" KTM 690 Duke III #2 "

Verkoopt iemand nog zijn ktm duke 690 III de R kan ook

Die misschien niet op marktplaats staat?

Je kan me een prive bericht sturen of via facebook opzoeken, is makkelijker denk ik

Groeten Mitchell de Klein
 
Laatst bewerkt:
MJ_sneakers,

Het zal wel aan mij liggen maar ik kan je geen prive bericht sturen.
Zou je mij even een prive berichtje kunnen geven.

Ik heb een KTM Duke III te koop. (Zwart/Oranje)

Gr, R0dsk0ll
 
kan je me anders even via facebook een bericht sturen? ik kan jou ook geen prive bericht sturen via motor forum


MJ_sneakers,

Het zal wel aan mij liggen maar ik kan je geen prive bericht sturen.
Zou je mij even een prive berichtje kunnen geven.

Ik heb een KTM Duke III te koop. (Zwart/Oranje)

Gr, R0dsk0ll
 
heb het gevonden stond uit ja ! nu kan het wel als het goed is

@rene 250 heb je een privé bericht gestuurd ben wel nieuwsgierig
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het schrijfremslot van Pro-Tect (ART 4). Ook heb ik hun 120 cm lange ketting erbij en dit past allemaal onder het zadel. Schrijfremslot en ketting aan paal. Meer kan ik niet doen.
 
Xena met alarm. Past ook onder het zadel. Maar ik zet hem bijna nooit ergens neer, zonder dat ik er zicht op blijf houden.

Vast aan een paal is wel het beste, inderdaad.
 
Misschien maar weer eens een keer doen.. Een aantal jaren geleden was de KTM Voorjaarsrit ook een succes. Erg gezellig en met gelukkig geen sukkeltempo.....;)
 
Ik heb mezelf een beetje incognito gemaakt... haha.
full
 
Ik heb eindelijk de tijd gehad om de Chinese cnc spullen op de motor te monteren.
De kwaliteit is gewoon prima zo op het eerste gezicht. Hoe de spullen zich houden na een aantal kilometers weet ik nog niet. Ik heb in totaal 6 cnc dekseltjes/dopjes voor een totalbedrag van €52,= incl. verzendkosten. Dat is aanzienlijk goedkoper dan wat je er hier voor betaald voor originele KTM parts.
Hieronder een par foto's. Ik heb nog meer spullen maar die heb ik nog niet gemonteerd.

Dekseltje voor het remvloeistof reservoir voorrem:
full



Dekseltje voor het remvloeistof reservoir achterrem:
full



Plaatje voor oliefilter (heb ik er maar 1 van terwijl er aan de andere kant nog zo'n plaatje zit...):
full
 
Ik heb alles besteld via aliexpress
Dat is een soort Chinese eBay waarop je alles kan vinden. Gewoon zoeken op 690 duke en je komt genoeg tegen.

[no spam]
 
Als het allemaal goed gaat hebbik Een ktm duke 3 uit 2012 gevonden.

alleen moeten er wel nieuwe banden op dus vroeg ik me af welke banden jullie erop hebben, welke raden jullie aan
 
De mijne heeft een setje Michelin PP 2CT erop gekregen toen de eerste montage Dunlops klaar waren. Gaan ook wel een stuk langer mee dan de Dunlops. En meer grip, ook in de regen. Dan nog rij je ze in NL eerder plat dan op de bochtige weggetjes in het buitenland.

Ben bezig de klepspeling te checken. Wie zei er ooit dat een ééncilinder simpel was. Het is wel erg compact en dichtgebouwd.
Morgen 2e poging klepdeksel te verwijderen (het werd al laat). SAS is al verwijderd (komt er ook niet meer op), alleen nog wat bedrading losmaken en dan moet het gaan. Het mooiste zou zijn wanneer ze alle 4 netjes binnen de tolerantie zijn, dan kan het weer in elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Op de mijne liggen nu nog de Dunlops Sportmax, de achterband schuurde echter tegen de ketting. Opgelost door achterwiel een fractie scheef te zetten.
Wat wil je met je banden ?
Ga je voor de ultieme grip, koop dan een sportband.
Ga je voor de looks ? Op mijn vorige motorfiets, XT 600 SM, had ik Dunlop Mutants.
Smoelde goed en een geweldige grip.
Weet alleen niet hoe de band zich zal houden bij de Duke.
Xt = 210 kg + 40 Pk
Duke = 150 kg + 60 Pk
 
Terug
Bovenaan Onderaan