Racen op een CBR1000RR (SC57) 2004-2007

En hier een overkill aan foto's van hoe mijn Blade er nu uitziet:


GroteFoto-K86NGUHS.jpg

GroteFoto-VYSFTUEN.jpg

GroteFoto-VEFONIKY.jpg

GroteFoto-BOO8MENN.jpg

GroteFoto-7LPEWQKH.jpg

GroteFoto-WPYLKTG4.jpg

GroteFoto-E68CBB6B.jpg


Het bokje gaan we nog wat aan doen qua kleur ;) en de sponsorstickers moeten er nog op, krijg eind deze week de laatste binnen als het goed is :)
 
Ziet er strak uit!
Nu zorgen dat deze mooie kappen niet het asfalt gaan raken hé!


( Joey voelt de stres van kappen afmaken en spuiten nu de deadline begint te naderen toch wel toenemen :+ )
 
Dit weekend de motor helemaal bestickert, kappen gemonteerden alles afgemaakt! :)
Is echt SUPERVET geworden...
Staat er klaar voor om as. vrijdag naar Mettet te gaan! YEAH!
full

full

full
 
@Basia en Timblade: strak spuitwerk. :Y
@Timblade: tot vrijdag dan :) Ik rij in groep 3 mee, en jij?
Vandaag op Zolder een dagje gereden. Zonnig, nat, glibberig en helaas een paar stevige schuivers -O- .
Mijn schuur-en spuitwerk is ook eindelijk voorbij en ik ben er niet kwaad om.
Ter herkenning als we op een circuit eens ontmoeten.
2u6k48j.jpg
 
@Basia @Explosive... thanx! Jullie bikes ook héél mooi met al die kleuren! Mij toch net te veel werk met spuitbussie in garage! ;)

Mettet idd te gek! Vorig jaar ook 2x geweest (met m'n Goof), nu vuurdoop op de Blade! :)
@Explosive... leuk- zien we ons vrijdag! Wij dond.aaf om uur of 9 al daar met de race-caravan! Ik rij in niv.4 en m'n vriendin (cbr600) niv.2. Tot dan!
Ps; maat van me (grote Engelman op matzwart/goud R1 '04) was ook op Zolder gister! Doen nu ook tijdsmeting begreep ik? Hij 7de in "minder snel"
 
@Timblade: niet echt gelet op een matzwarte/goudn R1. Was vooral bezig met mezelf in lijn te krijgen met de blade. De soepelheid is wat verdwenen met de winter en mijn pak is kleiner geworden :+ (of ik wat 'breder')
Idd MSSZ doet nu aan tijdsmeting met de transponders. Vertrokken in 'Minder Snel' werd ik in de namiddag naar 'snel' geplaatst op basis van de tijden. Voor zover ik begreep nemen ze de laatste 13/15 van 'Snel' en de eerste 13/15 van 'minder snel' van de voormiddag die ze dan verplaatsen. Er hing idd ook een papiertje thv box 36 met rondetijden.
Ik kom pas vrijdagmorgen, Belg zijnde moet ik niet zo heel ver rijden.
Tot vrijdag ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn eerste circuitkilometers gemaakt op de blade. Jammer dat het nat was, maar zo heb ik gelijk voor het eerst op regenbanden gereden. Best leuk nog:)
full
 
Gisteren in Mettet eerste kilometers gemaakt met de 1000rr...
Hadden redelijk geluk met 't weer- buien gemeld, maar uiteindelijk eerste 4 sessies droog (maar koud) kunnen rijden!
2 sessies nodig gehad om beetje te wennen aan hoge zithouding tov. m'n oude circuit-Goof, maar uiteindelijk tevree over, wel snel last van slapende voet/been en veel misgeschakeld- vooral van 3-4...
met Ferry de vering nog beetje afgesteld- vooral voor wat meer ingaande demping gezet voor wat meer gevoel!
Ik ben nie verder gekomen dan 'n 1:20 maar doelstelling was ook motor te leren kennen, laptimer testen, rondjes maken en HEEL HOUDEN, snelheid komt later!
"Explosive" ook nog paar keer gesproken, leuk!
Nu aftellen naar 9mei (hemelvaart), dan naar Zandvoort! wie nog??
full

full
 
Laatst bewerkt:
9 mei is ook mijn deadline als me kappen af zijn, klinkt als een succesvol dagje wat je heb gehad :)
 
Idd: dagje circuit te mettet was leuk maar toch best koud!
@Timblade: fijn om iemand van hier 'live' te zien! Altijd leuk. Geen zandvoort voor mij echter: zit in mei grotendeels in het buitenland dus ik begin pas terug in juni.Ik ben ook niet verder geraakt dan wat 1'19" sessies maar dat was niet zo erg. Toch heel regelmatig kunnen rijden. 6-7 rondes binnen de 0.2". Jammer van die occasionele regen maar daar kunnen we alleen het beste van maken.
Het was trouwens de eerste keer met een Nederlandse organisatie en ik moet bekennen: heel relaxed, geen gedoe en weinig haantjes-gedrag op de baan. Met als resultaat relatief weinig crashes en je kon zonder problemen mensen inhalen/mooi ingehaald worden *O* .
Ik heb al anders geweten -O-
 
9 mei ga ik niet meer halen, denk dat me nieuwe deadline de 21ste is :+

Eind van de week zal ik een foto uploaden dan denk ik alles redelijk te hebben en hoeven alleen De laatste oneffenheden weg geplamuurd en geschuurd te worden.
Daarna me nieuwe snel sluiters monteren.
Daarna glad waterproof opschuren tot korrel 600
Dan spuiten :P

Dan weekendje winterberg toeren met de kwaak en bij terugkomst knallen })
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je Zandvoort nie gaat halen!
Ik vandaag weer alles klaar gemaakt voor donderdag- op cbr van m'n meissie de demper weer erop gezet- had ik door Anton van "Laser exhaust technology" 'n op maat gemaakte db-killer in laten maken (mooi werk btw!) en op mijn Blade de remblokken vervangen door setje Ferodo x-rac's en nieuwe PP rem/schakelsetje gemonteerd met omgekeerd schakelpatroon- nooit eerder gedaan, maar wil me dit gaan aanwennen- hopelijk nie TE VAAK mis... ghehe
full
 
Laatst bewerkt:
Mooi setje Tim!

Als je overigens het schakelen zo soepel mogelijk wil laten verlopen kan het nog wel eens schelen om de hoek tussen de schakelstang en het schakelpookje 90 graden te maken.

Hetzelfde geldt voor de hoek tussen de schakelhevel en schakelstang: ook 90 graden.

Of het met jouw setje mogelijk is weet ik echter niet als ik de foto zo zie...
 
Thanx! :P

Aan schakelhevel zittie zo haaks mogelijk- meer gaat nie, want is al maximale lengte schakelstang (originele want meegeleverde nóg korter), aan schakelpook zelfde en als nog hoger zet dan kom ik nie meer met tenen eraan! :)

Effe getest door buurt, maar doet 't goed, zou op baan dalijk tóch nie bevallen mss kijken voor nog iets langere schakelstang... heb er nog 2 van Valtermoto setjes, maar waren véél te lang helaas...
 
Laatst bewerkt:
Hemelvaartsdag 1ste keer op Zandvoort geweest... heerlijk weertje, met 10 friends gereden, supervette baan (als je eenmaal baan kent iig.....) in 4de ronde al vergrabbeld in Renault-bocht (3dubbel rechtse) en rechtdoor offroad geprobeerd in zandbak- helaas toen bijna stop omgekiept en wat lakschade rechterkuip... niks (af)gebroken of kapot dus kunnen doorrijden met 2kg kiezel in onderkuip... omgekeerd schakelen met nieuwe rem/schakel ging perfect! :)
full

full
 
Actie foto ziet er goed uit, gelukkig valt je schade mee, lekker blijven rijden zo en eind van het jaar weer strak maken denk?

Ik ga vanavond de tank, achter kap en voorspatbord spuiten :P en hoop donderdag de motor af te hebben.
Weet alleen nog niet of ik de 21 mei ga rijden, kom 's avonds 20 mei terug van 4 daagse motor vakantie en me hoofd staat er eerlijk gezegd niet echt naar op dit moment.

Heb al van voorgaande ervaringen geleerd dat ik dan ook beter niet kan gaan rijden. :+
Waarschijnlijk zal mijn eerste dag 10 juni worden.

Kan ik ook lekker op mijn gemak even de laatste punten op de i zetten en zonder gehaast en stres me dag rijden
 
Laatst bewerkt:
Mijn volgende is 8 juni Zolder, dan 21 juni Mettet, 13 juli Zolder, 20&21 juli Ecuyers, 9 aug Spa, 17 aug Mettet...
@Baardaap... jammer dat je bike nog nie af hebt, maar na motorvacantie zal geen suc6 zijn idd! ;)
Ik van de winter wel weer alles mooi maken ja- nie tussendoor (te strak schema voor dat soort fratsen!)
 
Mooi druk schema TimBlade! Ik denk alleen niet dat wij elkaar gaan tegen komen dit jaar. Misschien op Zolder nog.

Ik plan nog wat data op zandvoort, 8 en 17 juli Assen, zolder 3 juni en hoopte op Spa dit jaar, maar weet niet of het er nog in zit
 
Mooi druk schema TimBlade! Ik denk alleen niet dat wij elkaar gaan tegen komen dit jaar. Misschien op Zolder nog.

Ik plan nog wat data op zandvoort, 8 en 17 juli Assen, zolder 3 juni en hoopte op Spa dit jaar, maar weet niet of het er nog in zit

Ik ben 8 en 9 juli op Assen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan