" KTM 690 Duke III #2 "

JA!!! *O*
Ik ben de eigenaar van een witte duke. Het is wel heel wat anders dan de SDR die ik had, maar het is dikke pret. Op de 690 duke zit je nog rechterop en nog dichter op het stuur.
De motor is nog geheel standaard, dus mettertijd komt er wel een andere uitlaat onder etc.

Veel plezier met de Duke III, ik hoop dat je er meer km's mee zal maken dan ik. ;)
 
En de motor paar in de schuur trouwens. Er in gaat makkelijk. Er uit halen is en ramp... Daar moet nog wat op verzonnen worden.
 
Ik wil sowieso een andere uitlaat. Akra vind ik te duur. FMF is wel mooi maar kan ik niet vinden op een NL site. Dus ik neig een beetje naar een LeoVince. Is er iemand die een andere uitlaat (wel een underbody) weet?

Wat houdt het verwijderen van de gear restrictie in en hoe werkt dat?
Gaat een open luchtfilter nog merkbaar verschil leveren?
 
LeoVince met DB killer doet het prima. Zonder DB Killer nog mooier, maar hij wordt ook met DB killer vanzelf op den duur wat voller in geluid. Past qua uiterlijk ook mooi bij de Duke3, vind ik. Plaatje met gaatjes niet monteren. Mapping aan (laten) passen naar Akra mapping of met Tune ECU (dat laatste wil ik nog steeds een keer doen).
Gear restrictie topt een beetje af in de eerste 2 versnellingen, gemakkelijk eraf te halen door het loshalen van een pinnetje uit een stekker.
Heb een K&N filter op de plaats van het papieren filter. Een echt open filter (zo'n pijp met een dikke K&N) zal goed werken in combinatie met een andere uitlaat en een andere mapping.
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond!

Ff vraagje, mijn vriendin is aan het kijken voor een Duke 690 III,
weten jullie misschien een goeie te koop staan en waar op te letten?
Alvast bedankt! Gr Maykel
 
Duikers, ik heb net via onze Chinese vrienden van aliexpress wat oranje, cnc gefreesde kapjes en dopjes besteld. Tegen de tijd dat ik het binnen heb, laat ik wel weten of het troep is, of dat het leuk spul is voor weinig geld.
 
Laatst bewerkt:
Ben erg benieuwd! Had ook al wat voorbij zien komen op Aliexpress
Duikers, ik heb net via onze Chinese vrienden van aliexpress wat oranje, cnc gefreesde kapjes en dopjes besteld. Tegen de tijd dat ik het binnen heb, laat ik wel weten of het troep is, of dat het leuk spul is voor weinig geld.
 
Ikke morgen.... :) Maar wel met de trein..... kan ik lekker veel zooi mee terug nemen en als het persé moet ook nog een biertje drinken.... :+
 
Laatst bewerkt:
Ach, veel stands staan op dezelfde plek als vorig jaar. Ook de motoren staan dan op dezelfde plekken. Niet heel veel nieuws dus, maar soms sla ik wel eens een jaartje over en dan heb ik "spijt" dat ik niet gegaan ben.

Enne, misschien krijg ik nu een ban, maar die Husqvarna 701 SM is toch wel een absolute topper hoor. Jeetje wat een apparaat.

Maar, gisteren een carbon achterspatbord, kettingrandje en tandwielcover binnen gekregen, dus het bewijs dat ik de 3 nog helemaal te gek vind.
 
Ach, veel stands staan op dezelfde plek als vorig jaar. Ook de motoren staan dan op dezelfde plekken. Niet heel veel nieuws dus, maar soms sla ik wel eens een jaartje over en dan heb ik "spijt" dat ik niet gegaan ben.

Enne, misschien krijg ik nu een ban, maar die Husqvarna 701 SM is toch wel een absolute topper hoor. Jeetje wat een apparaat.

Maar, gisteren een carbon achterspatbord, kettingrandje en tandwielcover binnen gekregen, dus het bewijs dat ik de 3 nog helemaal te gek vind.

Klopt, ben er gisteren geweest. Aanbiedingen in kleding en helmen vielen nogal tegen, vind ik. Alleen hogere kortingen op echt oude modellen en met moeite 10% op wat recentere modellen.

Dan kun je in de winkel zelf vaak betere zaken doen en hoef je geen € 14,00 + reiskosten + € 10,00 of meer parkeergeld (als je met de vierwieler gaat) terug te verdienen.

Was wel gezellig druk en heb niet alleen genoten van wat er stond (smaken verschillen, maar de MV Agusta F3 800 in rood wit groen AMG versie zou ik het liefst thuis willen hebben staan, maar ook een KTM 390 Cupracertje zou ik wel erbij willen hebben) maar rook genoten het moois wat er op stiletto's rond liep...... :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan