Paasritje GSXFtopic

Paasritje komt mij het beste uit op:

  • Zaterdag 7 april

    Stemmen: 1 14,3%
  • Zondag 8 april (eerste paasdag)

    Stemmen: 3 42,9%
  • Maandag 9 april (tweede paasdag)

    Stemmen: 1 14,3%
  • Mij allemaal best!

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Zowiezo wel makkelijk met zo een grote groep dat meer mensen de route hebben,
Verders komen jullie er onderling wel aan uit.
Voorzichtig gezegt gaat het steeds beter met mn rug dus hoop niet komend weekend maar de week daarop de routes te gaan voorrijden.
 
Voor als nog ben ik er ook bij! Moet alleen even zorgen dat mijn remmen het gaan doen. Nieuwe rempomp is als het goed is onderweg :+
 
ben weer ff aanwezig.. nu vanaf mn ouders.. zelf nog geen internet thuis.. maar als ik al met de rit mee ga, zal ik niet mee eten..
 
een hele stap idd.. ben nu 25 en ben al te vaak verhuisd.. van klundert naar noordschans naar tonnekreek naar klundert naar klundert.. hopelijk heb ik mn plekje gevonden :P
 
kan niet zeggen dat je niks van de grote steden hier hebt gezien :+
Voor mij wordt het ook spannend nu. voor woensdag moet ik bankakkoord hebben en nog niks gehoord.

vandaag in ieder geval een klein stukje gereden om te zien hoe het gaat met mn rug. tot nu toe ging dat wel redelijk. kan hopelijk dus alleen maar beter gaan. waarschijnlijk volgende week zondag de route testrijden.. nog geinteresseerden?
 
Jongens... Marian kan definitief niet mee.
Wat betreft mezelf, ligt er even aan wat het verzamelpunt is en hoe laat. Al bekend? Heb namelijk een weekendje met de familie maar ik kan op zondag ochtend wel weg, dus zou moeten kunnen. Eten vind ik op zich een goed idee maar moet ik even kijken. Ik hoor dus graag het vertekpunt en de vertrek tijd!
 
Jongens... Marian kan definitief niet mee.
Wat betreft mezelf, ligt er even aan wat het verzamelpunt is en hoe laat. Al bekend? Heb namelijk een weekendje met de familie maar ik kan op zondag ochtend wel weg, dus zou moeten kunnen. Eten vind ik op zich een goed idee maar moet ik even kijken. Ik hoor dus graag het vertekpunt en de vertrek tijd!

Heb vandaag toevallig een stuk van de eerste route gereden met de auto en moet zeggen dat er wat slechte stukken tussenzaten. met name wat dijkweggetjes begin van de route
Wordt dus route twee maar het kan zijn dat ik hem nog aanpas,
maar startpunt wordt dan bij deze zowiezo:

mac donalds in roosendaal

stel voor 11 uur verzamelen, zijn we rond een uur of 5 half 6 terug voor een hapje eten
(degene die willen dan)
 
Terug
Bovenaan Onderaan