MF Gooi en Vechtstreek deel * 116 * Het is altijd lente....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu ook besloten mijzelf even wat werk te besparen :X Ik ga de ledjes niet aansluiten maar de knipperlichten weer stevig monteren en iets inkorten zodat ze direct naast het kenteken uitkomen :) (Als ik mijn fiets toch niet kwijt kan dan, heb ik er in ieder geval geen last van als de bagage er op zit :+ )
 
Ik heb nu ook besloten mijzelf even wat werk te besparen :X Ik ga de ledjes niet aansluiten maar de knipperlichten weer stevig monteren en iets inkorten zodat ze direct naast het kenteken uitkomen :) (Als ik mijn fiets toch niet kwijt kan dan, heb ik er in ieder geval geen last van als de bagage er op zit :+ )

Dennis heb je al kennis gemaakt met Ilja?
 
_O-


Tim, welkom *D



Vandaag de eerste dag van 8 weken stage bij een advocatenkantoor :) Eigen kantoortje en gelijk druk aan t werk gezet :P Eerste indruk is goed, kom de dag goed door en de sfeer is prima *D
Goed man :Y

Zal wel wat minder bier drinken worden aan het eind van de maand? Veel plezier/succes!
Dennis heb je al kennis gemaakt met Ilja?
Hij kan je anders nog wel ff helpen als je je navigatie vast moet maken :+

Knap opgemerkt! Dat heet edit/wijzig je bericht. Meestal standaard functionaliteit op een forum :Y


:+
Ja het schijnt dat mensen dat niet zomaar doen nee.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de eerste dag van 8 weken stage bij een advocatenkantoor :) Eigen kantoortje en gelijk druk aan t werk gezet :P Eerste indruk is goed, kom de dag goed door en de sfeer is prima *D

Eindelijk werken met die luie donder van je! })

Leuk en veel succes daar! ;)
 
Netjes een nieuwer bandje DD.

Mooi dat je stage begonnen is poikie... strak in pak nu ook ?

Tim, welkom in 't Gooi topic.
 
Vandaag de eerste dag van 8 weken stage bij een advocatenkantoor :) Eigen kantoortje en gelijk druk aan t werk gezet :P Eerste indruk is goed, kom de dag goed door en de sfeer is prima *D
Gaaf man!




@ Broeders: :')
 
lol nou nee, maar mijn navigatie zit al heel lang stevig vast op de FZR :+

En ik was van plan mijn achterste kuipdelen te herstellen met een klein uitloopje voor de led knipperlichten, dit zal mij veel meer tijd kosten om een mooi malletje te maken dan de knipperlichten weer netjes te bevestigen :)

Van het weekend alle kuipdelen weer lekker gebroken wit spuiten :+
 
418215_3413849555887_1559506258_33041128_638449605_n.jpg


Waarheid! _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan