MF Gooi en Vechtstreek deel * 116 * Het is altijd lente....

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap niet dat ie jongen voor de titel mag boksen zijn genoeg betere te vinden..
 
Pfff, je zal maar voor veel geld een kaartje hebben gekocht. _O-
2x naar de amsterdam arena gegaan om bob sapp te kijken 1 x tegen ernesto hoost en 2e keer tegen peter aarts .
tegen hoost kwam ie niet opdagen en tegen aarts ging ie in 1 min liggen terwijl die niet geraakt was ik werd helemaal gek.....
ik was niet de enige trouwens
 
Lijkt mij een goed moment om 's te gaan inzien dat een verliezer GEEN geld hoort te krijgen.
Deze flapdrollen verdienen serieus geld :(


Geen idee hoeveel precies, maar ik denk dat ik ervoor in de ring stap en ervoor ga ook :')
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik er voor in de ring stap en vrolijk lachend tot pulp geslagen zal worden, maar dat het me dat wel waard is aan het eind van de maand. :+
 
Ik denk dat ik er voor in de ring stap en vrolijk lachend tot pulp geslagen zal worden, maar dat het me dat wel waard is aan het eind van de maand. :+
_O-



Dat bedoel ik ook ;)
Miss proberen één tikkie uit te delen. Dan 2 hoeken pakken en liggen :')
 
Present! :W

@ Puppies, lliiiieeffff! *O* *O* :j

@ Bartje, naar de eerste hulp hoor. Zit hier iemand naast me die heeft 1.5 week met een blindedarmontsteking rondgelopen, nou daar wordt je niet blij van, dat kan ik je wel vertellen... Sterkte!
 
Lijkt mij een goed moment om 's te gaan inzien dat een verliezer GEEN geld hoort te krijgen.
Deze flapdrollen verdienen serieus geld :(


Geen idee hoeveel precies, maar ik denk dat ik ervoor in de ring stap en ervoor ga ook :')
gaat om miljoenen voor klitcko en de ander voor een paar tonnetjes.
maar voor je tegen klitcko mag moet je er al een stuk of 20 ko slaan dat is het probleem anders had ik ook wel effe gewild *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan