Honda VFR/RVF 400 Topic Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel van die petjes heb jij, Chris? _O-

Draag mijne met enige regelmaat, want hij is tof en zit ook nog fijn O-)
 
Inderdaad jongens en meissies, de beide dames hadden nog nooit eerder zo een beurt gehad en nou was dit nog maar het ''voorspel'' kun je nagaan wanneer Roel aan het echte werk begint dat beloofd !
Nu begrijp ik ook dat de lady in blue niet verder kwam dan een kleine 200 op de teller, de achterrem welke bleef aanlopen, binnenkort ff uittesten. Het was heel gezellig bij Roel en ik heb werkelijk lopen watertanden van al dat fraais in en rondom huize Roel. Ook een heel stuk wijzer geworden van alle uitleg van de master himself en wat betreft de IOM petjes ik ben er nu doorheen maar zal er mei/juni wel weer een aantal meebrengen. Al met al een zeer vermoeiende dag (met aanhanger nog wegbrengen/auto van vriendin verplaatsen welke ergens fout geparkeerd stond (mevrouw zit zelf in Thuringer Wald (BRD) toch een 700 km gemaakt vandaag, ben net thuis maaaaaaaaaaar zeker de moeite waard gezien al het moois de twee tevreden dames NC 30 en de uitleg van Roel.
Nu een lekkere the Balvenie (single malt) en dan ff zappen en slapen bye guys (and girls).
 
Chris, het was die 700km dus meer dan waard, nietwaar? :) Mijn laatste bezoekje was iets minder ver qua totale afstand, maar toch nog een respectabele 570 kms.

Je beide dametjes zijn lekker goed onderhanden genomen zo te lezen/zien. Nu lekker genieten tot de volgende beurtjes. Roel levert knap werk af. Niets op aan te merken.

Enneuh, Wilbers vering....hmmmm, ik heb mogelijk ook een setje nodig voor 1 van me RVFjes. :)
 
Ik rij gewoonlijk via Rdam en dan klok ik ruim 550km. Kippestukkie :) Roel BV is de enige toko die ik ken die 100% klanttevredenheid heeft... houden zo :)

Jongeman: 1 set rubbertjes=4 rubbertjes. Als dat niet veilig is...... *D

Chris was er om 9 uur en om half vijf waren beide motoren klaar.
Tussendoor eten en drinken.
Hij moet ruim 3 uur rijden :(

Alleen dat gejongeman is jammer.... ik ben verdorie al 16 geweest!!!!!!!!! B|
 
Laatst bewerkt:
Ik rij gewoonlijk via Rdam en dan klok ik ruim 550km. Kippestukkie :) Roel BV is de enige toko die ik ken die 100% klanttevredenheid heeft... houden zo :)Alleen dat gejongeman is jammer.... ik ben verdorie al 16 geweest!!!!!!!!! B|

Nu iedereen je hier op mijn motor ziet zitten tijdens een race op Assen, begrijpen ze dat
"gejongeman" wel. Heb je je (brommer) rijbewijs inmiddels gehaald? })

full
 
Laatst bewerkt:
Chris, het was die 700km dus meer dan waard, nietwaar? :) Mijn laatste bezoekje was iets minder ver qua totale afstand, maar toch nog een respectabele 570 kms.

Je beide dametjes zijn lekker goed onderhanden genomen zo te lezen/zien. Nu lekker genieten tot de volgende beurtjes. Roel levert knap werk af. Niets op aan te merken.

Enneuh, Wilbers vering....hmmmm, ik heb mogelijk ook een setje nodig voor 1 van me RVFjes. :)
zeker weten en een oud spreekwoord zegt: EEN VAKMAN HERKENT MEN AAN ZIJN GEREEDSCHAP, dat is bij Roel zeker het geval. Aangezien Roel mijn voorvering ook eens heeft afgesteld (ikzelf heb er de ballen verstand van) ga ik hem eens uittesten, stilstaand voelde het in ieder geval al veel beter aan.
 
Ennnn hij is weer thuis! Volgend jaar ga ik mijn linkerhand trainen in de winter, poeh, weer even wennen die koppeling. Startte perfect, motor had minder tijd nodig om te wennen dan ik. Hoewel ik na het tanken en warmrijden toch weer moest lachen toen ik besefte hoeveel auto's denken dat ze je eruit gaan rijden _O- :W Ook dat was ik een beetje vergeten. Ik heb een grooooote glimlach op mijn gezicht *D

20120318_135819.jpg
 
Ennnn hij is weer thuis! Volgend jaar ga ik mijn linkerhand trainen in de winter, poeh, weer even wennen die koppeling. Startte perfect, motor had minder tijd nodig om te wennen dan ik. Hoewel ik na het tanken en warmrijden toch weer moest lachen toen ik besefte hoeveel auto's denken dat ze je eruit gaan rijden _O- :W Ook dat was ik een beetje vergeten. Ik heb een grooooote glimlach op mijn gezicht *D

[afbeelding]

*O*

Zelden een motor zo soepel zien starten na een half jaar stilgestaan te hebben *D
 
Ik stond ook echt met mijn mond wijd open toen mijn RS na 4 maanden stalling met 1,5 slag gewoon startte :P
 
Ennnn hij is weer thuis! Volgend jaar ga ik mijn linkerhand trainen in de winter, poeh, weer even wennen die koppeling. Startte perfect, motor had minder tijd nodig om te wennen dan ik. Hoewel ik na het tanken en warmrijden toch weer moest lachen toen ik besefte hoeveel auto's denken dat ze je eruit gaan rijden _O- :W Ook dat was ik een beetje vergeten. Ik heb een grooooote glimlach op mijn gezicht *D

[afbeelding]

Hij staat erweer mooi gepoetst bij. Fijne en veilige km. het komende seizoen.
 
full


Gisteren mijn nieuwe aanwinst opgehaald met nando, die zo vriendelijk was een auto met aanhanger te regelen en zijn kostbare tijd wilde opofferen in ruil voor een ritje binnenkort.
Nogmaals bedankt nando!

Zelfs de vrouw kunnen overtuigen van het feit dat deze er wel echt bij moest!
Het is helaas een beetje vreemd gaan, maar ook Suzuki heeft mooie dingen gemaakt.

Naar mijn weten is dit de laatste nieuwe tweetakt die is ontwikkeld voor de openbare weg.
Het is een Suzuki rgv 250 vj23 met kit onderdelen. Bouwjaar is 1996 of 1997.
Aprilia heeft later nog de rs250 gebouwd, maar deze was gebasseerd op de oudere rgv 250 de vj22.

De vj23 heeft een andere motor, een 70 graden blok en de oudere vj22 een 90 graden blok.
Oja en hij gaat als de brandweer :)
 
O ja de Sp1 moet nu wel echt de deur uit!
Iemand interesse in een dikke tweepitter?
Roel je hebt vast nog plek :)
 
O ja de Sp1 moet nu wel echt de deur uit!
Iemand interesse in een dikke tweepitter?
Roel je hebt vast nog plek :)

Kom maar brengen. (wel even bellen vantevoren)

Ik had het dus wel goed geraden he, een poosje terug!!!

En natuurlijk gefeliciteerd met je mooie aanwinst. :9~
 
Laatst bewerkt:
Vreemdgaan, maar lijkt me wel een leuke manier van vreemdgaan! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!! SP1 staat op mijn lijst, maar het is gewoon geen optie, won ik de loterij maar...
 
Vreemdgaan, maar lijkt me wel een leuke manier van vreemdgaan! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!! SP1 staat op mijn lijst, maar het is gewoon geen optie, won ik de loterij maar...

Dat probleem kennen we allemaal denk ik :P Zullen we een VFR/RVF-topic-pooltje doen? Als 10 mensen meedoen hebben we elke maand een straatje staatsloten.... ;)
 
Dat probleem kennen we allemaal denk ik :P Zullen we een VFR/RVF-topic-pooltje doen? Als 10 mensen meedoen hebben we elke maand een straatje staatsloten.... ;)

Ach, ik klaag niet, voorlopig heb ik een geweldige vfr800 staan (hoewel de hoes wel enigszins riekt naar kattenpis B| ).
 
Vreemdgaan, maar lijkt me wel een leuke manier van vreemdgaan! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!! SP1 staat op mijn lijst, maar het is gewoon geen optie, won ik de loterij maar...

Mij hoor je ook niet klagen :9~
Toen ik 18 was wilde ik ooit een SP1 kunnen kopen en zie nu...
Was echt mijn droommotor, maar tijden veranderen en als je dan iets anders moois ziet.
Roel kan ook nooit kiezen en we kennen het resultaat ;)

Zo duur is zo'n SP1 niet meer hoor!
 
Ik heb even een vraagje waar iemand me hopelijk mee kan helpen.

Ik zoek een paddockstand voor een NC30. Nu denk ik zelf aan eentje voor de achterzijde. Ik gebruik hem alleen om wat licht onderhoud te doen en in de winter in de stalling te zetten.

Mijn vraag is: is zo'n ding geschikt om de motor de winter in te laten staan en heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk/type paddockstand?

Alvast dank voor de hulp!
 
[afbeelding]

Gisteren mijn nieuwe aanwinst opgehaald met nando, die zo vriendelijk was een auto met aanhanger te regelen en zijn kostbare tijd wilde opofferen in ruil voor een ritje binnenkort.
Nogmaals bedankt nando!

Zelfs de vrouw kunnen overtuigen van het feit dat deze er wel echt bij moest!
Het is helaas een beetje vreemd gaan, maar ook Suzuki heeft mooie dingen gemaakt.

Naar mijn weten is dit de laatste nieuwe tweetakt die is ontwikkeld voor de openbare weg.
Het is een Suzuki rgv 250 vj23 met kit onderdelen. Bouwjaar is 1996 of 1997.
Aprilia heeft later nog de rs250 gebouwd, maar deze was gebasseerd op de oudere rgv 250 de vj22.

De vj23 heeft een andere motor, een 70 graden blok en de oudere vj22 een 90 graden blok.
Oja en hij gaat als de brandweer :)
70 echte Pk'tjes :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan