Racen op een daytona 675(650)2006 en verder

Net de fiets gestart :P ,hij loopt *O* .
Ik denk(hoop) dat de schade wel meevalt,zo'n 200 euro,los van het kuipwerk.
Straks naar het ziekenhuis,ik hoop dat mijn schade ;) ook meevalt(krijg te horen wat er nu verder gebeurt,operatie of niet).
Het gekke is dat ik er,los van, de bewegings beperking en af en toe wat pijnscheuten/raar gekronkel in mijn linkerschouder geen pijn aan heb,tenminste,nog niet :X
 
Heren, ik speel met de gedachte om dit seizoen een circuitdag (of weekend) te boeken op het circuit in Brno. Nu zou het natuurlijk leuk zijn om dit met een groep Daytona coureurs te doen! Ik moet alles nog uitzoeken (vervoer, waar te boeken, kosten, geluidseisen, etc) maar ik wil even polsen of er interesse is hier.

Zijn er liefhebbers die zin hebben om op dat brute circuit een dagje te gaan knallen?
 
Heren, ik speel met de gedachte om dit seizoen een circuitdag (of weekend) te boeken op het circuit in Brno. Nu zou het natuurlijk leuk zijn om dit met een groep Daytona coureurs te doen! Ik moet alles nog uitzoeken (vervoer, waar te boeken, kosten, geluidseisen, etc) maar ik wil even polsen of er interesse is hier.

Zijn er liefhebbers die zin hebben om op dat brute circuit een dagje te gaan knallen?
Brno staat op nr 1 op mijn circuitverlanglijstje. Maar "helaas" heb ik geen Daytona...

Heb toevallig vanochtend nog gezocht naar geschikte data... Vanavond maar weer eens proberen te bellen? Het moet toch een keer lukken ;)
 
Ligt eraan. Je zou zelfs een paar motoren op een trailer kunnen zetten en met de auto reizen. Zover is het niet. Tentje mee, klaar.
Precies, kosten zijn hetzelfde als een circuitdag in NL of belgie, je hebt alleen iets meer reiskosten, maar daarom ga ik ook voor een 3-daagse op Brno.
 
Precies, kosten zijn hetzelfde als een circuitdag in NL of belgie, je hebt alleen iets meer reiskosten, maar daarom ga ik ook voor een 3-daagse op Brno.
Iemand met auto v/d zaak laten rijden ;) scheelt ook weer!
Vet hoor! zou graag meegaan maar zit er voor mij ff niet in (andere prio's)
 
Na mooie trackdays op Jerez, Portimao en Mugello (naast de minder exotische tracks zoals Assen, Zandvoort, Zolder, Spa, Val de Vienne, Croix, Ecuyers, Mettet) zou Brno goed in het lijstje passen!

Met andere woorden: ik heb wel interesse ;-)
 
Pics van VdV zijn inmiddels ook geplaatst en ik ben wel content met de 2012 kleurstelling

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan