Paasritje GSXFtopic

Paasritje komt mij het beste uit op:

  • Zaterdag 7 april

    Stemmen: 1 14,3%
  • Zondag 8 april (eerste paasdag)

    Stemmen: 3 42,9%
  • Maandag 9 april (tweede paasdag)

    Stemmen: 1 14,3%
  • Mij allemaal best!

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
STARTPUNT AANGEPAST(startpunt stond niet goed ingesteld. waypoints en route exact hetzelfde gebleven!

full






full


edit 3: volgens mij kan je ze zo met rechtermuisknop en dan opslaan als downloaden
(vierkantje met raar tekentje hierboven)
 
Laatst bewerkt:
Haha snap ik. Hij was altijd helemaal goed totdat ik hem wou wijzigen vanavond.
Ben niet bepaald een held met garmins :+
maar geloof dat de laatst geposte de correcte is!waypoint
Van het
Startpunt begint met cijfers ipv zwingelspaandijk
route heet bij mij 2256 t/m 2256

excuses allemaal!
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog meer mensen die vanuit deze hoek gaan of wordt het voor mij 150 km alleen over de snelweg rijden?
Ben van plan om rond 9 uur vanuit Arnhem te vertrekken.
 
Sorry heren en dames..

Met de verbouwing gaat het nu goed.. maar met mn handen minder.. en dan nog het feit dat we gisteren de caburateurs van de motor hebben gehaald om schoon te maken, het gaat niet lukken om voor zondag de motor weer op orde te hebben..

Dus heel kort, ik meld me af voor zondag :(
 
Paard? Alvast gekocht voor het kerstdiner?

Nee tegen die tijd schiet ik wel een flappie edit: paashaas O-)

Ik heb de GSX-F gewoon in de gang gestald staan, ruimte genoeg, maar zolang ik nog geen helling heb moet ik hem over die drempel duwen zonder dat ie omvalt.
 
Laatst bewerkt:
ah op die manier. Je weet dat als je op het knopje aan de rechterkant drukt de motor start. Als je dan aan het handvat draait gaat de motor vanzelf vooruit. Maakt misschien een hoop herrie maar is makkelijker als duwen.
 
ah op die manier. Je weet dat als je op het knopje aan de rechterkant drukt de motor start. Als je dan aan het handvat draait gaat de motor vanzelf vooruit. Maakt misschien een hoop herrie maar is makkelijker als duwen.

Pas hiermee echt op, de koppeling iets te snel los of net te veel gas en ze vliegen, youtube staat er vol van
 
jup hij kan gekke dingen doen:)

ik heb zojuist wat aanpassingen gedaan aan mn gsx650f. even wat uitlaat isolatieband om te voorkomen dat ik smeltplekken krijg in mn broek. het ook meteen het lek in mn uitlaat gevonden.. ach ja.. lekker laten zitten.. het zorgt voor leuke soundeffects
 
Sorry heren en dames..

Met de verbouwing gaat het nu goed.. maar met mn handen minder.. en dan nog het feit dat we gisteren de caburateurs van de motor hebben gehaald om schoon te maken, het gaat niet lukken om voor zondag de motor weer op orde te hebben..

Dus heel kort, ik meld me af voor zondag :(

zonde! succes met verhuizen en gezondheid!
 
Terug
Bovenaan Onderaan