepost ben ik weer snel weg hier... :r

tis wel eens anders geweest hier in dit topic.. :Y
 
Zxr j2 uit 92 gekocht uit hilversum.... Met werk.... Veul werk!

Begonnen met het ding te strippen, 2e hands blok gehaald bij kees in goes.
Tank in mooie staat en subframe had hij ook liggen, dus gekocht.

Ik ben nog op zoek naar een rr kont of een groen/wit/blauw kontdeel links of compleet en een kap rechts in goede staat, zelfde kleur. Indien je complete kont in andre kleur hebt, ook graag een seintje !

Als iemand dit heeft liggen, svp een PB


Foto's etc volgen

Mvgr

Mafkeezzz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar ben ik weer. Wederom met een vraag. Ik ben aan het rondkijken naar een Paddock stand. Maar er worden behoorlijk veel verschillende aangeboden. Wat voor stand gebruiken jullie? En waar te krijgen? Eventueel een plaatje van hoe de motor erop staat?

Thanks
 
Uh... Ik heb Bobbins aan de achterbrug, stand is een normale geloof ik. Zal er eens een fototje van schieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan