Paasritje GSXFtopic

Paasritje komt mij het beste uit op:

  • Zaterdag 7 april

    Stemmen: 1 14,3%
  • Zondag 8 april (eerste paasdag)

    Stemmen: 3 42,9%
  • Maandag 9 april (tweede paasdag)

    Stemmen: 1 14,3%
  • Mij allemaal best!

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Sinds gisteren zit ik met een rugblessure, maar neem aan dat ik er 1 april weer gewoon boven op ben!
Mocht ik voor die tijd deze route nog niet voorgereden hebben ga ik terugvallen op een eerder gereden route:
KLIK HIER
Helaas hebben we deze prachtige, zelfgemaakte route door het mooiste deel van brabant destijds met zeer weinig mensen gereden.
Dus houdt deze even als backup, mits flux en stefan tegen zijn! (de enigen die deze meegereden hebben)
Ditkeer wel zonder BBQ ;)
 
Kunne we deze tijd en plaats aanhouden?

:] verzamelen 11 uur, vertrek half 12! Bij de Mac donalds te roosendaal. :]

adresgegevens:
Takspui 2
4706 CM ROOSENDAAL

A58, afrit 23 Roosendaal-Oost
 
Sinds gisteren zit ik met een rugblessure, maar neem aan dat ik er 1 april weer gewoon boven op ben!
Mocht ik voor die tijd deze route nog niet voorgereden hebben ga ik terugvallen op een eerder gereden route:
KLIK HIER
Helaas hebben we deze prachtige, zelfgemaakte route door het mooiste deel van brabant destijds met zeer weinig mensen gereden.
Dus houdt deze even als backup, mits flux en stefan tegen zijn! (de enigen die deze meegereden hebben)
Ditkeer wel zonder BBQ ;)

B| , das balen dat je met je rug zit, heb je der veel last van?
 
Kunne we deze tijd en plaats aanhouden?

:] verzamelen 11 uur, vertrek half 12! Bij de Mac donalds te roosendaal. :]

adresgegevens:
Takspui 2
4706 CM ROOSENDAAL

A58, afrit 23 Roosendaal-Oost

als de route die ik in eerste instantie in gedachten had me meer tegenvalt dan ik dacht wel idd! maar laat dat weten zodra ik hem weer gereden heb
 
Sinds gisteren zit ik met een rugblessure, maar neem aan dat ik er 1 april weer gewoon boven op ben!
Mocht ik voor die tijd deze route nog niet voorgereden hebben ga ik terugvallen op een eerder gereden route:
KLIK HIER
Helaas hebben we deze prachtige, zelfgemaakte route door het mooiste deel van brabant destijds met zeer weinig mensen gereden.
Dus houdt deze even als backup, mits flux en stefan tegen zijn! (de enigen die deze meegereden hebben)
Ditkeer wel zonder BBQ ;)

ben niet tegen deze route als backup hoor, heb me goed vermaakt toen. :)
wel jammer dat er geen bbq is dit keer.. of is dat ene 1 april grap en ga je alsnog de bbq aansteken 1 april :9
 
ben niet tegen deze route als backup hoor, heb me goed vermaakt toen. :)
wel jammer dat er geen bbq is dit keer.. of is dat ene 1 april grap en ga je alsnog de bbq aansteken 1 april :9

wil gerust de bbq aansteken na de rit, maar dan wordt dat wel in een bbq restaurantje gedaan ;)
Vertilt op het werk. Met wat pijnstillers en rustig aan werken overdag red ik het wel, maar paar uur motorrijden zal killing zijn vrees ik

enneuh sterkte met je rug gozer.
altijd kut als je zelf wel wil maar je lichaam niet mee werkt B|

al dik een jaar aan opeenvolgende blessures sinds operatie aan arm en niet meer sporten.

stoppen met sporten dus ongezond, gewoon nooit aan beginnen dus :P
 
wil gerust de bbq aansteken na de rit, maar dan wordt dat wel in een bbq restaurantje gedaan ;)al dik een jaar aan opeenvolgende blessures sinds operatie aan arm en niet meer sporten.

stoppen met sporten dus ongezond, gewoon nooit aan beginnen dus :P

stoppen met sporten...
NEVER!
dan vind het vrouwtje me niet meer leuk zonder wasbordje :P

en eventueel zin (bij genoeg animo) om wat te informeren voor een bbq restaurant?
 
Ik ben altijd wel te porren,voor een goei stukske vlees.
Meestal heb ik geen honger meer na het rijden,maar het is is te vroeg voor die lekker vliegjes
motorrijder_en_vliegangst.jpg
 
Laatst bewerkt:
stoppen met sporten...
NEVER!
dan vind het vrouwtje me niet meer leuk zonder wasbordje :P

en eventueel zin (bij genoeg animo) om wat te informeren voor een bbq restaurant?
ja hoor, weet er hier eentje te vinden, ken er alleen geen motor voor kwijt.
Wil ditkeer een rit organiseren waarbij ieder zn motorfiets behoudt, dus ga wel opzoek naar een alternatief
 
ik ben voor vleesch, maar een tafeltje naast mijn fiets is wel aan te raden :p

Ik sport al 15 jaar niet meer en ik merk weinig verschil. Veel motorrijden houdt je slank
 
Joeri trouwens ook weer van de partij.
(kawa z100 eifelrit afgelopen jaar)

Ook heb ik gezocht voor een evt vreetbunker en heb evt iets net over de grens hier 5 minuten vandaan (Belgie) waar je van alles en nog wat kan eten voor een schijnbaar redelijke prijs

http://www.restaurantcoenraads.be/

en anders is erhier nog een kookpunt waar je in de vorm van een lopend buffet van alles en nog wat kan eten voor ik meen 27 euro (excl drinken)

In beide gevallen zal er wel gereserveerd moeten worden, dus een ongeveer aantal geintreseerde eters zou handig zijn.
 
Joeri trouwens ook weer van de partij.
(kawa z100 eifelrit afgelopen jaar)

Ook heb ik gezocht voor een evt vreetbunker en heb evt iets net over de grens hier 5 minuten vandaan (Belgie) waar je van alles en nog wat kan eten voor een schijnbaar redelijke prijs

http://www.restaurantcoenraads.be/

en anders is erhier nog een kookpunt waar je in de vorm van een lopend buffet van alles en nog wat kan eten voor ik meen 27 euro (excl drinken)

In beide gevallen zal er wel gereserveerd moeten worden, dus een ongeveer aantal geintreseerde eters zou handig zijn.

ik vind alles best zolang er maar VLEES is :P
 
Joeri trouwens ook weer van de partij.
(kawa z100 eifelrit afgelopen jaar)

Ook heb ik gezocht voor een evt vreetbunker en heb evt iets net over de grens hier 5 minuten vandaan (Belgie) waar je van alles en nog wat kan eten voor een schijnbaar redelijke prijs

http://www.restaurantcoenraads.be/

en anders is erhier nog een kookpunt waar je in de vorm van een lopend buffet van alles en nog wat kan eten voor ik meen 27 euro (excl drinken)

In beide gevallen zal er wel gereserveerd moeten worden, dus een ongeveer aantal geintreseerde eters zou handig zijn.

Met zijn huurmotor _O-
 
om alvast ind e stemming te komen:

geluidskwaliteit gaat er wel steeds op vooruit

Vandaag weer met mijn zus gereden, maar het ging zo traag dat ze haar motor er maar bij neerlegde. Gelukkig bovenop de eerdere deuken dus niets aan de hand.

Moet nog wel wat uurtjes maken voordat ik de eifel overleef zonder een houten reet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan