MF Gooi en Vechtstreek deel * 115 * De Elfsteden Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar ff iets Fries er tegenaan gooien






600full-doutzen-kroes-1.jpg




Toch zij schaats billen soms ook wel lekker


anni-friesinger-31.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een beetje goede hypotheek als starter wordt wel steeds lastiger... moet je al snel met z'n 2-en zijn wil je wat leuks kunnen kopen :Y

Een beetje goede starter kan in ieder geval geen 2 ton lenen voor een huis op dit moment. ;) Zelfs met 2 personen moet je allebei wel een heel erg leuk salaris hebben wil je dat kunnen.

Maar ik denk dat je als starter ook geen huis moet kopen op het salaris van twee. ;)
 
Een beetje goede starter kan in ieder geval geen 2 ton lenen voor een huis op dit moment. ;) Zelfs met 2 personen moet je allebei wel een heel erg leuk salaris hebben wil je dat kunnen.

Maar ik denk dat je als starter ook geen huis moet kopen op het salaris van twee. ;)
Dat is niet iets van deze tijd. 20 jaar terug stond de rente zo hoog en was het salaris zo laag dat het ook onbetaalbaar was in je uppie of met z'n tweeën als starter.

Ik weet trouwens nog wel een kraakpand voor weinig in Nieuwland A'foort. :Y
 
Maar ik denk dat je als starter ook geen huis moet kopen op het salaris van twee. ;)

niet alleen als starter is dat onverstandig, maar imo altijd :Y

@Noor: goed bezig, respect! 8-)
En tuurlijk sta jij er nog in :j
 
Een beetje goede starter kan in ieder geval geen 2 ton lenen voor een huis op dit moment. ;) Zelfs met 2 personen moet je allebei wel een heel erg leuk salaris hebben wil je dat kunnen.

Maar ik denk dat je als starter ook geen huis moet kopen op het salaris van twee. ;)
Sja, ik heb gelukkig geen starters appartement, dus hoef het niet van de starters te hebben 8-)
 
Had zaterdag in de sneeuw nog ff de camera meegenomen. Toch ff posen... *D

Pa

[afbeelding]

Pa en André

[afbeelding]

Stoppie van m'n broer

[afbeelding]

Bro again

[afbeelding]

Ik (op glad bandje :X )

[afbeelding]

Nog wat tegen de zon in zitten klootviolen! Zijn wel mooi geworden, al zeg ik het zelf! :P

André

[afbeelding]

Ikke

[afbeelding]

Dees vind ik echt gaaf geworden! 8-)

[afbeelding]
:}
Diddle heeft twee hele grote argumenten om er in te blijven....

O-) :+
*proest* _O-
 
Sja, ik heb gelukkig geen starters appartement, dus hoef het niet van de starters te hebben 8-)

Niet? Wat is dan wel precies een starters appartement?
No offense, maar ik vind jou appartement ook best in de starters klasse vallen. Tenminste, als ik een appartement zou kopen zou dat ook 3 kamers zijn. :)

@Detox: Jups, nu zijn de hypotheek rentes laag, maar zijn de eisen erg aangeschroeft en worden de huizen prijzen te hoog gehouden (en dat snap ik best). Je bedoeld toch niet het huis van Ed en Henrike? ;) Ben zelf in ieder geval op zoek naar iets omgeving A'foort. Moet het alleen even tegen het lijf lopen.

@Michel: Precies, zeker in deze tijden is dat geen slecht idee.
 
:W Beetje laat maar goed :P :W

Bart, ik heb je gemist vanmorgen, ik had de trein van 8:11 u..

Ha, dat is dan net aan. ;) Ik had de trein van 08:07. ;)
Goed nieuws van de waardes! Hoop dat de nieuwe kliniek je beter bevalt. :)

@Bartje: Nais pics! :)

@Noor: Succes! en sterkte!
 
Laatst bewerkt:
:W Beetje laat maar goed :P :W

Bart, ik heb je gemist vanmorgen, ik had de trein van 8:11 u..

Poik, indeed :W

Maandag en gisteren lekker getraind. Lijkt alsof mijn waardes nu 'goed' zijn. Vrijdag weer bloed laten prikken en maandag de uitslag.. benieuwd. Denk dat ik maandag nog niets weet, maar goed... Vanaf woensdag over naar de nieuwe internist *O* bij Bergman Clinics, ben ik eindelijk van Tergooi af *O*
Goed nieuws *O*

[afbeelding]

... en weer van de partij. :W
mooi bordje 8-)

Even de ijsdikte controleren :Y

[afbeelding]

:W :W :W

@JJ: We duimen, maar ongeacht de uitslag goed nieuws dus. *O*
_O-

_O- :')

Ik ben net gebeld door de vertegenwoordiging van de commissarissen van de Friesche 11steden........ zondag gaat het gebeuren.
:W dat wordt zaterdag minder zuipen

_O- :+

:Y
Gave plaatjes 8-)
:^

SLA

full


Sterkte Noor :Y peepjes zoals jij zijn goud :j
:^

zo weer bijgelezen, was een lekker dagje combi van rustig + te weinig werkplekken = 3 uur eerder klaar *D dus ff langs de kapper gegaan en lekker geschaatst, het gooimeer ligt grotendeels dicht maar wel geen glas ijs :/
 
Laatst bewerkt:
Niet? Wat is dan wel precies een starters appartement?
No offense, maar ik vind jou appartement ook best in de starters klasse vallen. Tenminste, als ik een appartement zou kopen zou dat ook 3 kamers zijn. :)
Euhhhhh daar is volgens mij geen echte definitie van. Er zijn ook startersleningen te krijgen op je eerste huis. Dat is ook per gemeente weer verschillend.
En voor de een is een starterswoning een woning van 120k, voor de ander eentje van 2 ton. Dat is ook maar net in welke regio je woont, hoe oud je bent, hoeveel geld je hebt, wat je inkomen is en wat je kan behappen..

Dus ik denk dat we hier nu niet uit gaan komen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan