" KTM 690 Duke III #2 "

Hendrik weer eens gespot vanmorgen! Was ff voor 7 uur op de Haarlemmerweg richting Haarlem. Ik stond voor de vekeerslichten waar er 2 snel achter elkaar staan en bij 1 een flitskast. Zag je aankomen in me spiegel en deed me raamoje open, wat een geluid man haha =D !
 
Henk zou je er een foto van kunnen plaatsen want, ik zoek namelijk al een tijdje een Ergo seat voor de mijne. Word de zit hoogte wat hoger door de zit?
 
Hendrik weer eens gespot vanmorgen! Was ff voor 7 uur op de Haarlemmerweg richting Haarlem. Ik stond voor de vekeerslichten waar er 2 snel achter elkaar staan en bij 1 een flitskast. Zag je aankomen in me spiegel en deed me raamoje open, wat een geluid man haha =D !
Haha klopt, was net klaar met werken...
Nog 2 te gaan..
En qua geluid, lekkere klappen he ;) Ben aan het wachten op mijn luchtfilter. Ben benieuwd hoe die dan klinkt ;)
 
En qua geluid, lekkere klappen he ;)

Klonk idd erg goed, leuk om te horen in de vroege ochtend :+
Je herkent hem meteen door het oranje en de 2 projectors en vooral het geluid. De Red Bull stickers vind ik nog steeds gaaf om te zien, moet je echt laten zitten ;)
 
Klonk idd erg goed, leuk om te horen in de vroege ochtend :+
Je herkent hem meteen door het oranje en de 2 projectors en vooral het geluid. De Red Bull stickers vind ik nog steeds gaaf om te zien, moet je echt laten zitten ;)
Die redbulls blijven er ook Zeker op.
Veel plezier vandaag op de ktm meeting ;) jammer dat ik dr niet bij Ben.
 
Succes in de regen mannen!

Straks het regenpakkie aan en glibberen met die achterband...... :] Vorig weekend toch naar de SBK op Assen geweest en toen waren die teerstrepen op het wegdek ook al aardig glibberig.

Aan de andere kant: met nat weer is het wel een stuk makkelijker om powerslides te maken........ :+

Tot straks. Waneer willen de meesten bij André zijn?
 
Laatst bewerkt:
Heb net afgezegd voor vandaag bij André Motoren, ik ga woensdag langs voor de software horende bij de Akra dempert.
Mijn eerste spannende ritje meteen in de regen te doen is me wat te veel van het goede ;)
Veel plezier vandaag!
 
Heb net afgezegd voor vandaag bij André Motoren, ik ga woensdag langs voor de software horende bij de Akra dempert.
Mijn eerste spannende ritje meteen in de regen te doen is me wat te veel van het goede ;)
Veel plezier vandaag!

Het zonnetje schijnt hier
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk toch aan kunnen haken bij de "ahum" toerrit.

Was toch wel gezellig en het geluid van die superdukes met open akra's....... *O*

Een volgende keer ben ik er eerder, want ik had wel honger op het einde..... ;)
 
Baalde van het weer hier in Zaandam en omstreken, was gewoon drama helaas. Pas rond 3'en stopte het met regenen en toen ben ik met een maatje van me naar Verpalen gegaan voor de 1000 beurt voor zijn Duke. Daarna niet meer gereden want, regenen ging weer verder B| !

Vannacht nog wel lekker rond gereden in Amsterdam, was pas 3 uur 's nachts thuis :] Word tijd voor een nieuwe set banden trouwens, voorbandje heeft een beetje zijn eigen drang en voelt erg vreemd aan. Als ik me hand eroverheen aai voel ik allemaal onevenheden :?
 
KTM zwarte handkappen te koop

IMG-20120428-00032.jpg


IMG-20120428-00033.jpg


IMG-20120428-00034.jpg


38eu wil ik ervoor.

(op de foto's wat stoffig maar ik verkoop ze knap)
 
Terug
Bovenaan Onderaan