Racen op een CBR1000RR (SC57) 2004-2007

Mijn nieuwe Sebimoto kuip ook binnen- nu de goeie! Top!
Alleen kont gaat niet/nauwelijks op, bang dat scheurt zo slecht gaattie erop- hebben jullie aan zijkant subframe die zwarte plastic nog zitten met die opstaande driehoekjes of dit alles verwijderd??
full

full
 
Heb zelf ook sebimoto kontje en is gewoon heel strak om eroverheen te trekken en ik heb zelf de pin nog erop zitten naast de accubak en ja als je dit niet weghaald dan, komt er inderdaad door jezelf of door geduw een stukje uit je sebimoto kap ( uit persoonlijke ervaring zelf stukje uit de sebimoto kap geduwd)
 
Thanx! Op foto te zien heb jij gewoon complete kunststof kap er niet meer opzitten!?
Op mijn 2de foto zie je dat witte Honda stickertje- dit is ophoging achter accubak- deze zit dan ook nog om zijkant subframe... bij jou zie je daar gewoon je hitteschild/uitlaat dus helemaal géén kap meer erop!
Hierop zitten ook die driehoekjes vlgns mij (nie thuis op moment), was nie van plan deze door m'n zit te drukken met m'n 95kg... ;)
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hier nog een nette '07 CBR1000RR te koop?
Mijn vriendin heeft haar Daytona verkocht, dus nu zijn we met haast op zoek naar een tweede Blade :)

Half maart moeten ze al op transport voor een 4 daagse training op Alcarras *D
 
Marktplaats staat er 1 voor 4500 een 06-07 met 04-05 kappen.
Erg nette specificaties

Je ziet al aan de voorvork dat het een 06-07 is, je kan eventueel nog een foto van het framenummer vragen.
De tiende positie van het framenummer geeft aan welk bouwjaar het is (in dit geval dus 6 of 7)

http://link.marktplaats.nl/642642902
 
Laatst bewerkt:
Vanmorge nog 's wat gestoeid met kuip- heb net als bij Baartaap helft van zwarte kunststof weggezaagd tot aan begin accubak incl alles aan zijkant subframe met die opstaande driehoekjes, maar gaat nóg moeizaam/niet eromheen, dus ga zaterdag maar beetje eraan schuren/raspen om IETS meer plek te krijgen!
Zaterdag ook m'n Starlane laptimer & Starlane gear-indicator aansluiten... dan kuip voorboren/passend maken en volgende week spuitklaar maken!
Vanmiddag nog 2 dagen geboekt via MSH op Zolder- za.8/6 en za.13/7... ik had al 19/4 Mettet & 9/5 Zandvoort staan! :)
 
Ik moet de kap er ook wel een beetje van de achterkant af overheen schuiven, dat lukt ook niet??
dan inderdaad maar een beetje rommelen op de kap zelf tot je het voor elkaar krijgt.
 
Nou me Tailriser zit erop! :)
Zaterdag even een rondje industrie terrein rijden en voelen of de motor meer de bocht in wilt vallen al zal ik pas echt daadwerkelijk op het circuit deze conclusies kunnen trekken ben ik bang.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga mijn blade testen 12-4 op zandvoort:)! Ik dacht, ik begin maar vroeg. Hopelijk is het een beetje weer die dag.

Iemand anders al dagen geboekt voor de nabije toekomst??
 
Mwah nabije toekomst gewoon al wat daagjes op zolder:datums
16-5, 31-5, 6-6, 8-6, 4-7, 14-7, 2-8, 8-8,7-9,
En spa 21-6
en hopen op nurburgring gp strecke dat deze nog bij eybis geboekt kan worden is nog niet zeker.
en opzoek naar voor oktober een aanbieder voor mugello.
 
Vrij.19-04 Mettet, Dond.09-05 Zandvoort, Ma.20-05 Croix, Za.08-06 Zolder, Vrij.21-06 Mettet, Za.13-07 Zolder, Za.Zo.20/21-07 Ecuyers, Vrij.09-08 Spa Franco, Za.05-10 Zolder... :)
 
dit weekend ook maar weer met de motor begonnen
druppellader aansluiting geplaatst en vaste wielbussen proberen te plaatsen,voor geen probleem maar achter past voor geen meter( ten kate al gebeld en ze gaan het uit zoeken)
ben trouwens ook benieuwd welke vertanding de meeste rijden
en zou graag versnelling per bocht in assen willen weten(kom van een 2 cilinder af en rijd volgens mij versnelling te hoog in sommige bochten)
heb pas 2 dagen op assen met de blade gereden
zijn er hier ook wedstrijdrijders en zoja welke klasse
ga zelf enkele ow cup en sprint races rijden en misschien een zac dagje
 
Voila, net terug van Almeria. Mooi circuit met wat hoogteverschil en hierdoor ook wat 'blinde' bochten. 1 ronduit koude dag,halve dag regen in zondvloed vorm(tot daar de klimaatreputatie van de streek B| ) en 2.5 mooie lentedagen. Alle aanpassingen voor dit seizoen bevallen me uitstekend en die veringupdate was elke euro waard :Y . Ik ga er zeker nog terug. Goeie organisatie(focusedevents), groepsindeling met transpondertijden,relatief veel rijtijd(zijn eerder sessies van 15') maar over 4 dagen is dat niet zo erg ;) . Kortom: fijne ervaring!
Niet de grootste aktiefoto maar in het zonnetje rijden met besneeuwde bergen op de achtergrond heeft wel iets 8-)
25yyc0m.jpg

Ik heb ook problemen met die kont en als ik me niet vergis is het een CRC. Ik heb bij het klaarmaken voor het transport terug naar België zelfs haarscheurtjes in de verse lak getrokken -O- . Ook de JVP-kuipen(naar men mij zei dat ze even degelijk zijn als de Sebimoto) zijn nogal 'tight-fit'. Ik kan 1 snelsluiter niet plaatsen omdat de klinknagels tegen de overloop van de radiator zouden schuren.
Klein probleempje: mijn neutraallicht op de dash werkt niet meer en kan de motor niet meer starten zonder de koppeling. Voor dit feit meen ik me te herinneren dat dit wel ging(heb daar nooit bij stilgestaan omdat dit zo banaal lijkt). Ik denk dat de neutraalsensor stuk is. Als daar iemand hier een ander idee over heeft laat maar weten.
@paprilia: ik rij met -1/+1 en dat is voor mij goed. Ik rij pas voor de eerste keer Assen op 15/08 dus echt veel kan ik je niet helpen.
 
Laatst bewerkt:
Gister lekker daggie gesleuteld!
Ik heb m'n Starlane Athon gps laptimer aangesloten- gewoon via de groen/gele RPM-kabel van dashbord en werkt PERFECT! (Was bang dat nie zou gaan omdat omgebouwde 3volt naar 12volt is, maar geen probleem!) Beugeltje gemaakt op dat m8-gat aan voorkant kroonplaat... super!

Ik had ook nog Starlane gear-indicator liggen welke ik ook meteen op kabels dash heb afgetakt- inlezen ging ook soepel! (Shiftlights op athon & gear indi dus kannie misgaan! Haha)

3uur gespendeerd om die kont enigzins passend te krijgen... bahbah- tight fit is nogal understatement! Heel wat vannaf gedremeld, afgezaagd, accubak half weg enz... nu pastie enigzins! Zoek nu alleen nog 6 snelsluiters of van die zwarte rubber doppies met schroefdraad om top/onderkuip aanmekaar te maken! Tips?
Volgende week beginnen schuren en voor eind deze maand spuiten!

full

full
 
3uur gespendeerd om die kont enigzins passend te krijgen... bahbah- tight fit is nogal understatement! Heel wat vannaf gedremeld, afgezaagd, accubak half weg enz... nu pastie enigzins! Zoek nu alleen nog 6 snelsluiters of van die zwarte rubber doppies met schroefdraad om top/onderkuip aanmekaar te maken! Tips?
Volgende week beginnen schuren en voor eind deze maand spuiten!

9079ac0bfdabaf30b0f11836a78f6a0e

Jou achterkap ziet er wel weer anders uit als de mijne terwijl ik ook sebimoto heb, miss zit er onderling ook nog verschil in??

Ik heb alles zo gekocht dus dat scheelt maar de onderrand van de kap komt bij mij zo goed als niet tegen het subframe aan als ik m eroverheen schuif, gaat allemaal vrij soepel.

Een tip die ik kan geven nu je nog niet de kappen gespoten heb is om te zorgen dat alles zo makkelijk mogelijk eraf en erop geplaatst kan worden.
Dit komt je tijd/frustraties/lak ten goede in de toekomst als je regelmatig de kappen gaat de-/monteren

snel sluiters kun je hier vinden
fastener dzus | eBay
http://www.mlmparts.com/nl/lightech-snelsluiter.html

Zorg dat je de juiste lengte neemt ;)
 
Thanx voor linkjes!
Welke lengte heb jij om top/onderkuip aanmekaar vast te maken?
Ik was aant denken die uitvoering om te klemmen te nemen met lipje aan ipv schroef of imbus en dan 12mm of 14mm lengte... had op tekening gezien dat afstand voorste gat tot achterste gat klemmetje 9,3mm is- daarbij komt dus alleen nog dikte topkuip bij...

De kont gaat nu redelijk erop en zie geen mogelijkheid dit nog soepeler te kunnen maken dus doe 't hier maar mee.
De andere kont is óók Sebimoto wat ik heb maar ziet ook anders uit idd- heeft op achterste gedeelte ook 'n driehoekig patroontje erin, maar staat allebei juiste bj/type aan binnenkant
 
Laatst bewerkt:
Ik zal vanavond even opmeten hoelang mijn huidige zijn, je hoort van me.

Ik wil andere gaan kopen (langere) waar ik dan een rubber ring achter doe.
Ik moet tevens ook bij de gaten polysteren dit gaat geheid dikker worden maar omdat ik mijn huidige heb kan ik een beetje inschatten hoeveel langer ik nodig ga hebben :).

Plus dat mijn huidige snelsluiters nu met een schroevendraaier moeten, ik wil dit gewoon met de hand kunnen doen.

Tipjes:P
- Maak het pas voor je gaat spuiten
- Je kan ze beter te lang dan te kort kopen ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal :W

Tijd om me aan te melden hier... sinds korte tijd trotse bezitster van een Blade :)

Bedoeling is om 'm net zo te pimpen als die van BHRacing O-) Foto volgt later, nu erg druk met alles voor elkaar krijgen voor 'ie wordt ingekrat voor Alcarras de 16e. Kuipen liggen bij HZ Paint, hopelijk staat 'ie er 8 april met de eerste race mooi bij!
 
Terug
Bovenaan Onderaan