MF Gooi en Vechtstreek deel * 116 * Het is altijd lente....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag, ook weer gevonden :W

Vandaag wat Ikea kasten in elkaar staan schroeven bij mn zus en zwager, blijft leuk als iemand niets van het systeem snapt bezig te zien ermee :') verder veel met mn neefje op mn arm rond gelopen, hij begint nu al lui te worden, doet ie goed :P

Was prachtig ritjes weer vandaag :] Veel motoren gezien en gehoord weer!

Nog even rustig aan doen Jan, kan je daarna los ;)

Crash :X -O-
Puppies *O* Schattig!
 
full





'(
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu ff te kijken naar dat boksen, maar een beetje vreemd intro, dat geduw en getrek tijdens een presentatie. :?
Die fransoos zou mij trouwens erg verbazen als hij de 4e ronde haalt.
 
Ik zit nu ff te kijken naar dat boksen, maar een beetje vreemd intro, dat geduw en getrek tijdens een presentatie. :?
Die fransoos zou mij trouwens erg verbazen als hij de 4e ronde haalt.
intro was van vorig gevecht dat was zijn broer.
 
Hoi... :W

Vandaag heerlijk gereden. Wel 4e en laatste geworden met 98 strafpunten, maar stond maar 23 puntjes van m'n broer af. Dat was eerder meestal rond de helft van mijn punten. Kon het ook goed volhouden. Heel tevreden!! :Y

Robin, hedde gij mij probere te belle, of wa??
 
boksen word niks die fransman is een opgewarmd lijk vrees ik
Zou geen probleem mogen zijn, maar hij lijkt wel vol zelfvertrouwen.


Net idd dat hele gedoe weer gezien. Gelukkig is ie geschorst. Moeten ze zo houden :(
 
Iemand hier wel eens blinde darm ontsteking gehad?? Kan dat een paar dagen van te voren 'rustig' beginnen of is het er ineens?? Vriendin zit hier te kronkelen op de bank en ik begin me een beetje zorgen te maken! :/
 
volgens mij komt dat ineens op. ff googlen en dan snel naar het ziekenhuis?
 
Iemand hier wel eens blinde darm ontsteking gehad?? Kan dat een paar dagen van te voren 'rustig' beginnen of is het er ineens?? Vriendin zit hier te kronkelen op de bank en ik begin me een beetje zorgen te maken! :/

Niks niet wachten :N
Hoppa auto in en ziekenhuis.

Spreek uit ervaring met mijn galblaas :X
Beter een keer te vroeg/ te veel oid naar het ziekenhuis.

Zal vast allemaal wel goed komen.
Maar pijn is nie fijn en (te) lang doorlopen is helemaal niet slim nie.

Sterkte ermee...

EDIT: Of heeft ze mijn nieuwe ondertitel gelezen :? :+
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier wel eens blinde darm ontsteking gehad?? Kan dat een paar dagen van te voren 'rustig' beginnen of is het er ineens?? Vriendin zit hier te kronkelen op de bank en ik begin me een beetje zorgen te maken! :/
Eerste hulp is er goed voor. Ff laten checken, dan slaap je ook rustiger.
 
Tis er al sinds donderdag, maar wordt steeds erger. Zitten nu op te passen bij iemand, misschien daarna maar ff langs de EHBO! :Y
 
Tis er al sinds donderdag, maar wordt steeds erger. Zitten nu op te passen bij iemand, misschien daarna maar ff langs de EHBO! :Y
Oeh, lastig. Anders gewoon 1-1-2 bellen; dan komt de ambu voorrijden ;)
1-1-2 pas bellen wanneer ze niet meer kan lopen van de pijn..

@Boxen: Die Klitschko, euhhhhh heeft ie een NL prijs gewonnen, die achter hem omhoog gehouden werd?! :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan