MF Gooi en Vechtstreek deel * 115 * De Elfsteden Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh! :Z

@ SD: Met de gemeente Wijdemeren in onze regio en regionaal piket ook genoeg te doen hier :X

Truste Achie! :z
 
Smoggus.... jammer dat de elfstedentocht niet doorgaat.
Eerder op de dag las ik al dat de toch waar mijn broertje zich voor in had geschreven (160km) ook niet doorging.

Maar.... er blijft natuurlijk wel ijs liggen dus in plaats van achter de buis kan je jezelf prima vermaken toch?

Vrijdagmiddag een fotoshoot met Atlas gepland. Vriendin en ik zitten al weer vol met ideeen en zijn al weer decoratiemateriaal aan 't ritselen. *D

Zou ik een hele grote nijntje lamp kunnen lenen van een winkel :?
 
Mornin :W

Stiekem vind ik het ook wel jammer, had het wel bewust mee willen maken, beetje blauwbekken enzo als het even had gekund :)

Zo op naar de garage, kijken wat de schade van mijn schuiver is... geen zin an.. :X

@ schaatsen: Ik heb ze niet eens en voor ik ze zou aanschaffen eerst eens uitvogelen of ik er wel wat van bak :P
 
Mogguh :z

Noor: Goed de nacht doorgekomen? (auto ook?)

Lekker, t giet niet oan. Zijn we daar ook weer van af :+ Lente!!! *O*
Oke, had wel leuk geweest voor de schaatliefhebbers, dus gun t ze wel een beetje. Maar ja, gaat dooien, dus pech gehad, volgend jaar beter :W

Lekker sushi en zo gegeten in Almere gisteren bij Sake. En niet eens ziek geworden na afloop van de rauwe kogelvis :+

Wel weer laat het bedje in.. 2 uur... en om 6 er weer uit... dagje cursus, dus achteraan zitten straks en tukkie doen.

Koffie
 
*O* Rise 'n shine!! *O*


@ Tocht der tochten: niet is jammer, wel is ook prima, geeft toch wel een sfeertje :)
@ Mies: Knappe krabbelaartjes *D gek...brak ik hier gister bij binnenkomst ook mijn nek over B| :')
@ Corfreek: viel 't mee? :/
@ Girl: Jij wel, glimlach op onweerstaanbaar, foto van Atlas in de handtas en gààn *D ;)
 
Laatst bewerkt:
Vind je het gek dat de Elfstedentoch niet door gaat?

full


Is die hysterie dan nu ook over? 8-)
 
Zo, eff snel gedag :W in het nieuwe topic.

Vraagje, heeft er iemand universele voor en achterbok waar ik mijn motor op kan zetten? En zou ik die dan n dag mogen lenen, plus wat hulp bij het uit en inbouwen van de velgen?
Ik heb een paddock stand voor achter en een balhoofdsteun voor de voorkant (moet alleen even de verloopringen erbij zoeken).
Helaas alleen geen tijd om te assisteren ...

@ JJ - mooi dat het de goede kant op lijkt te gaan !

@ B2.5 - leuke wintertrail-foto's

@ rest - later bijlezen, nu eerst weer ff aan het werk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan