MF Gooi en Vechtstreek deel * 115 * De Elfsteden Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :W

Schade viel gelukkig me een als ik mn ouders naar en van schiphol haal helpen zij n handje *O* *O*

Vandaag ook te horen gekregen dat ik voor de tweede keer oom ga woorden van een neefje *O* *O*

Leuk poezebeestje WB, als het klikt why not ;)

@ GV: We kunnen wel een momentje zoeken om dat handje erbij te doen, heb nog geen afspraak staan en de motor slaapt, plus ik doe het voornamelijk zware werk wel ;)
En kan misschien geld krijgen om mn oude band naar de klote te helpen :$ :+

Nieuw gips, sullige rayonhoofden, nieuwe noren, in de op drang (niet doen, die eer word je al snel te veel enzo :+), smakelijk :9 Vast iets vergeten maareh kheb voor zover weekend *O*
 
Jij drinkt eigenlijk nooit koffie hè?

Vandaag mijn schaatsen verkocht, nu eens in die overspannen markt zoeken naar een paar die mij wel passen. Zaterdag is de 11 bruggen schaatstocht in Vathorst, werk aan de winkel......
 
Mwa, de hele dag bacootjes is't ook niet echt :P
Hey, misschien verkoop je dan als een gek. Eerst proberen, dan oordelen.
full
 
Laatst bewerkt:
Geld moet rollen jongen!
Trial of SM cursus zijn ook prijzig, maar ik zou zo weer gaan 8-)

:^ was een leuke dag 8-)

Hier weer wat positief na het roerige afgelopen jaar.
Die ouweheer van mij is vanmiddag door de scans geweest en is na 8 chemo kuren kankervrij verklaard *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Nu blijft ie uiteraard wel onder periodieke controle maar dat is alleen maar positief :)

*O* *O* *O*

Gilly balen dat de controle bij jullie minder positief was :(

:Z Zie alleen maar weilanden voorbij komen :')

*O* Maar het is voor een goede zaak *D


Je bent iig onderweg, zolang je a'dam en utrecht CS weg blijft scheelt al de helft ;)



})


Even een ego-postje :$
.
Sinds mijn hond er niet meer is, mis ik wat beweging in huis.. Een hond is niet haalbaar, daarom bij asiel langs geweest voor wat meer informatie over katten en om gewoon eens rond te snuffelen. Een Coonie lijkt me geweldig, maar dat vergt ook wel wat werk..en ik ga Guzzi niet zomaar meekrijgen denk ik :+
Daarbij zitten er in het asiel best veel katten die ook een mooi plekje verdienen. Een grijze sprak me erg aan. Erg schuw, maar ondanks haar a.ngst heel zachtaardig. Heeft wel speciaal voer nodig. Ze kwijnt weg in het asiel. Denk dat het een geweldig leuk diertje is als ze tot rust komt. Terwijl ik haar zat te bekijken kwam er een oude lapjeskat 'kletsen'.. Oud, maar in goede conditie en een echte gezelligerd.. De combinatie van deze twee lijkt me wel wat. Wie weet kan de grijze zich een beetje aan het lapje optrekken..
Eerst maar eens een allergietest doen en alles nog even goed bedenken... O-)

Maar zeg nou zelf:

[afbeelding]
[afbeelding]

DOEN!
 
Mogguh:W

Even een ego-postje :$

Sinds mijn hond er niet meer is, mis ik wat beweging in huis.. Een hond is niet haalbaar, daarom bij asiel langs geweest voor wat meer informatie over katten en om gewoon eens rond te snuffelen. Een Coonie lijkt me geweldig, maar dat vergt ook wel wat werk..en ik ga Guzzi niet zomaar meekrijgen denk ik :+
Daarbij zitten er in het asiel best veel katten die ook een mooi plekje verdienen. Een grijze sprak me erg aan. Erg schuw, maar ondanks haar angst heel zachtaardig. Heeft wel speciaal voer nodig. Ze kwijnt weg in het asiel. Denk dat het een geweldig leuk diertje is als ze tot rust komt. Terwijl ik haar zat te bekijken kwam er een oude lapjeskat 'kletsen'.. Oud, maar in goede conditie en een echte gezelligerd.. De combinatie van deze twee lijkt me wel wat. Wie weet kan de grijze zich een beetje aan het lapje optrekken..
Eerst maar eens een allergietest doen en alles nog even goed bedenken... O-)

Maar zeg nou zelf:

[afbeelding]
[afbeelding]

Leuk hoor, hoop dat de test goed uitpakt ;)
 
Doen! *D *O*

En dan aanleren om bij vorst op de watermeter te slapen :+



Ik heb nieuw gips *O*. Kan mijn elleboog weer bewegen, dus stuk minder lastig zo.
En het is natuurlijk paars geworden 8-)
Mooi zo ;)
Beetje bewegingsvrijheid is dan toch wel prettig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan