The Riding Game MF Style [Deel 8]

Status
Niet open voor verdere reacties.
edba282a.jpg


Zoiets? Blauwe auto rode auto en een witte muur haha
 
lezen B|


tsssssssssssssk, jeugd :N



:P

Haha, ja hè... Wij oudjes hebben nog LES gehad vroeger! In lezen! Wij moesten nog boekbesprekingen schrijven vóórdat Harry Potter was uitgevonden! Het leven was hard, de winters harder... Vroeger! Toen mannen nog in de ene hand een knots hadden en in de andere de bos haren van een vrouwmensch. Vroeger! Toen we nog dachten dat het oostblok één land was! Vroeger! Toen er elk moment een kernbom op ons hoofd kon vallen en het dus niet uitmaakte hoe lang je bleef studeren! Vroeger! Ach, vroeger... Toen Piet Muyselaar en Willy Walden in de Revue het hipste was dat Nederland ooit had gezien!

Maar ondertussen ben ik al helemaal 32 geworden en is er van al dat prachtigs niets overgebleven. Waarom hebben wij, WIJ die het land en de natie hebben opgebouwd, de boel overgeleverd aan de generatie nul komma niets? WAAROM?!

Ik wil complimentjes ende waardering voor al mijn werk potdomme! Zonder mij was dit land allang in de zee verdwenen! Zonder mij waren wij alsnog overgenomen door de Duitsers EN de Russen! Zonder mij... Brrrrrr ik moet er niet aan denken.

Weest allen blij ende opgetogen!
 
Ik zoe dat het opnde achtergrond moest zijn maar enige wat ik dan moet doen is de motor naar voren halen. Sadbunny your call
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan