MF Gooi en Vechtstreek deel * 116 * Het is altijd lente....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga maar eens slapen, morgen maar hard werken aan mijn motor, des te sneller de kuipen netjes zijn, des te beter hij te verkopen is. Ook al zal dit een spotprijs worden moet ie wel verkocht worden voor eind april dan :X race tegen de klok, spannend!
Als dit lukt...

Hoop morgen de achterkant af te kunnen krijgen in polyester + nieuwe knipperlichten :) , grondverf komt vrijdag pas binnen :/
 
:W

ook hier present!
Hoop dat t ritje leuk was :Y

Puppierzzzzz! *O* *O* *O*

@ Jan; sterkte!

@ B2,5; hup naar de EHBO B| doe eens verstandig :j
 
en aangezien ik van eenieder van jullie een goede hulpverlener wil maken;

de beste reanimatie lessen die ik je kan bieden; dus goed opletten :Y




*D
 
vandaag motortripje geplant. Helemaal naar vehikel
 
Smoggus!

Hoe is het met de pijn gegaan Bartje?
Klinkt niet best... -O-


Hier al weer even wakker, gegeten en alles up and running.
Straks maar weer de tassen pakken voor vanavond.
En binnen twee uur komt mijn nicht langs.
We hebben het een en ander voor te bereiden.

Woensdag wordt onze lieve oma begraven. Ze is 99 geworden en we zullen haar missen.
We hebben samen onze hele jeugd elk jaar een week bij haar gelogeerd.
Daarom hebben mijn nicht en ik denk ik een beresterke band. :Y
 
Laatst bewerkt:
Smoggus!

Hoe is het met de pijn gegaan Bartje?
Klinkt niet best... -O-


Hier al weer even wakker, gegeten en alles up and running.
Straks maar weer de tassen pakken voor vanavond.
En binnen twee uur komt mijn nicht langs.
We hebben het een en ander voor te bereiden.

Woensdag wordt onze lieve oma begraven. Ze is 99 geworden en we zullen haar missen.
We hebben samen onze hele jeugd elk jaar een week bij haar gelogeerd.
Daarom hebben mijn nicht en ik denk ik een beresterke band. :Y



Ieuw, sterkte!! -O- :j


Bartje: hoestie nou? :/

Zot: Hef fun! *D
 
Laatst bewerkt:
Mornin :Z :W

Girl, heel veel sterkte komende week.

Bartje, hoe is het afgelopen??

Lankho..je blijft me verbazen :') _O-

DF, door klussen dan!!

Ro, plezier vandaag :]
 
Mogguh.
mornincoffee.gif
 
Ben benieuwd hoe het in huize Bartje is. Hopelijk alles onder controle.

Girl, succes en sterkte van de week. Oude tijden herbeleven met je nichtje is dan wel weer leuk, al is de aanleiding triest. 99 is wel weer een leeftijd die wij maar moeten zien te halen.
 
Ben benieuwd hoe het in huize Bartje is. Hopelijk alles onder controle.

Girl, succes en sterkte van de week. Oude tijden herbeleven met je nichtje is dan wel weer leuk, al is de aanleiding triest. 99 is wel weer een leeftijd die wij maar moeten zien te halen.

:^


Morning! :W

Door m'n verkoudheid klink ik als Katja Schuurman.
Wel jammer dat ik er niet ook zo uitzie..... :+
 
Laatst bewerkt:
0906-...... :+


Mogguh, koffie, etc. :Z

Girl en fam. gecondoleerd. -O-

Van mij een goede hulpverlener maken...nu heb ik alleen maar reanimatielessen. Lekker is dat, als je dood ligt te gaan. "Even wachten, zo lang je nog adem haalt kan ik er niks mee. "
 
2x naar de amsterdam arena gegaan om bob sapp te kijken 1 x tegen ernesto hoost en 2e keer tegen peter aarts .
tegen hoost kwam ie niet opdagen en tegen aarts ging ie in 1 min liggen terwijl die niet geraakt was ik werd helemaal gek.....
ik was niet de enige trouwens
dat was echt slecht

zo weer bijgelezen, gisten Nocer gespot in de Bever, gisteren toen ik thuis kwam voelde ik me niet lekker dus me bed maar in gegaan, gaar nu al een stuk beter gelukkig
 
@ Lankh, verder altijd 112 bellen ;) :Y

@ Girl, gecondoleerd! sterkte de komende week...

@ FNS Schuurman en CF _O-
mafkees *D
 
Ik ga maar eens slapen, morgen maar hard werken aan mijn motor, des te sneller de kuipen netjes zijn, des te beter hij te verkopen is. Ook al zal dit een spotprijs worden moet ie wel verkocht worden voor eind april dan :X race tegen de klok, spannend!
Als dit lukt...

Hoop morgen de achterkant af te kunnen krijgen in polyester + nieuwe knipperlichten :) , grondverf komt vrijdag pas binnen :/
Moet ik nog boeken voor de eifel of niet? Als je niet zeker weet of je het redt kan je beter zelf even maas bellen en reserveren voor jou en Bartezz als je je nieuwe motor hebt. Het is namelijk niet echt de bedoeling dat ik steeds blijf wijzigen :P
 
Mogguh :)




Girl: Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd. Ondanks de prachtige leeftijd zal het gemis helaas niet minder zijn.
 
Iemand hier wel eens blinde darm ontsteking gehad?? Kan dat een paar dagen van te voren 'rustig' beginnen of is het er ineens?? Vriendin zit hier te kronkelen op de bank en ik begin me een beetje zorgen te maken! :/

Het is al even geleden weer maar bij mij leek het net op een soort van buikgriep? Flinke buikpijn (leek het) maar heb er ruim 1.5week mee gelopen totdat ik bijna niet meer kon lopen van de pijn. Ik was dan ook een beetje dom want er zat een grote bal met ontsteking in mn buik die dus ook niet meer met een operatie verholpen kon worden. De technische details zal ik je besparen want het was flink heftig qua pijn wat ze er na allemaal deden.

Maar een blinde darmonsteking is meestal "inene" daar.. Dus het ene moment ben je vrolijk en het andere moment ga je dood van de pijn.. een acute moet eigenlijk ook direct verholpen worden want het is ook gevaarlijk als je er dus mee rond blijft lopen met uiteindelijk kans op buikvliesonsteking -O-
 
Smoggus!

Hoe is het met de pijn gegaan Bartje?
Klinkt niet best... -O-


Hier al weer even wakker, gegeten en alles up and running.
Straks maar weer de tassen pakken voor vanavond.
En binnen twee uur komt mijn nicht langs.
We hebben het een en ander voor te bereiden.

Woensdag wordt onze lieve oma begraven. Ze is 99 geworden en we zullen haar missen.
We hebben samen onze hele jeugd elk jaar een week bij haar gelogeerd.
Daarom hebben mijn nicht en ik denk ik een beresterke band. :Y

Sah 99! Dat is niet mis. Het kan haast niet anders dat ze beresterk geweest is zeg! Wat een leeftijd!! Sterkte!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan